NOD week 43!

Hoi   Bianca,

Jij hebt als ik dit typ visite. Ben benieuwd of je nog wat gedronken hebt.
Zo niet kreeg je reacties?
Was het een leuk feestje?
Ja snap wel dat jullie aan vakantie toen zijn. Nog effe door zetten.
Die weken zijn zo voorbij.

Het was gezellig met mijn vriendinnen winkelen.
Ik heb nog een nieuwe broek en truitje gekocht. Voor volgende week.
Ik heb dan een feest van mijn nicht ze is 35 jaar getrouwd.
Mijn moeder is de zus van haar moeder. (mijn moeder was nakomertje).

Ik heb nog een leuke site gevonden www.predictor.nl . Kan je ook veel vinden over zwanger worden.

Ga lekker internetten mijn vriend is weg. Gezellig naar de kroeg met vrienden.
Zal wel dronken thuis komen. Dan is ie toch een slijmbal hahahahha.

Fijne avond en veel plezier met shoppen morgen (als je gaat).
Wij gaan naar mijn moeder en s'avonds naar vrienden.

Liefs An

Hoi An,

het was gister echt super gezellig!!!
behoorlijk laat geworden, we lagen iets na 5 uur op bed,
en 12 uur zo ongeveer opgestaan net gegeten ff douchen en dan
rijden we naar eindhoven.
ik heb gister over de hele avond (  1/3 wijn en 2/3 water in een wijnglas),
2 glazen gedronken. niemand had wat in de gaten en niemand vroeg ernaar.
dus zo deed ik toch gezellig mee!!!
je bent op zo`n avond toch de hele tijd aan   het lopen...
ik kon toen ik thuiskwam ook rustig aan doen, want de visite die dus
zo vroeg zouden komen, waren ziek. dus hebben we met m`n schoonouders
lekker rustig gegeten. mijn ouders kwamen om half 8 en de rest...

vanavond ff samen zuigen en dweilen. wc en alles heb ik (vannacht) nog gedaan...
maar eerst shoppen natuurlijk... want om 5 uur gaan de winkels dicht!!!
An, veel plezier nog vanavond bij vrienden!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Nou dan is het wel laat geworden. Maar dan was het ook wel heel gezellig.
Smaakt dat wel meer water dan wijn? Ik lust geen wijn maar ben gewoon nieuwsgierig.

Was het leuk in Eindhoven winkelen?

Bij mijn moeder gisteren handen we kip shoarma op van de shoarma tent. Een uur later had ik toch diarree. Volgens mij was de friet die erbij zat in oude frituur gemaakt.
Dan heb ik dat namelijk altijd. Het was gelukkig voor dat we naar de vrienden gingen. Gelukkig daar geen last meer gehad. Dus het valt mee.

Ja, zit al vroeg achter de pc want ik moet om 8.00 uur beginnen vandaag tot 16.00 uur. Het is herfstvakantie voor de kinderen op mijn werk.  Ik moest eerst pas om 13.00 uur beginnen maar een collega moest naar de ha. Dus ik werk nu haar uren vandaag en zij de mijne. Maar daardoor ben ik  nu wel morgen vrij. Ik ga rond 7.00 uur weg hier want ik moet mijn hondje bij mijn moeder brenegen in Oosterhout. Dat doe ik eigenlijk altijd behalve donderdags. Want ik eet die andere dagen bij mijn moeder omdat mijn vriend niet thuis is.

Jij ook werkse vandaag!
Spreek je vanvond nog !?

Liefs An

Hoi An,

idd was het wel erg laat geworden! maar het is ook altijd gezellig bij
ons we verwennen iedereen ook in zekere zin. ze komen niets tekort
qua drank hapjes etc. het was zelfs zo erg dat ik dus rond 3 uur de wc
stond te soppen! vriend van ons had overgegeven.....
was ik niet zo blij mee maar ja, hij dronk de wijn ofdat het bier was en dat
gaat niet!!! wijn pakt veel harder aan!!! ik heb hem niet meer gesproken maar
hij zal het gister wel hebben geweten, (hoofdpijn...!)

ja over de smaak... het was geen water en geen wijn maar ik moet iets toch?
als ik aan de fris zat dan hadden ze wel gezegd geen wijntje??! ben je ziek?
ik ieders glas volhouden en zelf niets drinken. ik drink altijd wel een glaasje (s)
mee. heerlijk, wel zoete witte wijn het liefste de spatlesse van de aldi!!!
rode of droge witte vind ik niet lekker.
wijn zeg ik ook altijd moet je leren drinken, net zoals bier.
maar bier vind ik echt vies!! bah! bessen met seven-up drink (dronk) ik ook vaak.
ga nu echt stoppen met alcohol. want dit is beter voor zwangerschap.

ja het winkelen was gezellig, druk dat het was in eindhoven!!!
lekker op een terasje gezeten en onze "late lunch"gegeten...
heerlijk in het zonnetje. mijn man had een spijkerbroek en een trui gekocht.
en een nieuwe braad/bak pan. verder niks.

maar psv moest voetballendus voordat we de parkeergarage uitwaren...
en toen half uurtje rijden en we zijn thuis. dus wel lekker met de nieuwe snelweg!

idd vervelend dat je al zo snel diarree hebt van oud vet.
wel lekker dat je morgen vrij bent! heb je nu ook bij je moeder gegeten?
lekker luxe hoef je voor jezelf niet te koken....
ik had het vandaag ook goed hoor! mijn pap en mam waren bij mij in de winkel
kleding gekocht tegen zessen. toen ik om 18.15 naar huis reed zaten ze voor me! stond stil bij stoplicht..
mijn moeder stapt uit en stapt bij mij in de auto... we hebben net chinees gehaald,
eten we bij jou of kom je bij ons eten? dus bij mij gegete, en ik ga zometeen weer naar hun we gaan vanavond surprise trekken..
om 8 uur zouden mijn broertje en zusje er ook zijn en een oom en tante die zelf geen kinderen hebben. ik moet dan ook voor mijn man trekken, maar het gaat om de lol,
toch!!! meestal gaan we toch samen de cadeautjes kopen of ik alleen!!! en een gedichtje komt ook vaak op mij aan! geeft niks vind   het wel leuk om te doen.

oooh oh! wat een verhaal heb ik toch geschreven.... ga nu maar gauw stoppen...
ik kijk vanavond weer als ik thuis kom. moet nog een lijstje maken wat we willen vragen.... maar ik weet echt nooit iets, als we iets willen koop ik het meestal wel.
ook mijn man wist niks.... ja hij zij een kattenbak, drink eet bakje hij wil graag een poes/ kat uit asiel halen... maar ik aan de ene kant ook wel maar aan de andere kant zijn haast nooit thuis en al die haren / verschonen kattenbak etc. niets is ook wel makkelijk!!! ben wel een dieren liefhebber hoor! maar ja we zien wel...

GROETJES !!!!!!!

Liefs Bianca

Hoi Bianca,

Ik heb vanavond bij mijn mams gegeten. Als ik dat niet doe eet ik slecht. Want alleen eten doe ik gewoon niet graag. Daarom eet ik dus bij haar.

Als ik drink wat heel weinig voor komt drink ik het liefst, passoa/juderans,   rode wodka redbull of zelf gemaakte cochtails met vers fruit (in de blender).
Maar ik drink normaal 3x per jaar ofzo.

Leuk dat je ouders bij je langs kwamen. dat je met hun hebt gegeten.
Jullie doen suprise. Wij doen niks met de Sint. Ja we kopen iets voor de kinderen van mijn schoonzusjes. Maar verder niet.
Wat wij weer doen bij mij thuis is met kerst lootjes trekken. (mijn moeders kant). Vaders kant kopen we een kleinigheidje voor elkaar.
Maar een kat is makkelijker dan een hond zeker een buiten kat.
Alleen als je zwanger bent mag je de kattenbak niet verschonen. Ivm bacterie.
Maar dat wist je denk ik al.
Maar wel leuk dat jullie surprise doen. Wij willen het op het werk ook doen collega's onder elkaar. Lijkt mij erg leuk.

Nou vandaag was drukke dag alles regelen voor a.s. donderdag playbackshow.
Er komen 11 bso's en in totaal komen er dan 270 kinderen. Dus wordt erg druk maar wel leuk. Want er doen ook 14 groepen mee. Alleen zijn we nog hastig op zoek naar een dj want die we hadden geregeld kan niet meer. Lukt dat niet ga ik het doen. Alleen dan meoten we iemand anders vragen om gastvrouw te zijn want dat ben ik.

Nou ik heb ook weer genoeg geschreven zo.
Ben benieuwd wie je trekt.
Fijne avond!
Liefs An

Hoi An,

ja idd ik ben dus precies hetzelfde als jij, ik vindt het niet erg om alleen te
eten maar om voor mezelf te koken.... nee dan maak ik ook meestal iets
heel simpeltjes klaar! ik ben ook altijd laat thuis, half zeven... en dan moet
ik nog aan de gang.... eet al weinig groenten.. eigenlijk nooit geen fruit...
heb mezelf wel voor genomen om vaker een appel te pakken.
maar als mijn man vroege of nachtdienst heeeft kookt hij altijd!!!
dus deze week eet ik wat minder... (hij heeft middag dienst)
ik ben net 5 minuten thuis, mijn man komt net naar boven:
Hè computerverslaafde!!!!

wij doen altijd bij mij thuis met sinterklaas surprise omdat 1e kerstdag mijn
zusje jarig is. bij mijn man deden we dit eerst met kerst maar sinds vorig jaar met sint omdat de broer van mijn man een zoontje heeft van 2,5 jaar oud.
ik heb voor mezelf mijn zusje getrokken en voor mijn man die heeft mijn broertje.
a.s woensdag is mijn schoonmoeder jarig en dan mag ik weer 2 keer trekken, man is dan werken... daar zijn we met z`n zessen  en  peuter..  en bij mij thuis dus 8 + oom en tante dus tienen.

vorig jaar hebben we met mijn werk een hapje gegeten en moesten we 1 cadeautje kopen van 2,50 en 1 van 5,00 euro en dan deden we 2 rondjes dobbelen.
was ook kei leuk. gaat ook gewoon om de fun he!!
gezellig zo onder mekaar!

wat bedoel je met bso`s ? basisscholen?
dat is nog al!!!   11 basischolen en 270 kids!!!!
wat een drukte dan zeg!!!!

ik ga weer stoppen... eventjes nog kletsen beneden...
en ga zo naar bed anders kan ik er morgen niet uitkomen...
morgen avond "spreken" we elkaar weer!!!!!

Liefs, Bianca     slaap lekker!!!

Hoi Bianca,

Bso's is afkorting voor buitenschoolse opvang. Het werk wat ik doe.

Ik ben als ik werk ook laat thuis 18.00 a 18.30 en dat is inderdaad laat als je nog moet koken ook.

Leuk, dat je zusje hebt en je man je broertje. Dat spel wat jij bedoelt met dobbelen dat ken ik ook. Alleen dan zet je een wekker of iets  aan voor een  half uur of 1 uur. Dat doet 1 iemand en die legt het weg zodat niemand de tijd kan zien. Dan ga je dobbelen met 2 dobbel stenen. Heb je dubbel mag je een kadootje uit kiezen en uitpakken. Zijn alle kadootjes uitgepakt dan ga je verder door met gooien. Gooi je dan dubbel dan kan je bij iemand anders een kadootje weg halen wat je leuk vind. Zo tot dat de tijd voorbij is dan gaat de wekker ofzo af. Dan moet je stoppen en mag je houden wat je hebt. Wij doen dit ook nog meestal met kerst (vaders kant). Wat dan erg leuk is kraslotten die gaan echt van de ene naar de andere. Bij mijn vaders kant zijn we met 14 man meestal. Maar de kadootjes voor onder de boom koop ik alleen voor mijn vader,oma, tante en oom. Niet voor nichtjes en neefjes want dat wordt te gek.  

Bij mijn moeder doen we meestal op kerstavond met gezin (ik, mams, vriend mams, broer en mijn vriend). Voor hun koop ik natuurlijk allemaal een kadootje. We maken dan ook wel soort surprise (vorm veranderen, veel plakband gebruiken). Met die lootjes trekken is bij de ouders van mijn moeders vriend. Dan doet mee zus van moeders vriend, de ouders (opa en oma), mijn moeder en ik en mijn vriend.
Dus je snapt die periode is erg duur maar wel leuk.

Ga straks naar de sponsorloop van de kinderen van mijn schoonzusjes kijken. Ze moeten 10 rondjes rennen. Ga ze flink aanmoedigen. Ze waren heel blij toen ik zei dat ik toch kon komen kijken.

Dan nog even op de pc draaiboek maken voor de playbackshow. Dan naar mijn moeder. We gaan zwemmen. Dit gaan we weer op pakken deden we voor de zomer ook altijd. Vanavond komt mijn nichtje mijn nagels doen. Ik heb acryl nagels. Mijn eigen nagels zijn zo zacht die breken elke keer af. Dat nichtje is ook bezig voor een kleine (2de). Ze loopt gelijk met ons. Ze weet het ook door dat mijn moeder haar eigen verspraak. Die wil het nog liever dan ons zo snel mogelijk zwanger zijn.

Nou fijne dag en werkse.

Liefs An

hoi An,

ja bij ons zet ook een persoon de wekker hoor, anders
duurt het wel errug lang!! idd leuk al die dagen maar ook wel
erg duur!!! ik weet ook nooit iets te vragen.... als ik iets wil koop
ik dit meestal wel meteen. heb dus maar wat opgeschreven...

dus je nichtje wil het liefste heeel erg snel een tweede!!!
nou anders wij wel!!!! heb jij nu ergens last van of voel je je gewoon
net als altijd? ik voel me net als anders ik hoop dat het snel raak mag zijn...
ook als je op andere forums/ discussies leest zijn   er meeerderen die heel
graag snel een kindje willen...

ik ga nu weer stoppen iets voor mezelf klaarmaken...
zal wel iets makkelijks zijn .....!!
fijne avond!

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan