Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Euhm nou nee. Denk niet dat ik die nog ga gebruiken haha. Schijnt dat ik echt niet zo aardig was in die periode.

Heb gisteren wel samen getest en bij de eerste hebben we dat ook gedaan. Maar bij de jongste heb ik t wel stiekem alleen gedaan. Maar daarna wel gelijk verteld.

Heb jij samen getest?

ja dat duurt idd nog wel even dan. Maar als ik dan toch ongesteld heb moeten worden, vind ik dat wel weer een leuke fase in de cyclus. Dan kun je er tenminste weer iets aan doen om zwanger te raken. Beter dan die wachttijd die erna komt...

Hoi havefaith,

Ik heb 6 maart een curettage ondergaan na een miskraam. Ik was die keer direct zwanger na het stoppen met de pil.nu ronde 3 zwanger dus heb vertrouwen. Ik had wel een onregelmatige cyclus na de curettage 1x 28 dagen en 1x 33 dagen. Volgende week de echo dan pas ga ik het geloven.

Heel veel succes ook voor de anderen

Hoi damens,

Ik moest even bij leze haha met me werk niet zoveel tijd om te kijken kan thuis pas. Dus vandaar late reacties maar wat een gezelligheid hier vind het super fijn deze groep.

Na spiraaltje ben je meteen vruchtbaar idd. Dus ik heb veel kans nu. Sinds vandaag pijn aan me borsten. Maar ik ga nog niet testen ik wacht echt tot vrijdag of zaterdag😆. Hoop dat het lukt maar wil het samen met mijn vriend doen omdat het voor hem ook de eerste is.

Bij mijn dochter hebben haar vader en ik ook samen de test gedaan of iig samen thuis. Was wel speciaal zou ik nu weer zo willen. Hoe is het bij jullie met de nieuwschierigheid?

Xxx

Hahaha ja moet je dan achteraf horen he, lekker dan ;) Wel vervelend dat je daar zo heftig op reageerd, maar nu even lekker zonder dan :) het is natuurlijk ook gewoon rommel, maarja..

NOD is dan 9 Juli als het goed is, maar er is niet echt een pijl op te trekken op het moment cyclus klopt geen hout van. vandaar de ovulatietesten of ik uberhaupt wel een ovulatie heb ;)

Soort van samen, ik deed de test op het toilet ( duhh ) en toen ik hem mee wou nemen om neer te leggen en samen te kijken zag ik al dat hij positief was :D dus ik wist het wel al eerder als hem , haha. Ik heb wel nagedacht om het stiekem eerder te doen die keer, maar eigenlijk is het al leuk genoeg nieuws dus nu ga ik gewoon weer samen testen !

Ohnee gebruiker444531, wat naar voor je ook.. :(  Dan weet je het ook nog niet zo lang dat je zwanger bent dan?? Gefeliciteerd! Echt super voor jullie :) snap dat je nog een beetje wacht met enthousiast zijn... de schrik zal er nog wel goed inzitten.. tenminste dat kan ik me zo voorstellen. Maar heb zeker nog goede moed , maar heb ook nog wel eens verdriet erom.. jij ook nog wel eens? nou scheelt dat misschien ook van persoon tot persoon.

Oeeeh pijnlijke borsten Saxy, heel vervelend, maar ook wel weer een goed teken toch! :D  Nog een paar nachtjes slapen en hopelijk weten jullie dan allebei meer , ik vind het al super spannend voor jullie hahaha

Xx

Ja ik kan tegen geen enkel hormoon hoor. Toen ik de pil slikte vond ik mezelf ook niet erg aardig. En toen ik zwanger bleek te zijn verklaarde dat ook wel een paar van m'n buien hihi.

Wel fijn dat die ovu-testen bestaan he! Hopelijk heb je er wat aan en doet het snel z'n werk ;) ga ze ook maar gebruiken als het over een paar rondes nog niet raak is.

Ja samen testen is ook leuker. Maar ik wil vaker testen dan hij, dus dan maar stiekem haha. Al moet ik misschien maar beter luisteren. Heb net een test gedaan voor 6 dagen voor NOD en die blijft gewoon hartstikke wit. Dus ga er vanuit dat ik van t weekend gewoon ongesteld ga worden :(

Wij konde ook niet meer wachten vanmorgen getest en ook kei negatief pfff.

Weekend zal ook ik ongesteld worden waarschijnlijk. En dan op maar de volgende rond 😆

Terug
Bovenaan