nog 3 dagen geduld!!!!

Wat betekent dit nou weer!!!!!!
Ik schreef gisteren dat ik ongesteld was geworden ,maar het was een dag te vroeg,en het is al over,normaal ben ik het een dag of 3 a 4,en dan gewoon wel behoorlijk,maar nu niet .
Gisteren ochtend had ik bij het afvegen (sorry voor de details) vrij helder bloed,de rest van de dag lichtrose,en een beetje bruinig,en nu ook nog een heel klein beetje rose,alleen bij het afvegen,en ik ben soms wat misselijk!,dus wie heeft dit ook gehad,of weet wie dit ook had,en was toch zwanger,en nahoeveel dagen zou ik dan kunnen testen.
Of is het zo datik mezelf helemaal gek zit te maken,omdat ik het zo graag wil natuurlijk.
Zijn er al meiden die positief hebben getest?

groetjes mexx-ann

Hallo allemaal
Ik ben vandaag ongi geworden . Ik had eigenlijk aankomende woensdag mijn NOD
Dus dat was weer een erge teleurstelling !!    
Dit was poging 7 voor ons . Ik weet het ook niet meer . Ik ben ook niet echt fatsoenlijk
ongesteld , het zet eigenlijk niet echt door . Dat lijkt me ook niet echt kloppen .
Allemaal veel succes en sterkte groetjes Kimmie

Hoi allemaal,

als ik de langste cyclus van de afgelopen maanden aanhoud had ik gister ongi moeten worden, maar er is nog niks.....
Heb ook geen ongi of zwangerschapklachten, erg spannend dus. Als de rd er woensdag nog niet zijn ga ik testen, dat is de enige ochtend door de weeks dat mijn man er 's morgens ook is en niet zo vroeg hoeft te werken.

Ik houd jullie op de hoogte!

Een trotse mama

Oja, Leinjte gefeliciteerd!!!!!!!!!!

hoi hoi,

helaas ben ik vandaag ongi geworden, het was de 1e poging voor een 2e kindje.

Dus op naar poging 2.

voor iedereen die positief heeft getest: van harte gefeliciteerd.

Hoi Kimmie en mexx-ann,
Vreemd dat het niet doorzet, maar dat geeft wel weer hoop he?
Misschien dan stiekem toch zwanger?

Jammer, Tubbie dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk volgende maand meer geluk!

Ik zit nog in spanning, want ik had gisteren ongeveer mijn nod, maar ik  vrees dat de test nog niets wijzer maakt. Ik ga misschien morgenvroeg testen. Heb wel zo'n beetje alle kwaaltjes die je maar kunt bedenken maar ik ben wel vaker voor de gek gehouden. Blijf nog liever even in de waan!
Ik hou jullie op de hoogte, verder nog iemand nieuws?
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan