Hoi mensen!!!
Als eerst....is niet onderwerp van dit topic..maat moet 't kwijt!Vanmiddag mijn 1e echo gehad!9.2 weken, hartje klopte, 2.5 cm schoon aan de haak!!!O ja, en gelukkig is het er een 1-tje!!!
Uitgerekend op 3 oktober.Zo, moest 't kwijt!!!
Tuurlijk is IEDEREEN welkom bij onze 1e 'reunie' van het voorjaars-topic!
Voor de mensen (mama van Zoe) die het wel aankunnen met de trein te komen maar de bus niet zo zien zitten...mijn man gaat in Lage Vuursche zitten in ons huisje, met mijn kids, zodat ik met een lege auto weer naar het station in Hilversum rijd om nog moeders op te kunnen pikken.Dan zou ik 2 moeders, 2 kindjes en 2 kinderwagens mee kunnen nemen.Als er meerdere moeders zijn die zo'n carpool plan zien zitten dan hoop ik dat er misschien nog andere moeders zijn die bijv. met 1 kindje komt en dan via het station van Hilversum willen rijden en dan naar Lage Vuursche.Zouden we achter elkaar aan kunnen rijden, mits we dan een tijdstip afspreken elkaar te treffen bij 't station in Hilversum.Overigens, het stukje station Hilversum naar Lage Vuursche is 12 minuutjes met de auto.Maar inderdaad, dat stukje met de bus duurt veeeel langer.
Kortom, ik kan helpen met enkele moeders op te pikken vanaf Hilversum CS naar ons huisje in Lage Vuursche.Ik hoop dat er meerdere moeders willen helpen moeders op te pikken als dit nodig is...
Heb er zin in!
Groetjes Roos.