NOD week 43!

hoi an,
ik dacht reageer even snel op je vraag over alcohol.
ja ik wilde vavavond voor de laatste keer drinken....
ik drink altijd bessen met seven up soms weleens een wijntje maar
dat doe ik niet meer. bessen met seven up tjaaa voor de laatste keer,
zolang ik nog niet zwanger ben kan toch geen kwaad. heb thuis en op visite niets meer
gedronken, aan alcohol. wat moet ik anders zeggen vanavond!! ik drink meestal wel een wijntje ofzo. en we worden weggebracht!!!
na vanavond niets meer!!!! en het wordt gemeng he scheelt!!
wat vindt jij?
ga gauw douchen etc..!!   was pas laat thuis... over een uur al weg.
doei doei!!
liefs, bianca

Hoi Bianca,

Wat ik vind! Gewoon doen als je er zin in hebt en ze zeggen dat als je zwanger bent toch een wijntje mag uds. Zou het wel niet te gek maken. Maar een paar glasjes wijn of bessen/7-up zal niet zo erg zijn. En er zijn op die manier best wel wat mensen zwanger geraakt hahaha. Heb ik gehoord.
Veel plezier.

liefs An

p.s. ik zou het gewoon niet doen maar dat is mijn keus. Jij moet doen wat jij wil.
Ik ben normaal al geen drinker dus ze zullen bij mij geen vragen stellen als ik niet drink.

hoi an,

ik heb wel wat gedronken, maar niet te gek hoor!
voorlopig hebben we ook geen feestjes meer dus kan ik gewoon aan
de fris!!! moet dan toch ook naar huis rijden man drinkt dan!
ga nu zo slapen na het klusseh!! natuurlijk.....
jullie ook~!!??
morgen zal ik je weer mailen.
fijne dag!!!

liefs, bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2006 01:01:51'));

hoi an,

ik heb wel wat gedronken, maar niet te gek hoor!
voorlopig hebben we ook geen feestjes meer dus kan ik gewoon aan
de fris!!! moet dan toch ook naar huis rijden man drinkt dan!
ga nu zo slapen na het klusseh!! natuurlijk.....
jullie ook~!!??
morgen zal ik je weer mailen.
fijne dag!!!

liefs, bianca

HoI bianca,

Was het gezellig? We hebben geklust vanmorgen. We gaan straks weg.
Ik ga me effe gauw douchen en dan gaan we.

Liefs An

Hoi An,

leuke dag gehad vandaag?
wij hadden heerlijk uitgeslapen.... tot 1 uur!!
wel lekker een keertje. en gegeten en lekker een eindje wezen
wandelen. het was echt super lekker weer vandaag!
ja ook weer geklust natuurlijk!!   ga je ook het boek geven aan je vriend
als het zover is?? en ga je het ook net als ik eerst lezen voordat je het gaat
inpakken...!! je vroeg waar ik woon, heesch. ook de provincie waar jij vandaan
komt!! hoe gaat het trouwens bij jou met het temperaturen?
bij mij: gister en eergister 36.6 en vandaag 37,0 graden.
was alleen vandaag een beeetje later... morgenvroeg nog even kijken.
dit is ook weer spannend vind je niet? misschien wel , misschien niet....
jij ook weer werkze morgen.
sòchtends nog even klussen!!  
tot morgenavond weer!!! groetjes...

liefs, Biancawelterusten!!

Hoi Bianca,

Gisteren was zeker mooi weer. Volendam was erg leuk. Er voor was ik wel even boos want hij wou de kinderen van zijn zus weer meenemen. Dat doen we altijd al en ik zei ik wil een keer iets alleen met jou doen. Hij baalde een beetje. Ik uitgelegt waarom. Mijn reden is dat als we straks zelf kinderen hebben die altijd al meegaan (in ieder geval vaak). Ik wil nu gewoon nog effe genieten met z'n tweetjes. Toen begreep ie het wel.
Ik ben ook erg gek op de kinderen van zijn zus maar er zijn grenzen.
Ik heb nog roze pantoffel klompen gekocht met rode hartjes erop. Hahaha

Dat is grappig dat we in de zelfde provincie wonen.
Mijn temp. laatste 2 dagen erg vroeg getemp. was het 36,7 en als ik gewoon temp zoals ik gewoon doen is het 37.

Ja, vanmorgen geklust. Alleen een half uur met een kussen onder mijn kont lukte niet hahaha. (kwartier gedaan)  Kreeg last van mijn onder rug. Hij zei gisteren ineens van van morgenochtend dat was toch een grapje? Ik zei nee!!! Jij wilt toch ook het liefst een zomer kindje? Ja zei die. Dan moet je er wat voor over hebben. Hahahaha
Bleek later dat ie gewoon aan het plagen was. Dat vind ie zo leuk. Ik trap er ook nog eens vaak in. Stom he?

Ik ga het boekje zeker lezen en ik geef het ook zodra ik weet dat ik zwanger ben. Ga het vanavond lezen. Want nu is hij er niet tot donderdag.
Zeker spannend nu maar hopen dat we een eisprong krijgen (hebben gehad). Want misschien moet je wel vaker tempen dan 1x.???
Ik had wel een uur na het klussen een erge steek in mijn linker zij. Wat dat nou was weet ik niet. Maar het kan natuurlijk van alles zijn. Lag net  weer  te slapen en werd er wakker van.

Jij ook werkse als je dit nog leest voor je gaat werken.
Tot vanavond.

Liefs An

Hoi Bianca,

Ik heb vandaag regelmatig last in mijn buik. (kan gevoel niet goed omschrijven). Misschien ben ik er op dit moment te veel mee bezig en voel ik daarom dingen. Omdat ik gewoon toch wel erg hoop dat het deze maand raak is. Zou het zo leuk vinden een juli kindje. Heb jij dit ook?
Ook al heb ik het vandaag wel erg druk gehad op het werk enzo.
Maar wel gezellig druk geen stress. We zijn een decor aan het maken voor de playbackshow volgende week. Volgende week is het vakantie voor de kinderen op de bso waar ik werk. (breda)

Liefs An

Terug
Bovenaan