nog maar 6 weken zwanger, maar BUIKPIJN

hoi hoi, ook ik heb die krampen die jij beschrijft,

soms vallen ze wel mee, maar gisteren had ik het echt heftig, en inderdaad lijkt daarna of me hele buik vol gas zit ofzo,

ik had vanmorgen positief getest dus schoot al in de stress dat het mischien neit goed zou zijn, maar volgens de ha hoort dit er bij, is inderdaad je baarmoeder die heel snel groeit en je darmen aan de kant schuift..

zolang we niet bloeden is er niks aan de hand, maar vertrouw je het niet.. bel gewoon je ha of je verloskundige.. daar zijn ze immers voor!!

Liefs Iris

'Januari 2008 mama"
 
ben erg blij met deze berichtjes, ik weet sinds een week dat ik zwanger ben van mijn eeste kindje en ben zo'n week of 5 a 6. ook ik heb enorm last van krampen en ben iedere keer weer bang dat het mis gaat, dus dit doet me wel goed
 
Hoi!
Ook hier een onzeker tiepje!Heb afgelopen vrijdag positief getest(Jippie!!!),maar heb inderdaad ook steeds een soort van krampen in mijn onderbuik.Niet de hele dag door,nu is het bijvoorbeeld rustig.Maar af en toe.Lees veel herkenbare dingen hier.Gelukkig!
 
hoi, hoi,

ik ben nu 4 weken en 4 dagen en heb ook last van buikpijn en een rommelende buik.
ik heb het idee dat ik mijn baarmoeder voel die oprekt.
ik vind het niet zorgwekkend aanvoelen.
ik denk dat dit er gewoon bij hoort.

groetjes kwinty.
 
Hee meiden,

Allemaal in hetzelfde schuitje blijkbaar!!! Gelukkig niks om ons druk om te maken. Het is onze 1e zwangerschap en had ook al een paar keer gedacht is dit normaal, maar blijkbaar wel.
Ik verga niet van de pijn, het is alleen het onbekende wat me onrustig maakt.

Liefs Lientje
 
hoi allemaal,

ben nog niet zwanger. (misschien wel?), maar zijn wel hard bezig. Op het zwangerwordenforum lees ik veel herkenbare verschijnselen, maar dit zijn ook verschijnselen die je kunt krijgen als je ongi gaat worden.

Gelukkig lees ik hier bij jullie, dat deze verschijnselen toch ook bij het zwanger zijn kunnen horen. Ik heb ook veel buikkrampen, gevoelige tepels en vlagen van misseijkheid. Maar die heb ik soms ook als ik ongi ga worden. Toch hopen we nu op een wondertje. Nog een weekje spanning. Zijn er bij jullie ook mensen die dat ook hadden? (dezelfde verschijnselen als wanneer je ongi gaat worden, maaar dat je achteraf lekker wel zwanger bent?)

gr nina  
 
Hoi,

Ik weet nog maar heel kort dat ik zwanger ben en voel ook dezelfde pijn als waar jij over schrijft !
Bij mijn vorige zwangerschappen had ik hier ook last van en die zijn verder prima verlopen. Ik hoop maar voor ons allemaal dat dat nu ook weer zo gaat en dat dit er gewoon bij hoort.

Sophie
 
Bericht Nina:

Gelukkig lees ik hier bij jullie, dat deze verschijnselen toch ook bij het zwanger zijn kunnen horen. Ik heb ook veel buikkrampen, gevoelige tepels en vlagen van misseijkheid. Maar die heb ik soms ook als ik ongi ga worden. Toch hopen we nu op een wondertje. Nog een weekje spanning. Zijn er bij jullie ook mensen die dat ook hadden? (dezelfde verschijnselen als wanneer je ongi gaat worden, maaar dat je achteraf lekker wel zwanger bent?)



Ik dacht ook dat ik gewoon ongi moest worden: pijn in mijn buik en chagerijnig. Zo gevoel alsof je elke moment vreselijk ongesteld moet worden. Maar dat bleef twee weken. En toen was het over en kwam er geen ongi: ja hoor zwanger! Dusse Nina: veel succes en ben erg benieuwd!

Groetjes Jet/8wk
 
Terug
Bovenaan