Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Hallo dames! Eerst even kort voorstellen ;)

2 jaar geleden was ik hier ook actief, toen ik zwanger was van onze tweede zoon. Toen meegekletst met de decembermama's van 2014.

Nu willen we voor een derde kindje gaan. Ik ben drie keer ongesteld geweest na het verwijderen van de implanon. 28 dagen-28 dagen-26 dagen.

Gemiddeld gezien zou ik zaterdag mijn NOD hebben. Maar heb al een paar dagen last van m'n onderbuik, beetje misselijk, heel moe en last van m'n onderrug.

Zijn er meer dames die dit soort klachten herkennen in de week voor hun NOD?

Hee Sproet86,

Jaa ik had ook al vroeg last van een lichte misselijkheid en een beetje gerommel. Ook al voor mijn vierde week geloof ik, hopelijk zaterdag een positieve test voor jullie!!

Helaas is onze zwangerschap niet goed verlopen.. En lukt het nog niet om opnieuw zwanger te worden, maar we geven de moed niet op! Ik duim voor jullie =]

Wat vervelend allemaal :( een miskraam is al verdrietig en als het dan vervolgens niet meer lukt, lijkt me helemaal verschrikkelijk!! Ik hoop voor jullie dat het snel goed raak is!

Lief dat je duimt voor ons. Het wachten duurt lang, helemaal vanwege de tekenen van een zwangerschap

Ja is inderdaad erg verdrietig =(  dankjewel, we weten in iedergeval dat het kan. Ookal werkt dat soms ook wel frustrerend ;)

Jaa dat geloof ik, die spanning kan ook niet goed zijn hoor! Maar daar is helaas geen ontkomen aan =( nog eventjes doorbijten,  succes!

Hoi hoi,

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Alice en ik ben 28 jaar. Heb een vriend van 27 en een dochter van 4.

Nu gaan mijn vriend en ik voor ons eerste kindje samen mijn dochter is van mij ex. Ook ik heb aanstaande zaterdag mij nod hoop ik.

Ik heb al last van misselijkheid en kramp in mijn onderbuik. Kan ook zijn omdat mij menstruatie eraan komt of misschien ook niet. Het is zo spannend we zitten wel nu pas in poging 1. Maar ik had een mirena spiraal volgens mijn huisarts was ik meteen weer vruchtbaar. Heb wel eerst een keer gewoon menstruatie gehad.

Hoe lang is je miskraam nu geleden dan? Als ik vragen mag...

Die spanning is ook niet grappig nee haha. Maja ik merk dat het meer nieuwsgierigheid is dan spanning. Het is pas de eerste serieuze ronde en als t raak zou zijn, dan ben ik rond 5 mrt uitgerekend. 2 dagen voor m'n eigen verjaardag en ook nog de kans dat het op schrikkeldag geboren wordt. Dus een maandje later is niet heel erg ;)

heb wel mijn man vandaag 2 testen van Kruidvat laten halen (hoe slecht haha) die je 4 dagen voor je NOD kan doen. Maar de eerste was niet gelukt en de 2e net gedaan en was negatief. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets. Want misschien is het te vroeg en het was niet met ochtendurine. Weet eigenlijk nog steeds niets haha

Dus nu gewoon wachten tot zaterdag.

Jij ook succes, saxy!

Duurde het bij je dochter lang voordat het raak was?

Ik heb normaal geen last als ik ongesteld moet worden. Daarom valt al het gerommel nu wel op.

Oh hahaha ja ik wilde het ook al voorstellen, zon ultra sensitieve test. Maar dat is het nadeel inderdaad, en het kan ook zo zijn dat je dalijk positief test terwijl je het vruchtje alsnog verliest met de menstruatie mee... Hopelijk niet!!

20 maart was de curettage, maar we wisten 11 maart dat het hartje niet klopte, het was een hele toestand met weeopwekkende medicatie die bij mij te heftig werkte waardoor ik veel teveel bloed verloor. En dus met spoed gecuretteerd moest worden. Nog niet heel lang aan het proberen nu weer dus, maar ik ben toch een beetje bang dat het niet helemaal goed herstelt is ofzo. Omdat het met de vorige zwangerschap ineens raak was.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

Ooh ook spannend saxy! Ik duim voor beide. Jullie zijn van hetzelfde jaar, of wijst 86 bij jou niet op je geboortejaar Sproet?

Ik ben trouwens 22, mijn vriend is 28. We zijn inmiddels 5,5 jaar samen waarvan we 4 jaar samenwonen.  En nu willen we heel graag samen een kindje =)

Hoe oud was jij met je eerste Sproet? We zijn alle drie redelijk jong moeder volgens mij dan, Leuk!

Terug
Bovenaan