nog maar een keer LENTEWANDELING!

Tot nu toe komt 9 mei er het beste uit bij de datumprikker!
Misschien is het een idee om gewoon maar eens een knoop door te hakken en deze datum in onze agenda te zetten!
Ik denk dat hoe langer we hiermee wachten des te minder mensen er dan uiteindelijk kunnen omdat je dan toch al gauw weer iets plant op die datum. Als we het daarom vast zetten kun je er rekening mee houden!

Dus dames wat denken jullie ervan!

Kan 9 mei in de agenda??!!!

Liefs Trudi

Ik was het alweer bijna vergeten...de datumprikker, de lentewandeling.
Voordat uitstel afstel wordt, denk ik inderdaad dat we de knoop moeten doorhakken!
9 mei staat hier genoteerd!

Groetjes, Bianca

Hoi meiden,

Ook hier staat 9 mei in de agenda.

@miss mama/Roos: zullen wij even verdere dingen op papier zetten wat er geregeld moet worden? Ik maak in elk geval iets lekkers voor bij de koffie/thee, maar er zijn nog meer dingen die geregeld moeten worden.

Liefs Monica

ook ik ben van de partij 9mei:)

mss dat ik samen kom met een vriendin van me die hier ook opt forum is mamavandani en anders kom ik alst goed iszelf met de auto want ben dan al klaar met rijlessen zodra dat het geval is horen jullie het voor als iemand mee wilt liften :p:p

liefs

hoihoi

beetje druk hier, al een tijdje niet op het forum geweest (we zijn met de verkoop van ons huisje bezig)
prima idee gewoon de datum nu vast zetten. ik ben er ook, gezellig

als iedereen die mee wil mij een mailtje wil sturen, zorg ik er weer voor dat er een lijstje komt met alle namen:
echte naam(als de meiden die meegaan dat mogen weten), bijnaam, naam/geslacht kindje, woonplaats en eventueel je 06 als je in de telefooncirkel wil (kan je elkaar snel allemaal bereiken, ik kan je nr ook alleen op mijn lijstje zetten als je niet wil dat hij bij iedereen bekend is) geef even aan of je met  het openbaar vervoer gaat of met de auto en of er eventueel iemand mee kan rijden met je.
laat me ook even weten of je email in mijn maillijst (van het forum) mag, dat is makkelijker als ik iets aan iedereen tegelijk wil doorsturen.

zo dat was een hele lijst met vragen hihi.
ik hoor het wel
groetjes linda

Terug
Bovenaan