nog helemaal geen buikjes

Hoi,
Wij willen inderdaad graag weten wat het word.
Heb woensdag een 20 weken echo gehad. Maar daar konden we enkel op zien dat hartje klopte en dat ons kindje goed was gegroeid, maar de dingen die ze horen te controleren konden ze niet zien omdat mijn buikwand te dik is. Dus ja, erg jammer.
Dinsdag weer een echo, maar dan in ziekenhuis om te kijken of we dan wel wat kunnen zien, en dan wil ik natuurlijk weer vragen of ze het geslacht kunnen zien,

En anders, ja jammer, dan moeten we wachten, want een pretecho is ons te duur.

Liefs

Jeetje dames,

Wat een buikjes hebben jullie al!! Dacht dat ik al een aardige buik had, maar dan ben ik toch nog wel "plat". Komende week ben ik precies 20 weken en hebben we de 20weken echo, daarbij krijgen we ook 3d beelden te zien.

Maar ook hier zal dat mooie buikje wel komen!

Groetjes Rixt

Hallo,

Ik vind ook dat jullie al aardige buikjes hebben!!
Ik ben nu 20 wkn maar kan nou niet echt zeggen dat ik al zo;n buik heb!
Heb wel een lichte bolling,en kan ook mijn gewone broeken niet meer aan.
Ben van mezelf ook heel slank,weet niet of dat er ook mee te maken heeft??
Ben ook pas 2,5 kilo aangekomen..

Liefs,
Alinda

Hoi,

Ik ben van mezelf ook niet slank, dus ja, zit ook wat vet van mezelf bij hoor, haha. Maar kan me buik echt niet meer inhouden.
Ben aanstaande vrijdag 20 weken.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar nog meer foto's.

xx

weer een nieuwe van 20 weken (alweer op de helft) ja ik ben nu 9 kilo afgevallen (en 10!! cm van mijn taille kwijtgeraakt haha) echt weird! maar goed ik weeg nu net over de 100 kilo.. en ben al eens zwanger geweest dus gaat toch sneller!

Hee imd.
Ik dacht eerst : die foto heb ik meer gezien, maar t' is toch echt een andere!
Je bent echt al dik zeg! Wat moet dat straks wel niet zijn met 40 weken, hihi....
Voelt het nu ook al zwaar? Bij mij al wel, ik heb soms het idee dat mijn heupen naar buiten worden geduwd. En was jouw eerste zwaar, of had je veel vruchtwater? Toen was je toch ook flink dik?
Groetjes Teddy

Terug
Bovenaan