NOD week 43!

Hoi Bianca,

Toen ik net op de forum kwam stonden we iets lager en ik heb me ingelogt. En ik fantiek naar onze topic zoekn. Was ie weg   ga ik naar boven heb jij net iets getypt.

Ja, hij heeft de baan. Ze wouden hem graag ze hadden vorige week en deze week gebeld. HIj zei ik moet eerst weten dat ik niet  achter uit ga met salaris.
Vanmiddag was ie vroeg klaar en is er effe langs gegaan. Ze zijn er uit gekomen.
Dus zodra hij weg kan bij zijn baas nu gaat ie er werken.

Ja, snap dat je zo'n bedrag even over moet nadenken. Ik zou het zeker proberen morgen terug te gaan. Wie weet krijg je het bij hem wel met korting.

Knap dat je tot zondag kan wachten. Het zou wel leuk zijn als je zwanger bent.
Gun het jou en je mannetje. Jullie vakantie komt ook steeds dichter bij.

We hebben net gegeten. Het was lekker ook al zeg ik het zelf. Mijn vriend vond het ook lekker. Kriel aardappels, gehakt, courgette, wortel en uien. Dan de kruiden van honig provi nog wat. Weet niet goed meer hoe heet.

Jij zit nu misschien al te eten. Zo niet eet smakelijk!

Liefs An

Ben ik weer!
Was nog wast vergeten.
Spannend voor je man. Hopen dat ie aangenomen wordt.

Toen mijn vriend thuis kwam. Hem gefelicteerd en een warm welkom thuis gegeven. Kan ik niet altijd doen. Hij komt vaak thuis als ik er niet ben.
Lekker bakkie en koekje erbij. Vond hij heel erg leuk.
Alleen we hadden over de nieuwe baan. Ik vond dat hij eerst het contract van hun moest zien voordat hij zijn baan nu op zegt. Hij vond dat onzin en zei dat erg onvriendelijk.
Ik gelijk in tranen. Normaal wordt ik boos en zeg dan effe niks. Hij gelijk troosten en zei zo bedoelde ik het niet. Ik snap je wel. Maar ik vertrouw ze. Toen zei ik oke. Het is jou keus. Ben ik nou te bezorgt ofzo???

Liefs An

Hoi An,

ik denk dat het even te maken zou hebben met de
hormoonhuishouding bij jou!!
dat je zo reageerde. goed dat je vriend zo reageerde, je bent dan gewoon wat te bezorgd
helemaal niet erg juist goed hoor!!!!

mijn man zegt ook pas ja als het salaris ook goed is.
wel relaxed als ie wordt aangenomen moet ie 2 ochtenden ik denk 9 tot 6 bijvb
en 3 avonden bijvb 5 tot 12 of zoiets. en altijd 1 hele dag in weekend vrij of zat of zondag dus. dat sprak hem natuurlijk wel   aan!!
even afwachten nu dus.

ja idd hebben we 2 weken terug ook gegeten!!!!!
heel erg lekkker!!!! provinciaals met courgette zelf ik vond het lekker!!!!!
heb het gelijkaan m`n vriendin verteld en die vonden het ook super.
veel vriendinnen van mij zijn ook zo`n slechte eters ivm groenten!!
dus ben niet de enigste!! maar idd erg lekker(zoals ik als zei...)

dus als je vriend het voor dinsdag op zou zeggen   en ook een maand uit moet werken kan ie ook per 1 dec beginnen. had mijn man straks tegen me verteld tenminste
als ie het dan dinsdag zou opzeggen. zou wel lekker zijn je nieuwe baan nog het einde van het jaar!

moet nu gauw ff de leesmap weer terug brengen naar mijn ouders want zij
zijn nu met vakantie. rij gauw ff op en neer.

hebben dus besloten om morgen gewoon terug te gaan naar die zaak.
misschien een iets goedkopere versie matras volgens ons heeft ze ook een duur
matras aan proberen te smeren... kwamen we achter...
hebben net op internet zitten kijken.

tot straks!

Liefs, Bianca

Hoi An,

daar ben ik weer ik zag dat je er vanavond niet meer was maar
ik dacht reageer toch nog even.
ik was nog even aan het surfen...op het web!
maar ga zo stoppen ga zo naar bed.

wat ik nog wilde vragen maak je de kattenbak nog schoon?
ik had gelezen dat als je al zwanger zou kunnen zijn je dit al niet meer
mocht. dus als ik jou was zou ik het ook niet meer doen.
ik had vanmiddag ook nog lekker een beetje in de tuin onkruid weggehaald en wat algen uit de vijver enz. ook in de tuin schijnt dat het niet goed is.
dus ga de volgende keer maar handschoenen aantrekken pfzo.

ojaa was ik nog vergeten te zeggen toen ik vandaag dus rond 12 uur beneden kwam
(huiskamer) zat er een vlinder binnen tegen de raam, ik weet niet of ik het je al eerder
heb verteld maar zo`n 4?? weken geleden zat er ook een vlinder in de badkamer.
zou het een voorteken kunnen zijn? laten we het hopen!!!
wel grappig heb dit nog nooit eerder IN huis gezien.
heb ze dan ook allebei de keren gevangen in mijn hand en weer vrijgelaten.
ik vond het wel leuk!! ha ha

ik hoop dat het niet te lang is wat ik allemaal vertel, maar ik ben altijd heel open
en eerlijk dus vertel heel veel. kan zo nog uuuren doorgaan.
nou groetjes en tot morgen!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik ben vandaag weer een stuk vrolijker. Want ik heb het aan mijn vriend gevraagd. Wel met een om weggetje. Ik vroeg namelijk ben jij toen je jonger was weleens geopereerd?
Hij zei ja aan mijn lies en ballen.Toen ik 2 maanden en 2 jaar was.  Hoezo vroeg hij. Ik zei nou ik heb op internet zitten kijken naar vruchtbaarheid ook voor mezelf. kwam tegen als jij na je derde jaar geopereerd zou zijn en aan allebei je ballen dan ben je niet vruchtbaar. Hij zei nou ik ben volgens mij gewoon vruchtbaar. Hij zei ook bij mij schoot elke keer de balletjes achter mijn lies. (je kon het elke keer ook terug duwen)Dat was pijnlijk en daarom hebben ze het geopereerd. Hij zei ook nog als het over een tijdje niet lukt dan laten we er even naar kijken voor de zekerheid.
Dat lucht toch op. (het kan dus nog wel dat ie niet vruchtbaar is maar de kans is weer wat kleiner geworden).  

Ik ben trouwens ook nog niet ongi. Ga misschien toch nog langer wachten met testen. Misschien heb ik wel weer een lange cyclus. Heb nog steeds een hoge temp.
Dus dat is nog steeds een goede teken.

Over de kattenbak en tuin. Ik gebruik al sinds ik gestopt ben met de pil handschoenen met schoon maken kattenbak en tuinieren. Als je dat doet zal je niet besmet raken. Ik had dat al gelezen voor ik ging stoppen.

Ik heb nu echt zin in vanavond gezellig uitje met het hele team.
Ga vanmiddag naar mijn moeder we gaan zwemmen.

Jij bent ook nog niet ongi? Echt spannend.
Van jullie bed laat je goed informeren want het is een belangrijk iets.
Ik denk ook dat mijn vriend nog voor het einde bij zijn nieuwe baas gaat werken.
Ben benieuwd naar dinsdag of je man wordt aangenomen.

Jij verveeld mij nooit en je typt niet teveel. Ik lees graag alles wat je typt.

We blijven en!!

Liefs An

Hoi Bianca,

Ik bedenk me ineens dat ik niet op je vlinder verhaal heb gereageerd.
Dat is zeker apart. Wie weet ja is het een voor teken .

Net toch pijn in mijn rechtse borst (1 ader ziet er raar uit) Je ziet ze trouwens nu beter dan vorige week. Mar kan ook zijn omdat ik ongi moet worden.

Ik zal morgen nog weer even wat typen.
Ga zo weg en kom vanavond pas laat thuis.

Liefs An

Hoi An,

en heb je lekker gezwommen? vind het zelf ook super lekker zwemmen..
maar al een lange tijd niet gedaan.
en heb je een gezellige avond gehad?? was het leuk??
ben blij dat je weer vrolijk bent!! en het hebt gevraagd aan je vriend. beter open en
eerlijk zijn tegen elkaar. en als je iets wilt vragen gewoon vragen. anders loop je er ook zo lang mee en wij vrouwen maken ons overal veel te druk om!!
die mannen denken daar niet overna. wij gaan veelste diep na denken...
nog niet ongi... ik ook nog niet...
jouw hoge temp. dat is idd nog een goed teken!!!!
ik blijf aan je denken!!!! zelfs de hele dag!!!
heb je ooit gehoord (in mijn geval) iemand die zwanger is al even en er zelf   niets van weet. heb dit zelf een keer gehoord een wat jonger meisje / vrouw die al zo`n 4 maanden zwanger was (kon geen abortus meer doen) en dit niet wist en ook niemand uit haar omgeving. ik dacht bij mezelf dat moet je toch weten!!!
wat denk jij?? ben je dan dom ofzo of zou het echt gewoon kunnen??
zou ik dan ook 1 van die 10000 zijn die niks voelt merkt , hahaha!!!!

ojaa over de kattenbak en de tuin ik wist niet dat je er nu al rekening mee moest houden ja natuurlijk niet pas over 3 maandemn!!! dom van me!!!
ga dus maar niks meer doen zonder handschoenen!!!
we zijn vanavond trouwens weer wezen kijken voor het bed.
we hebben nu een ander matras, scheelde weer zo`n 100 euro wat ik best veel vind ik reken nog om in guldens ... wat ik eigenlijk niet moet doen maar ja ik wil dat dan toch weten... mijn man zei ook het is eigenlijk te gek een matras van zo`n 700 gulden per stuk !!!   omgerekent!!!! nu hebben we het besteld en alles voor 1500 euro.
over 6 weken zou het ongeveer kunnen komen best wel snel!
dus we gaan snel soussen en schilderen!!!!
maar ik was er zo blij mee het is echt super mooi (al zeg ik het zelf)
niet dinsdag maar maandag wordt mijn man gebeld. ik hoop het echt voor hem! want dat is ook echt wat ie het leukst vindt.   ben benieuwd!!!
gelukkig maar dat ik je nooit verveel!!! want ik vertel altijd heel veel maar dat zal wel komen dat ik het gewoon gezellig kletsen vindt met jou zo!!!
even een vraagje heet je eigenlijk ook echt an ??
of is an een afkorting van: anne annemarie angelique angela aniek annabel anita etc??? was ik ineens even nieuwsgierig naar...
had je vanavond nog pijn in / aan  je borst???
ga je trouwens morgen vroeg een test doen??
zoja , SPANNEND !!!! laat je me dan meteen weten??
als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik zondag een test doen. ik denk s`morgens hoeft niet maar ik denk dat toch wel beter zal zijn met ochtend urine

Terug
Bovenaan