Nog een paar daagjes.

A

Anoniem

Guest
En dan heb ik mijn NOD. Ik denk dat ik gewoon ongi wordt maar, heb toch ook wat vreemde klachtjes vanaf 18 aug steken in mijn buik en rommelige darmen echt een opgeblazen gevoel. DIt kan natuurlijk gewoon een griepje zijn maar,  vanochtend was ik echt even beroerd en licht in mijn hoofd. Ik dacht het komt vast dat ik nog niet goed heb gegeten ( bak yoghurt met muesli, banaan, druiven en sultana.s ) Tussen de middag 3 broodjes en ik kom terug op mijn werk wordt me daar beroerd en zweterig mijn handen begonnen te trillen even rustig aan gedaan en na een half uurtje ging het weer maar, ik moet niet te gauw op staan.  Ik denk dat dit lange daagjes worden. Hopelijk heeft mijn gevoel dat ik gewoon ongi ga worden ongelijk en krijg ik geen griep maar ben ik ZWANGER.

Liefs Linda

hoi carolinda,

spannend he? Ik ben nu 1 dag overtijd maar durf niet te testen. Ik weet
nl nooit wanneer mijn NOD is. Maar ik heb zondag 6 aug mijn ei gevoeld,
dus dan is het nu 14 dagen verder... ook ik wemel van de klachten..
Vooral heel duizelig, ook in bed zelfs. Ik ga de 23e er maar eens een
test tegenaan gooien als de rode duvels niet verschijnen. Is nl wel een
leuke datum, want 2 jaar geleden had ik ook een positieve ttest van
mijn dochtertje van bijna 16 maanden...

succes met wachten

Mari

ik vind het echt helemaal spannend. ik zit gewoon zenuwachtig te worden voor jou.

laat snel wat weten

xxx,
Lin

Spannend!!

Succes ermee!!
Ik duim voor jullie!!

Liefs,Swinnie

snif ik moet nog 8 dagen wachten . heb 29 aug mijn nod

succes dames

Hoi dames,

Voor mij komen er nu ook weer spannende dagen aan.
Mijn NOD is woensdag 23 augustus. Ik zit al in de 14e ronde.
Dus het mag nu toch wel eens raak zijn, vinden jullie niet!!
Ik heb de laatste tijd ook wat kwaaltjes; raar, zwaar gevoel in mijn buik met krampen, met vlagen misselijk, pijnklachten in de onderrug en soms steken in mijn borsten.
Het is nu maar afwachten!!
Dan testen we misschien wel op dezelfde dag.
Het zou wel leuk zijn als we dan zwanger zijn hé.

Laten jullie nog wat van jullie horen over de stand van zaken??

Groetjes Kelly

Hallo dames,

Ik hoop voor jullie dat het allemaal goede tekens zijn en dat jullie lekker zwanger zijn. Alleen ik heb dit ook gehad, misselijk, daaierig, gevoelige borsten en soms een opgeblazen gevoel. Ik dacht ook nou dat is het dan he, ik ben zwanger. Op een gegeven moment rond mijn NOD een klein beetje bruin bloedverlies en daarna een klein beetje rood. Ik getest maar helaas negatief en een dag daarna werd ik echt ongi.
Dus het kan ook de andere kant zijn. Ik hoop voor jullie uiteraard het positiefste van de twee, maar je weet maar nooit. Je lichaam is iets erg raars.

succes met de testen van de week

Ben nog steeds licht in mijn hoofd een beetje draaierig soms een vlaag van misselijkheid.Voor de rest heb ik niet echt klachten ik heb geen pijnlijke borsten ofzo. Ik zit steeds met mijn gedachten dat het nog niet zo is maar je weet het natuurlijk niet. Nou ik hoop dat we gauw kunnen testen ben benieuwd.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan