nog helemaal geen buikjes

Ja, inderdaad heb je je nergens voor te schamen. Misschien ben ik ook wel te bang.
Je hoort zulke rare dingen tegenwoordig, ik las bijv. ergens op een ander forum dat er meiden zijn die zwangere buiken en babyfoto's van forum's afhalen en op hun hyves zetten, om er zef mee te gaan pronken zeg maar.

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 17:52:21'));

Ja, inderdaad heb je je nergens voor te schamen. Misschien ben ik ook wel te bang.
Je hoort zulke rare dingen tegenwoordig, ik las bijv. ergens op een ander forum dat er meiden zijn die zwangere buiken en babyfoto's van forum's afhalen en op hun hyves zetten, om er zef mee te gaan pronken zeg maar.

ja het scheelt ik zit al heel lang op internet en het is deels mijn werk dus dan ben je makkelijker ermee, bij mijn zoontje zorg ik altijd wel dat er gevoelige delen zijn afgeplakt enzo maar voor mezelf als ze met mijn buik willen pronken GIRLS ga ervoor zou ik zeggen, ik heb zoiezo medelijden met zulke mensen want blijkbaar hebben ze zelf dan niets om mee te pronken en dat is best zielig..

Hoi Imd,

Mooie buik heb je. Erg mooi.

Ik krijg het maar niet voor elkaar hoor om hier een foto te zetten, niet via kopieren, via een link of niets. Grrr.
Ff verder zoeken hoor, hoop dat ik er snel eentje opkrijg.

heb je een photobucket account die is namelijk heel makkelijk en ook heel gebruikersvriendelijk ook mijnalbum.nl kan je je foto's neerzetten of een beebiesite (en dan ernaartoe linken)

Hoi,

Wat is een photobucket account? Ken ik niet.
Hebben wel babysite, maar wil daar niet naar doorlinken, omdat er dan toch wel heleboel gegevens duidelijk worden voor veel mensen, en ja, ik wil niet al mijn gegevens gaan blootgeven hier.

Maar vraag me wel af wat dat ene account is.

Liefs

http://photobucket.com/

daar kan je een account openen en een album aanmaken hier worden ze ook meteen naar het juiste formaat verkleind en kan je ze op forums e.d. neerzetten.

Op ons eigen april forum heb ik voor iedereen een eigen fotoalbum aangemaakt speciaal om het makkelijk te maken

als je googled op mama forum staat ie er al wel bij maar mag hier niet meer neerzetten..

Hoi,
Even kijken of het lukt.
Dit zou als het lukt mn buikje moeten zijn toen ik 16 weken was.

Zo, haha gelukt, hij is alleen nogal groot uitgevallen.

Nu die van 18 weken.

Terug
Bovenaan