nog maar een keer LENTEWANDELING!

hoi hoi...ook ik vind het errug leuk.9 mei staat bij mij ook in de agenda...en na 1,5 jaar praten heb ik patricia en manuela al ontmoet en hebben de meiden;nicky,tessa en caithlyn al kennis met elkaar gemaakt...groetjes,karin

quote: beestbende reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2009 11:42:30'));

hoi hoi...ook ik vind het errug leuk.9 mei staat bij mij ook in de agenda...en na 1,5 jaar praten heb ik patricia en manuela al ontmoet en hebben de meiden;nicky,tessa en caithlyn al kennis met elkaar gemaakt...groetjes,karin

He Karin,
wel bijzonder om  elkaar na  al die tijd te zien. Wel gek, maar ook leuk zeker?
Ik heb deze week ook voor het eerst met iemand afgesproken die ik via het forum ken. We kletsen ook al vanaf de zwangerschap.
Groetjes, Bianca

Hoi meiden,

Hier staat het ook op de kalender hoor.

@Happydays: je had mijn naam/mail e.d. toch al? Of zal ik je nog eens mailen?

@mamavanzoe: Ik kom uit de buurt van Rotterdam. Als ik tijdens de reis richting Lage Vuursche in de buurt van jouw woonplaats kom (ongeveer) dan kan je best meerijden hoor.

Liefs Reneke en Myrthe

Ik heb een tijd terug mijn hele mail-inbox gewist en heb van niemand meer een mailadres. Hebben jullie die van mij nog wel? Niet dat er al weer allemaal mails in de omloop zijn en dat ik er niet meer tussen zit , want IK WIL OOK MEE!!!!!!
Heb er zin in!!!

Liefs Trudi

Hoi Reneke,
Kijk in de trein zie ik het nog wel zitten met de wagen maar in de bus niet...
Misschien kunnen we bij een station afspreken... Maar past mijn wagen dan wel in jou auto erbij? Hoe lang moeten we dan nog in de auto zitten, ivm dat we geen auto zitje hebben voor Zoe? Alvast bedankt, Ik kom trouwens uit de omgeving van Utrecht en heb geen idee waar het 9 mei allemaal gaat plaats vinden...Liefs Kim

Hoi mensen!!!
Als eerst....is niet onderwerp van dit topic..maat moet 't kwijt!Vanmiddag mijn 1e echo gehad!9.2 weken, hartje klopte, 2.5 cm schoon aan de haak!!!O ja, en gelukkig is het er een 1-tje!!!
Uitgerekend op 3 oktober.Zo, moest 't kwijt!!!

Tuurlijk is IEDEREEN welkom bij onze 1e 'reunie' van het voorjaars-topic!
Voor de mensen (mama van Zoe) die het wel aankunnen met de trein te komen maar de bus niet zo zien zitten...mijn man gaat in Lage Vuursche zitten in ons huisje, met mijn kids, zodat ik met een lege auto weer naar het station in Hilversum rijd om nog moeders op te kunnen pikken.Dan zou ik 2 moeders, 2 kindjes en 2 kinderwagens mee kunnen nemen.Als er meerdere moeders zijn die zo'n carpool plan zien zitten dan hoop ik dat er misschien nog andere moeders zijn die bijv. met 1 kindje komt en dan via het station van Hilversum willen rijden en dan naar Lage Vuursche.Zouden we achter elkaar aan kunnen rijden, mits we dan een tijdstip afspreken  elkaar te  treffen  bij 't station in Hilversum.Overigens, het stukje station Hilversum naar Lage Vuursche is 12 minuutjes met de auto.Maar inderdaad, dat stukje met de bus duurt veeeel langer.

Kortom, ik kan helpen met enkele moeders op te pikken vanaf Hilversum CS naar ons huisje in  Lage Vuursche.Ik hoop dat er meerdere moeders willen helpen moeders op te pikken als dit nodig is...

Heb er zin in!
Groetjes Roos.

Hoi allemaal,

Ik kan eventueel vanuit Alkmaar of een plaats die ik onderweg aandoe totaal 3 mensen meenemen. Ik rij in een grote renault trafic, en kan ook eventueel van mensen spullen meenemen die ze anders met de trein mee moeten zeulen.

Ik kan vanaf station Hilversum ook best mensen meenemen, hangt er een beetje vanaf of er iemand met mij mee wil rijden vanuit Alkmaar.
Als er iemand meerijdt kan ik die eerst naar Lage vuursche brengen en dan eventueel nog mensen ophalen vanaf het station.
(moet er wel nog even over nadenken hoe ik dat dan met Isabelle doe, maar dat komt tegen die tijd wel)

Dus: er kan iemand met mij meerijden.

Liefs Monica

hoi meiden

komt er toevallig ook iemand uit de buurt zwolle ofzo??
ik zie wel allemaal alkaar enzo maar dat ligt totaal nii in de buurt

als iemand mij zo willen oppikken wil ik gerust mee delen met de brandstof kosten!
dat is geen enkel probleem

graag een reactie

liefs manuel
mama van tessa

Terug
Bovenaan