NOD week 43!

wat is het toch spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij met zoveel "kwaaltjes" en ik helemaal "niks" maar toch zou het zomaar
kunnen dat we allebei positief kunnen testen.
ik moet morgen om 1 tot 5 uur werken. rij 12.15 aan dus hoop dat ik nog iets
lees van je. ga je nog iets doen dit weekend???
wij gaan morgen avond naar mijn schoonouders. en zondag moet ik ook van 1 tot 5 uur werken... dus niks bijzonders.... op de zondag ochtend na dus!!!! test doen...!!!!
ik ga er weer een eind aan maken... en kruip voor de laaste keer in het waterbed....
toch ruim zes jaar op geslapen...temp. straks wat hoger gezet dat ik er extra nog een keertje van kan genieten....

Liefs, Bianca

snapte er even niks van kon mijn bericht niet erop krijgen 50 tekens of zo...???
maar even geknipt en geplakt.... en jawel het is gelukt!!!

je weet ik ben niet zo`n held met de computer!!!

maargoed het is niet voor niks geweest. stel je voor zit ik hier al bijna een uur te tikken
en kan ik het niet versturen...

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik had van de week ook dat hij raar deed. Maar dat kan ook aan deze site liggen. Maar het hoeft niet natuurlijk. Want ik had een hele veel getypt en druk op plaatsbericht en kreeg een foutmelding. Nog een keer geprobeerd en weer. Toen een uurtje gewacht en ja toen deed ie het wel. Computers !! hahahaa

Over mijn naam ja is een afkorting zo noemen mijn vrienden me ook altijd. Ik heet echt Angela. Ik gebruik An zo automatisch. Meer dan Angela terwijl het wel een leuke naam is.

Of ik geloof dat je niks kan voelen. Ja ik geloof dat wel. Je kan zelfs gewoon ongi worden en zwanger zijn. Kijk naar die 17 jarige bokster. Ook een oude collega van mij was al 5 maanden zwanger toen ze erachter kwam. Dus ja ik geloof het wel.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik heb heerlijk gezwommen!!!! Is echt ontspannend. Team uitje was heel gezellig. Alleen jammer dat onze hoofd niet van de ene tafel naar de andere is gegaan. ze bleef zitten waar ze zat. Ik heb dat wel gedaan.
Ook liet een collega haar zoontje Mika zien op foto's. Is geboren op mijn verjaardag 19 juli. Knap ventje!! Echt een hele mooi kindje.

Dus je bent nog niet ongi? Ik ook niet. Ik heb gisteren toch getest was toch te nieuwsgierig. Was nega. ! Maar   misschien te vroeg. Ik heb nog wel last van mijn borsten. temp. nog steeds hoog. Want als ik van mijn laatste ongi dag ga tellen ben ik nu pas op dag 25. Maar tel ik vanaf de dag dat ik ongi ben geworden ben ik nu op dag 31. Vorige keer was mijn cyclus 49 dagen. Dus wie weet? (ik test ook meestal s'ochtends)
Maar jij gaat morgen testen spannend. Ik wacht nu tot zeker dinsdag/woensdag. ga het echt proberen. Maar ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.

Scheelt toch weer 100 euro. Fijn dat het er kan zijn over 6 weken. Wij zitten nog te twijfelen of wel gaan kopen of niet. Maand lasten zijn toch wel erg hoog en kinderen zijn erg duur. Dus we gaan dit weekend goed nadenken wat we gaan doen.

Wat ik ga doen. Ja vandaag naar mijn moeder. Vanavond gezellig samen tv kijken. Morgen nog wat dingen doen voor mijn werk. Op de pc. S'middags film kijken. Welke weet nog niet. Sávonds naar vrienden. na een heerlijke maaltijd van mijn vriend.
Maar ook op de pc kijken of jij nog wat hebt getypt!!

Ik kan ook erg veel schrijven. Ik ben net zo schuldig. maar het is gewoon leuk.
Daar gaat het om.

Werkse straks.

Liefs An

Hoi AN, ANGELA

is zeker een mooie naam. zo heet mijn zusje ook toevallig!!!
ik lag gister dus om half 2 op bed en heb heerlijk geslapen!!!!
alleen al om half zes wakker, maar even getmp. het was toen 37.1
en net weer gedaan was het 37.3   heb vanmorgen rond half 8 toch maar
een test gedaan ook bij mij gaf ie negatief aan, oftewel een streepje.

hoe tel jij dan? 1e dag menstr was bij mij 24 kl beetje en 25 ongi en de laatste dag
was bij mij 30 okt. dus van 30 okt tot vandaag zit ik op 28 dagen.
dus dan zou ik eigenlijk morgen ongi moeten worden.
zeker omdat de test negatief is. of kun je dan niet positief testen omdat ik eigenlijk vanaf morgen pas zou kunnen testen.
ik test niet meer hoor kijk nog zeker woensdag aan!
we zullen zien!!!

even gauw iets eten..

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Jammer ! Nou ik kon ook niet wachten en heb net weer gedaan. Weer nega. Ik ga nu echt wachten!!!! Want hier wordt ik echt depri van .
ga straks effe leuke dingen doen met mijn moeder.

Leuk dat je zusje ook zo heet.
Ik weet nog niet of ik straks nog effe op deze forum kom.
Maar morgen wel effe.

fijne avond bij je schoon ouders.

Liefs An

Hoi Bianca,

Over vanaf weer te tellen. Ik denk toch vanaf je 1e ongi dag.
Mijn moeder zegt dat je zo moet tellen en mijn nichtje ook.
Nou we gaan allebei maar wachten.

Ik ben bezig voor mijn broer. Want die wordt 11 nov. 30 jaar. Ikga bij de hema zo'n taart bestellen met zijn foto erop van nu en als baby. We gaan een surprise party gegeven voor hem.

Daarna  ga ik met de kinderen van mijn schoonzusje. xboxen!
Ja ik heb een xbox. Van mijn vriend gehad in mei. Heb nu een nieuw
spel dieren in het bos. Ga ik zo met hu uit proberen.

Fijne zondag!

Liefs An

Hoi Angela,

hier ben ik weer, heb gister niet meer kunnen reageren omdat we gelijk na het eten zijn gegaan. was gezellig joh bij mijn schoonouders!!!! hadden ff koffie gedronken en zijn toen in een klein eettentje/ strandhuisje meer wat wezen drinken.
hier gaan we de verjaardag vieren van mijn schoonvader die wordt 65 in jan.
we waren hier nog nooit geweest maar was gezellig joh!!!
pas om half 2 weer bij zijn ouders thuis!! na een uurtje zijn we maar gauw naar huis gegaan. ben net wakker geschrokken om half 12 !! 12.15 aanrijden dus ga nu snel doen.
zoek het eigenlijk niet maar gelukkig is het maar 4 uurtjes...

dus je had nog een keer een test gedaan...
baaaleh joh!! dat ie weer nega is.
dus je moeder en nicht zeiden dat we toch gewoon 1e dag ongi aan moesten houden.
ik had vanmorgen last van buikpijn, dus ik denk dat mijn ongi er wel aan zal komen.
hoop dan maar dat het door gaat zetten want dan kunnen we weer verder!!!

leuk dat je een verassings feest gaat organiseren voor je broer!!!

nou ik hou het evne kort nu. veel plezier met de xbox.
sorry ik heb dat nog nooit gedaan en weet bij god niet hoe het eruit ziet of hoe je dit moet doen. ik hoor net van mijn man een spelcomputer.

fijne zondag!!
tot vanavond!

Liefs, Bianca  

Hoi Bianca,

Zo en dan nog wel als de klok een uur terug is gezet. Dus je hebt al een uur meer kunnen slapen. HAHAHA
Ik snap het wel als je zo laat thuis bent. Maar ik kan gewoon niet uit slapen. Vanmorgen om 8 uur uit bed (nieuwe tijd).
Jij gaat nu werken. Xbox spel is leuk. Ik ga zo motorrace kijken motor GP. Valentino Rossi is onze favoriet. Daarna filmpje kijken.

Dan eten wat mijn vriend gaat maken.
Dan gaan we naar vrienden toe.
Dus weet niet of ik straks er ben.

Ik hoop ook dat de RD snel komen. Maar ben bij mij bang van niet zal wel weer een lange cyclus hebben. maar ja.
Dus je hebt buikpijn nou hopen dat je snel rd hebt. kun je weer verder.

Gezellig dat het leuk was met je schoonouders. Dus je scchonvader wordt in jan. 65 jaar. Nou dat is wel een feestje waard.

Liefs An

Terug
Bovenaan