Nog een paar daagjes.

he gatsie linda,

is het al echt aan het doorzetten?
oo meid wat een pech he, en dan ook nog s ziek nou daar word je niet vrolijker van.

Ziek maar ff goed uit!!

En ff afstand nemen is misschien wel ff beter, ik heb me ook voorgenomen dat te doen wanneer ik dus ongi word dit weekend..want door dit leuke gezellige forum ben je er wel veel meer m,ee bezig...

ik ga er dan ook helemaal in op...

hou je ons af en toe wel op de hoogte??

gr Elora

Hoi Mari

Balen dat je test negatief was.
Jij kan nu alleen maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten.

Bij mij  is nog niks aan de hand. Ook niet het gevoel dat er wat gaat gebeuren.
Ik heb verleden maanden ook al geregeld getest, maar iedere keer was het weer een teleurstelling als het een dikke vette  -   was.
Daarom wil ik over enkele dagen pas testen. (als ik het zolang vol hou)!!

Groetjes Kelly

Nee het zet nog niet door het is eigenlijk maar een heel klein beetje bruinig ( sorrie ). Ik ga nu naar ronde 5 dat is natuurlijk niet zo lang maar je wilt het zo graag he. Veel kennissen van mij zijn allemaal snel zwanger geraakt op twee na dan en ik hoopte dat dat bij mij ook zo zou zijn. En ik moet er bij zeggen dat mijn ouders er heel lang erover hebben gedaan om mij te krijgen. Toen mijn moeder was hertrouwd en duurde het ook heel lang voor ze zwanger was van mijn zusje. Toen ze met mijn vader getrouwd was lag het niet aan haar maar aan mijn vader laat ik het zo zeggen dat een 'bank' soms wondertjes bewaardt. Maar goed soms speelt dit wel s door mijn hoofd en ik hoop gewoon dat het bij mij op een natuurlijke manier mag gebeuren.   Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Linda

Nee het zet nog niet door het is eigenlijk maar een heel klein beetje bruinig ( sorrie ). Ik ga nu naar ronde 5 dat is natuurlijk niet zo lang maar je wilt het zo graag he. Veel kennissen van mij zijn allemaal snel zwanger geraakt op twee na dan en ik hoopte dat dat bij mij ook zo zou zijn. En ik moet er bij zeggen dat mijn ouders er heel lang erover hebben gedaan om mij te krijgen. Toen mijn moeder was hertrouwd en duurde het ook heel lang voor ze zwanger was van mijn zusje. Toen ze met mijn vader getrouwd was lag het niet aan haar maar aan mijn vader laat ik het zo zeggen dat een 'bank' soms wondertjes bewaardt. Maar goed soms speelt dit wel s door mijn hoofd en ik hoop gewoon dat het bij mij op een natuurlijke manier mag gebeuren.   Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Linda

hoi Linda

Toch hoeft het niet zo te zijn dat jij qua vruchtbaarheid op je moeder lijkt.

Mijn moeder heeft er 3 1/2 jaar overgedaan met alle hormoonzooi enz van het ziekenhuis om mij te krijgen.

En ik zelf hield ook erg rekening met zoiets. Van mijn dochter was ik
in de eerste ronde na de pil zwanger. en als het nu raak is, is het ook
in 1keer.

Wel bizar snel, maar ik wil maar zeggen: niet   alles is erfelijk!

hopenlijk beurt dit je op!

liefs mari

Terug
Bovenaan