nog helemaal geen buikjes

Mensen schatten mij ongeveer over de helft of verder maar zie hier nog nergens geen leuke buikfoto's, word een tijd om te delen, ik begin wel..

de rest van de buiken

http://www.martin-isabel.nl/index-buiken2.htm

Jeetje, wat een buik al zo vroeg! Hoe kan het trouwens dat jullie al weten wat het wordt?
Ik dacht dat dat pas vanaf een week of 18 kan?
Groetjes Annemiek

quote: annemiek1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2008 13:20:17'));

Jeetje, wat een buik al zo vroeg! Hoe kan het trouwens dat jullie al weten wat het wordt?
Ik dacht dat dat pas vanaf een week of 18 kan?
Groetjes Annemiek

wij hebben een vruchtwater punctie gehad en daar kun je aan de chromosomen zien wat het word (het enige leuke van heel die nare ingreep) ik moet nu nog rusten ervan omdat ik wat vruchtwater was verloren maar al dagen gaat het goed dus ik mag bijna weer normaal gaan doen.

Je kan foto's hier plaatsen door bv een mijnalbum aan te maken en dan kopieren en plakken (errug makkelijk op deze manier)

deze is van 17 weken..

ja ik schaam me niet voor mijn mooie zwangere lichaam is niets mis mee, je ziet helemaal niets wat niet "mag"   ik dacht dat de tijd van preutsheid toch wel eens voorbij was (en je kan toch ook gewoon met je kleding aan ofzo) jullie maken het forum zo niet echt gezelliger als je alles voor jezelf houd het is juist de bedoeling van een forum om dit soort dingen met elkaar te delen en ervaringen te delen e.d. jammer dat je dat niet durft..

Terug
Bovenaan