Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Ja klopt zo'n test zegt natuurlijk niets, zou ook nog niet 100% blij zijn na zo'n vroege test, maar toch. Ach voorlopig is t nog niet zo ver ;)

oh jeetje wat een gedoe zeg! En dat als je al zo verdrietig bent!

Snap dat je het gevoel hebt dat het lang duurt. Sowieso het idee als je weer ongesteld bent, dat je dan weer een hele maand moet wachten is vervelend. Maar uiteindelijk komt het vast goed! Ben je wel weer ongesteld geworden?

Ja klopt, ben in maart 29 geworden. Onze oudste is 2 weken geleden 3 geworden, dus ik was 26 toen hij geboren werd :)

Wij zijn in april (en in mei in Spanje) getrouwd. Dus nu een kindje uit ons huwelijk lijkt me ook mooi :)

Bij mij dochter was ik de 2de poging zwanger. Toen kwam ik wel van de pil af en dan moet je ontpillen zeggen ze.

Nu spiraal eruit dus ben benieuwt.

Zo een spannende tijd dit. Ik heb vandaag ook een test gedaan van de kruitvat en dan de vroege test was negatief maar is nu ook 5 dagen voor nod. Heb me voor genomen om nu te wachten tot vrijdag dan is het 1 dag voor nod.

Bij mij is het ook spanning. Normaal uit mij aankomende menstruatie met hoofdpijn dat heb ik nu niet. Voel me zo raar. En idd meer spanning dan stress hier ook. Mij vriend ook die is misschien nog wel erger dan mij. Appt me heel de dag hoe het is of ik nog misselijk ben en of ik al kan testen pfff hij maakt me zenuwachtig. Heel veel succes allebij en wordt vervolgt.

Ik Zzal dit forum in de gate houden vind het wel leuk. Had ik bij mij dochter niet ben ik eigenlijk nergens contact gaan zoeken 😄

Dat moment dat je weer ongesteld bent geworden en je weer een maand moet wachten is echt vreselijk ja!! Ja ik ben alweer 2x ongesteld geweest, helaas ;)

Ja uiteindelijk komt het vast wel goed =)

Alsnog gefeliciteerd met je oudste. aah ik ben ook in maart geboren, 19de.

Klinkt inderdaad ook mooi!  heb je een fijne dag gehad?

wat mij ook altijd mooi leek is om te trouwen als je kinderen het al bewust mee kunnen maken.  Haha, ik blijf dromen ;)

Wanneer ga je nu testen denk je? Gewoon de zaterdag?

Oh een spiraaltje heb ik geen ervaring mee, maar neem aan dat dat ook wel vrij meteen kan lukken toch saxy?

Haha nou wel heel leuk dat je vriend zo er mee in opgaat!  Spannend! Hoor het graag ;)

Ja wel super fijn dat deze forums er voortaan zijn :)

Je weet dan in ieder geval dat dat weer allemaal werkt! Ik heb twee maanden moeten wachten tot ik ongesteld werd na het verwijderen van de implanon. En toen ik dat ding nog in m'n arm had, was ik ruim 4 weken hevig ongesteld. Dus ik was even bang dat het schade had aangericht. Maar nu redelijk om de 4 weken ongesteld, dus dat is wel fijn. Was nog nooit zo blij geweest toen ik in april ongesteld werd ;)

Dankjewel :)

oh 19 maart, dus je hebt dit jaar geen leuke verjaardag gehad! Nou hopen volgend jaar dan met een kleintje erbij, om het een beetje goed te maken!

Ja in Spanje was het erg mooi! Mooi weer en onze familie om ons heen. Was erg gezellig en intiem. Iedereen heeft het naar z'n zin gehad :)

in april hadden we alle 4 buikgriep, dus ben blij dat we toen niet onze bruiloft hadden!

ik hoop ook dat de oudste het nog een beetje onthoudt. Hij heeft het er wel nog steeds over. De jongste was toen net anderhalf, dus hij zal zich er weinig van herinneren haha.

het zijn mooie dromen en ze komen vast ook uit! Hoe dan ook ;)

Nou... Ik heb stiekem op sensitest nog wat testen besteld, die komen morgen. Daar zitten ook 3 bij die 6 dagen voor NOD positief kunnen testen. Dus misschien die morgen even proberen. En anders wacht ik het weekend even af.

Wanneer is nu jouw NOD dan?

Nog even afwachten dus, Saxy! Gaat het je lukken? Spannend hoor.

Bij de eerste was het ook de 2e ronde na het stoppen van de pil zwanger. Bij de tweede was ik 2 keer ongesteld geworden na het stoppen met borstvoeding en toen zwanger.

dus als het nu langer zou duren, ga ik ongeduldig worden. Al zou het een jaar kunnen duren door die implanon... (Stom ding).

Ik ga het ook in de gaten houden, leuk zo!

Haha soww dat snap ik!! Geloof niet dat je die nog ooit neemt?  Fijn dat het weer allemaal op de rails is inderdaad, zou me ook wel even zorgen maken.

Ja een vervelende dag was dat, mijn verjaardag..  Wauw, dat zou echt tof zijn, volgend jaar een kleine erbij :D  hopen dat het ons gegunt is.

Ooh klinkt heel fijn :) trouwens, in Spanje trouwen lijkt me ook geen straf hoor! Ja wie weet dat die het zich zal blijven herinneren, ik heb ook nog herinneringen van die leeftijd.

Hahaha stiekem :') grappig.  Test je samen met je man? Heb afgelopen zaterdag mijn ovulatietesten testen binnen gekregen, vandaag begonnen met testen. Dus mijn nod is nog "verweg"..  Ik teste met een gewone test trouwens pas positief na 33 dagen ofzo. Dus dan zal bij mij die sensitieve test nog niet 6 dagen van tevoren werken ;p

Jaa nou precies dat, de vorige keer ging het ineens goed, en nu duurt het dus veel te lang!! :p

Volgens mij heb ik nu ook de halve pagina volgekliederd,  ooeeps

Euhm nee ga nooit meer voor die implanon. Hoorde gisteren ook van mijn man dat ik echt een bitch was in de tijd dat ik m had. Haha. Sowieso kan ik niet zo goed tegen die hormonen. Van de pil werd ik ook niet echt lief, zeg maar.

Oh ja dan duurt t nog wel even voordat je NOD eraan komt. Maar nu komt ook het leuke eraan voor je! Als ik dan ongesteld ben geworden, kijk ik alweer uit naar de vruchtbare dagen. Dan kun je er tenminste iets aan doen.

Gisteren heb ik wel samen met mijn man getest en bij onze eerste ook. Bij de tweede had ik t ook stiekem gedaan, maar daarna wel gelijk verteld.

Had jij samen getest de vorige keer?

Terug
Bovenaan