NOD week 43!

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2006 19:55:33'));

Hoi Bianca,

Leuke iets bij houden. Het is toch speciaal deze tijd en wat komen gaat.
Ik wil ook een babydagboek als het zover is bij gaan houden.
Leuk dat je zondag bij vrienden bent geweest.
We gaan er zeker voor!!! Ik dacht dat ik het wist alleen nu vanwege mijn late ongi.
twijfel ik. Wist jij het? (eisprong)
Dat is nog eens alles is maar een kleine deel van wat ik heb meegemaakt. Maar ik ben daardoor wel denk ik wel erg bewust van hoe ik leef. Ook wordt je er wel sterker door.
Maar ik heb ook nog best wel jonge ouders mijn ze zijn allebei 52. Mijn moeder is net een vriendin voor me. Vader is een lang verhaal maar we gaan nu stuk beter met elkaar om.

Van je puistjes wat je zegt verzorgen meer kan je niet d
oen.
Mijn ongi. is nu echt over. Na 6 dagen. Normaal 3 dagen.

Ja, je kan echt merken dat het oktober is. Nat en koud!
Weer om lekker met je man/vriend lekker lang in bed te blijven. Hahahahaha

Ik heb gisteren toch iets doms gedaan. Deuk in de auto van vriend gereden met inparkeren maar je gelooft het nooit tegen mijn eigen auto. Mijn auto heeft niks. Mijn vriend werd gelukkig niet boos toen ik hem smsde wat ik had gedaan. Hij zei ik ben rond om verzekerd komt goed. Maar hij moest wel effe zeggen zie je mannen rijden beter. Maar ik heb mijn rijbewijs nog niet zolang bijna een jaar. Ben gewoon niet zo goed met inparkeren.

Fijne dag vandaag!

liefs An

Hoi An,

even over de eisprong, tel jij vanaf 1e dag ongi en dan 14 dagen later.
dan zou je je eisprong moeten hebben??
hoe bedoel je dan late ongi , we moeten toch niet kijken hoe het normaal is.
maar kijken 1e dag dat je ongi bent geworden.
bij mij is dit ma 25 sept. dus zou ik ma 9 okt mijn eisprong moeten hebben.....?
dan zouden we 6789 en 10 okt moeten klussen want het kan natuurlijk ook een dag
schelen... tel ik zo dan toch wel goed.

over temperaturen, ik ben het vanmorgen vergeten...
maar gister en eergisteren was het 35,9
ben benieuwd hoe het de komende dagen zal zijn.

idd heb jij ook nog lekker jonge ouders!
wat een pech met de auto van je vriend!!!
rij je er toch tegen aan!!! en dan nog wel tegen je eigen auto!!!
had je veel schade, Baaaleh!!
dat mannen nou altijd beter rijden, dat vind ik echt niet, maar je hebt veel vrouwen die ook echt niet moet laten rijden! maar jij kunt nog heel veel ervaring opdoen!
als je dadelijk zo`n 100 x ingeparkeerd hebt dan gaat het zo!
ik mag in jan. `07 een nieuw rijbewijs. dan krijg ik zo`n nieuw pasje.
dus heb het dan al 10 jaar!... wat een lange tijd alweer!
tijd gaat ook zo hard vindt je niet!!

morgen ben ik vrij en ga even met m`n moeder winkelen.
en daarna nog ff internetten!!!
oftewel forummen!!!  
nog een fijne avond,

liefs, Bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2006 19:51:21'));

Hoi Bianca,

Ik ga uit van woensdag want toen was ik voor mezelf pas echt ongi. Dus mijn eisprong is volgens mij op woensdag 11 oktober. Wij gaan gewoon zeker 7,8,9 en 12, 13,14 klussen. want je eisprong kan ook later zijn. Maar dat zullen we merken met tempen. hoop ik. Dus jij moet wel iets langer nemen ik zou zeker tot 11de rekenen.
Maar temp. jij gelijk als je uit bed komt? (als je nog niet geplast hebt) Dat moet beter zijn las ik vanmorgen op een site. Ik doe het gewoon steeds tussen 8 en 9 uur. Dan zit ik rond 37. Jij hebt wel een lage temp. Zo zie je maar dat iedereen anders is.  Misschien moet ik het toch gaan doen zoals op de site stond. Ik bedoelde met later dan: dat ik het niet weet wanneer vorige keer mijn eisprong was omdat ik later ongi ben geworden. Dat vroeg je toch in de bericht hier voor?

Ik heb gelezen dat je eisprong vanaf 8 tot wel 18 dagen na je ongi kan zijn. Dat is voor ons nog effe uit zoeken. Maar het komt goed. We nemen een tussen weg. hahaha

Ja best een behoorlijke deuk bijrijders kant beetje deur en dan tot iets voor de band.
Ik ben toch wel benieuwd hoe mijn vriend reageert als ie het ziet. Ik ga proberen via mijn aansprakelijkheid verzekering te doen. Morgen effe bellen.
Ja jij hebt dan wel al lang je rijbewijs. Ik nu bijna 1 jaar en die is al snel gegaan. Heb vroig jaar rijbewijs van mijn vriend gehad.

Lekker dat je morgen vrij bent. Gezellig winkelen met je moeder.

Ik ben erg benieuwd naar morgen omdat een vriendin van me morgen echo krijgt. Als het goed is krijgt ze te horen wat het wordt. Ik denk een jongen. Zij zelf nu ook want ze droomt over een jongetje. Dus hopelijk weten we het morgen.
Ga vrijdag naar d'r toe. Gaan we shoppen (baby dingen).
Gelijk zelf ook kijken hahaha.

fijne avond en weltrusten  liefs an

Hey Bianca,

Lekker vrij vandaag geniet ervan!
Ik zei wat een lage temp. jij hebt maar was effe vergeten dat jij het onder je oksels doet. Dan is het meestal een stuk lager dan anders.
Ik was trouwens nog vergeten dat ik nu al 2 avonden misselijk ben en maandag had ik ook erge hoofdpijn. Zou het een griepje zijn? Alleen wel raar dat ik me s'avonds misselijk voel. Zal wel weer over gaan.

geniet van je dag!!

Liefs An

hoi An,

hallo daar ben ik weer, terug van het winkelen, was gezellig!
snel even een mailtje want we gaan zo eten...
over het temp. idd ik doe het onder m`n oksels
vanmorgen weer 36 graden.    dus dit doe ik niet meer.
net als jij was het 37 graden op de andere  manier..
dus morgen weer kijken.
heb gister de hele avond geinternet.... tot 1.00 uur...
je kunt bij www.babybytes.nl een test doen voor je eisprong.
heb ik ook gedaan. ik wil nu toch maar vrijdag beginnen voor de zekerheid.
en dan zat  ?  en de rest wel. ik heb nog meer sites. www.tienkleineteentjes.nl
www.babyinfo.nl   www.9maand.com   www.babyandmore.nl  je moet maar eens kijken. hoe was jouw vrije dag? nog iets gedaan vandaag?

liefs, bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2006 18:10:52'));

hoi An,

hallo daar ben ik weer, terug van het winkelen, was gezellig!
snel even een mailtje want we gaan zo eten...
over het temp. idd ik doe het onder m`n oksels
vanmorgen weer 36 graden.    dus dit doe ik niet meer.
net als jij was het 37 graden op de andere  manier..
dus morgen weer kijken.
heb gister de hele avond geinternet.... tot 1.00 uur...
je kunt bij www.babybytes.nl een test doen voor je eisprong.
heb ik ook gedaan. ik wil nu toch maar vrijdag beginnen voor de zekerheid.
en dan zat  ?  en de rest wel. ik heb nog meer sites. www.tienkleineteentjes.nl
www.babyinfo.nl   www.9maand.com   www.babyandmore.nl  je moet maar eens kijken. hoe was jouw vrije dag? nog iets gedaan vandaag?

liefs, bianca

Hoi Bianca,

Ik was niet vrij vandaag. Ik bedoel je voor jou geniet ervan.
Was wel heel leuk vandaag kinderen gesminkt. toneelstukje gedaan.
Het was dierendag dus thema dieren.
Ik ga ook zo eten. Dus kijk straks effe op de sites die je hebt gezet.
Zal dan ook nog wel effe hier wat zetten.

p.s. ik had gelijk mijn vriendin krijgt een jongen.

Liefs An

Hoi Bianca,

Daar ben ik weer! Ik heb die sites bekeken. Leuke joh!
Ik heb ook mijn eisprong berekend op die ene site.
Ik heb vandaag trouwens ook mijn zwangerschaps testen 9 stuks binnen gehad.
Ik dacht kan ze maar hebben. Met deze kan je als je wilt 4 dagen voor je NOD dag doen. Maar of ik dat ga doen weet ik niet. Zie dan wel. Ik heb deze besteld bij www.zwangerschapstestnu.nl. Mat care   cassette 3x3.
Waren niet zo duur met verzendkosten 12 euro nog wat. Had ze gisteren besteld.
Had vorige bij sensitest maar daar kan je nog steeds niet bestelen.
Deze moet je plas opvangen in een bakje en dan met pipetje op zuigen en dan 5 druppels op de test doen. Zo heb je nooit te veel of te weinig best handig. toch???

Ook kreeg ik vandaag te horen dat een nicht van mij zwanger is 4 maanden. Ze heeft er wel een jaar over gedaan. Ben erg blij voor d'r.
Ik hoop toch wel dat ik er niet zo lang op hoef te wachten.
Hoop toch wel binnen een half jaar maar je hebt het niet voor het zeggen. Jammer genoeg.

Zaterdag kun je ook doen maar je moet het zelf weten. Ik las net wel op 1 van je sites dat je het beter s'ochtends kan doen ivm zaad van de mannen. En het gewone standje hahahaha. Wat een praat maar als je zwanger wilt worden doe je er ook wat voor toch???

Fijne avond!
Liefs An

Hoi An,

je hebt idd gelijk gehad dat het een jongetje zou worden!
mijn man vind alleen onzin met temp. hij zegt dat doe je toch pas
als het niet lukt ofzo! toch niet nu al.
je wilt echt veel te graag zegt ie.
dat is ook wel zo maar ik hoop zo dat het nog een zomerkindje mag
worden. als het een deze maanden  niet zo mag zijn dan zou ik het wel
wat rustiger aan doen en er niet zoveel mee bezig zijn.
hij heeft ook zoiets van eerst maar eens zwanger zijn en dan zien/ kijken we wel verder.
ga nog ff gezellig naar beneden want om half elf gaat ie naar z`n werk...
en als het aan mij ligt blijf ik nog wel even hier maar kan dit echt niet maken!!!
nou tot strakjes dan!

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan