A
Anoniem
Guest
quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2006 19:55:33&apos
);
Hoi Bianca,
Leuke iets bij houden. Het is toch speciaal deze tijd en wat komen gaat.
Ik wil ook een babydagboek als het zover is bij gaan houden.
Leuk dat je zondag bij vrienden bent geweest.
We gaan er zeker voor!!! Ik dacht dat ik het wist alleen nu vanwege mijn late ongi.
twijfel ik. Wist jij het? (eisprong)
Dat is nog eens alles is maar een kleine deel van wat ik heb meegemaakt. Maar ik ben daardoor wel denk ik wel erg bewust van hoe ik leef. Ook wordt je er wel sterker door.
Maar ik heb ook nog best wel jonge ouders mijn ze zijn allebei 52. Mijn moeder is net een vriendin voor me. Vader is een lang verhaal maar we gaan nu stuk beter met elkaar om.
Van je puistjes wat je zegt verzorgen meer kan je niet d
oen.
Mijn ongi. is nu echt over. Na 6 dagen. Normaal 3 dagen.
Ja, je kan echt merken dat het oktober is. Nat en koud!
Weer om lekker met je man/vriend lekker lang in bed te blijven. Hahahahaha
Ik heb gisteren toch iets doms gedaan. Deuk in de auto van vriend gereden met inparkeren maar je gelooft het nooit tegen mijn eigen auto. Mijn auto heeft niks. Mijn vriend werd gelukkig niet boos toen ik hem smsde wat ik had gedaan. Hij zei ik ben rond om verzekerd komt goed. Maar hij moest wel effe zeggen zie je mannen rijden beter. Maar ik heb mijn rijbewijs nog niet zolang bijna een jaar. Ben gewoon niet zo goed met inparkeren.
Fijne dag vandaag!
liefs An
Hoi Bianca,
Leuke iets bij houden. Het is toch speciaal deze tijd en wat komen gaat.
Ik wil ook een babydagboek als het zover is bij gaan houden.
Leuk dat je zondag bij vrienden bent geweest.
We gaan er zeker voor!!! Ik dacht dat ik het wist alleen nu vanwege mijn late ongi.
twijfel ik. Wist jij het? (eisprong)
Dat is nog eens alles is maar een kleine deel van wat ik heb meegemaakt. Maar ik ben daardoor wel denk ik wel erg bewust van hoe ik leef. Ook wordt je er wel sterker door.
Maar ik heb ook nog best wel jonge ouders mijn ze zijn allebei 52. Mijn moeder is net een vriendin voor me. Vader is een lang verhaal maar we gaan nu stuk beter met elkaar om.
Van je puistjes wat je zegt verzorgen meer kan je niet d
oen.
Mijn ongi. is nu echt over. Na 6 dagen. Normaal 3 dagen.
Ja, je kan echt merken dat het oktober is. Nat en koud!
Weer om lekker met je man/vriend lekker lang in bed te blijven. Hahahahaha
Ik heb gisteren toch iets doms gedaan. Deuk in de auto van vriend gereden met inparkeren maar je gelooft het nooit tegen mijn eigen auto. Mijn auto heeft niks. Mijn vriend werd gelukkig niet boos toen ik hem smsde wat ik had gedaan. Hij zei ik ben rond om verzekerd komt goed. Maar hij moest wel effe zeggen zie je mannen rijden beter. Maar ik heb mijn rijbewijs nog niet zolang bijna een jaar. Ben gewoon niet zo goed met inparkeren.
Fijne dag vandaag!
liefs An