nog maar 6 weken zwanger, maar BUIKPIJN

Hoi. 
Ik ben nu ruim 5wkn! We zijn ontzettend blij. Maar ook ik heb ontzettende hevige krampen die ook weer zo overgaan.(kan niet beschrijven of het nou mijn darmen zijn of baarmoeder!) 1x bloedverlies gehad en op en af misselijk! Het geeft je een ontzettend onzeker gevoel. Gaan woensdag naar de verloskundige hoop dat alles goed is! 
sterkte allemaal en hopelijk kunnen we allemaal straks genieten in plaats van zorgen maken. 
XXX

Ik ben blij dat ik dit een beetje lees... ben 6 weken zwanger en heb ook last van buikkrampen indd alsof ik ongesteld moet worden... daarbij verlies k ook wat bruine afscheiding... geen bloed gelukkig.  Dit was volgens de verloskundige normaal en geen alarm signaaltje... ik maak me wel zorgen om de buikkrampen! Hopelijk is dat indd normaal. 

Hoi 6277219,

ikzelf heb ook last gehad van hele heftige buikpijn aan het begin van mijn zwangerschap.. kon bijna niet meer lopen en voelde alsof mijn schaambot doormidden scheurde. Geen bloedverlies maar ik dacht wel dit kan niet goed zijn. Ik ben meerdere keren naar de verloskundige geweest daarvoor maar ze hebben nooit kunnen achterhalen wat het was. Ben nu 37 weken zwanger? 
ik wou daarmee alleen even zeggen dat buikpijn niet perse aangeeft dat het niet goed is! 
Veel succes! 

Dankjewel, dat stelt gerust. Ik ben benieuwd of het aanhoudt. Ik hou het in de gaten maar ik probeer ook niet te stressen

Nondeju, wat een verademing dat iedereen hier dezelfde vraagtekens heeft en stress ervaart bij die krampen. Zorgt ervoor dat ik bijna durf te hopen en geloven dat alles goed gaat! 
Nu vijf weken zwanger, nog vier weken tot de eerste, inwendige echo. De tijd gaat me veel te langzaam, maar ik vermoed dat die me later in de zwangerschap nog wel inhaalt.. 

Terug
Bovenaan