nog 3 dagen geduld!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik moet nog 3 dagen wachten voor mijn nod,of niet natuurlijk.
Wie moet er ook nog 3 dagen in spanning zitten?
Ik heb geen echte verschijnselen maar dat zegt eigenlijk niks,alleen wat zere borsten,maar dat kan ook van de nadere ongi zijn.
Het is voor ons de 8 ronde,in juni een miskraam gehad jammer genoeg,dus nu maar weer hopen op een positieve test.
Dus meiden wie moet er nog meer wachten????

groetejs mexx-ann

Hoi,

Ik ook nog drie dagen!
Vorige maand werd ik precies volgens ongi, dan zou nu aankomende zondag zijn. Ik weet echt niet of het weer raak is (hebben al een zoon van bijna 1). Heb wel last van mijn borsten maar of dat zou ook van de naderende rd kunnen komen....

Zit trouwens in de 2e rondje voor 2e kindje!

Laten we duimen.

Laat je weten als je hbt getest of als de rd er zijn??

Een trotse mama

Ja natuurlijk,laat ik wat weten.
Aan de ene kant denk ik deze maand is niks geworden,aan de andere kant denk eigenlijk moet het wel raak zijn.
Ik heb eigenlijk geen echte zwangerschapskwaaltjes,maar dat zegt niks,ik voel alleen af en toe een wat trekkerig gevoel in mijn buik,maar dat had ik juni ook,en was toen zwanger,dus weet ik het niet.
Maarja je lichaam zit maar erg raar in elkaar,het kan je echt voor de gek houden,ik heb gelukkig wel al een heleboel jaren een cyclus van 28 dagen,dus dat is in ieder geval een voordeel.
Voor ons is. dit het derde kindje als het lukt.
Maar mijn leeftijd speelt ook al mee,namelijk net 37 jaar,en dan ook nog diabetus type 2.
Maar we blijven hopen ,en lekker oefenen.
Jij bent trouwens al langer op dit forum he,ik heb je al vaker voorbij zien komen toch?
Nou als jij wat weet,laat jij het dan ook weten,ben benieuwd.

groetejs mexx-ann

Hoi,

ik zit nog niet zo heel lang op dit forum. Mijn spiraaltje is verwijderd op 20 augustus jl. sinds die tijd kijk en schrijf ik af en toe mee.

Ga je zondag gelijk testen of wacht je nog even? Als de rd zondag uitblijven ga ik denk ik maandag of dinsdag testen. De vorige maand teste ik gelijk 's morgens en werd ik een uur later ongi, kon het niet laten.....

Succes!

Hoi Mexx-ann,

Ik heb ook mijn nod de 15e, er is trouwens een heel clubje meiden die rond deze datum haar nod heeft, kun je ook meekletsen  en 'vage' kwaaljes lezen.
Mijn borsten zijn ook gespannen en groter (joepie!) en ik voel me wel anders dan anders. Toch probeer ik niet voor volgende week vrijdag te testen om teleurstelling te voorkomen. Mijn mannetje vindt dat ik tot twee weken na mijn nod moet wachten... Ja  hoor, tuurlijk
Mannen zijn echt nuchter he, haha!
Vandaar dat het zo fijn is om lekker te zeveren samen als vrouwen onder elkaar!!!!
Wat voel je allemaal aan jouw lichaam?
Groetjes Gwen

Hoi mamaron.

Ach ja wat voel ik eigenlijk,en wat wil ik allemaal voelen,ik weet het eigenlijk niet .
Ik vind dat je op een gegeven moment alles voelt of wil voelen,je kan je eigen helemaal gek maken.
Maar ikheb zere borsten,en af en toe een beetje misselijk,maar dat had ik vorige maand ook,en  toen gewoon ongi!,dus weet het eigenlijk niet meer,en van mijn vorige zwangerschappen ,heb al 2 kinderen,zou ik het gewoon niet meer weten,dat is al 11 en ruim 7 jaar geleden.
En ik heb af en toe een trekkerig gevoel in mijn buik! dus wat dat nou weer inhoud,ik zal het niet weten,een vrouwenlichaam zit maar raar en lastig in elkaar vind je ook niet?
Ik heb wel dat als ik op de bank zit of lig,ik binnen 5 minuten in slaap val,en s`nachts moet ik plassen,en overdag ook veel plassen,maar dat heb ik voor ik ongi moet worden wel vaker,dat ik overdag meer moet plassen.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen getest met de kruidvat testen,die zijn erg gevoelig,ik deed ze al 2 dagen eerder,en wwn positief resultaat,dus ik weet niet of ik tot maandag kan wachten,misschien doe ik het zondag al met ochtendurine.
Als ik getest heb laat ik het wel even weten.

groetejs mexx-ann

Hoi Mexx-ann,

heel erg herkenbaar allemaal, ik heb precies hetzelfde (wel altijd al een plasgeit, dus dat verschil is wat lastiger te bepalen!) en een klein beetje soort duizelig gevoel. Mijn zoontje is vijf, dus ook een vrij groot verschil als ik zwanger word (ben???)
Leuk om eens met iemand te kletsen die ook al wat oudere kinderen heeft, bij ons verwacht ook echt niemand het meer!
wij zijn dan ook pas sinds juli 'overstag', toen dacht ik dat ik zwanger was en ik vond het toch wel erg leuk weer. Toen had ik ook dezelfde kwaaltjes als nu, dus inderdaad zegt het nog niets!
Je hoopt er zo op he?
Nou, spannend als je gaat testen, hou me op de hoogte he,
Groetjes Gwen

Hoi Hoi,

mijn NOD is ook zondag. En ik vind het zo ontzettend sspannend!
Vorige maand werd ik 1 dag ervoor ongesteld dus als ik zondag ochtend nog niet ongesteld ben, ga ik denk ik meteen testen. Ik voel me verder wel normaal. Gister voelde het alsof ik ongesteld moest worden, maar ben het nog niet. Gelukkig!
Het onze 2e ronde voor ons 1e kindje, en heb mijn lichaam niet laten ontpillen, dus ik ga er niet van uit dat het raak is. Maar zolang ik niet ongesteld ben, heb ik hoop!

Succes met wachten allemaal!

Liefs Koekeltje

Terug
Bovenaan