nog maar een keer LENTEWANDELING!

O wat leuk dat het er dan toch van gaat komen!
9 Mei komt mij ook goed uit.Heb het net voorgelegd aan mijn mammie, maar die zat toevallig net zelf in ons zomerhuisje, vanavond hoor ik of het kan, 9 mei, maar moet vast lukken...Laat ik dan meteen horen.
Linda, zou ik van je kunnen horen hoeveel mama's er uiteindelijk komen, zodra je dat weet, ivm de lunch.
He en mama's, stel dat we met z'n tienen zijn...staat iedereen er dan voor open om een kleine bijdrage van 1 a 2 euro mee te willen nemen voor de lunch, drankjes en koekjes en dergelijke?
Leuk Monica als jij ermee wilt helpen!
Tegen die tijd zal ik een mailtje doen naar alle mama's die komen met de complete routebeschrijving.
Wat ik verders nog aan kan bieden is voor de mensen die met de trein komen, ik ze kan oppikken van station Hilversum.Als dat meerdere mensen met kindjes zijn rijd ik wel een paar keer heen en weer en zet mijn mannetje met onze kindjes alvast als welkomst-comite in Lage Vuursche.
Dussss, als er mensen zijn die met de trein komen, kan ik ze het laatste stukje helpen.
Nou, gaat het er dan echt van komen he!!!!!!!!!!Leuk hoor!!!
Ik hang m'n videocamera alvast aan de lader!!
Groetjes Roos.

quote: Angelique demmers reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 18:46:21'));

hallo allemaal,

Ik heb  misschien een stukje gemist maar waar is deze wandeling??

Gr Lique

Hoi Angelique,
we hadden destijds met een aantal mensen afgesproken elkaar te ontmoeten bij een herfstwandeling. Dag, plek, de mensen die meegingen....alles stond eigenlijk al vast. Maar het weer gooide roet in het eten. Dus toen is het gecanceld. Dus de herfstwandeling gaat nu een lentewandeling worden.
Locatie van de herfst  was ergens bij bussum. Maar nu is het idee om in het huisje van ....(missmama?) d'r familie  af te spreken.  Dat is daar geloof ik ook in de buurt...??

Groetjes, Emmy

Hoi Angelique,
Toen vorig jaar november het weer te slecht was, bedacht ik (en meerdere)  dat het misschien wel beter zou zijn om van de herfstwandeling een lentewandeling te maken.
Wat ik ook meteen opperde was dat we evt. de lokatie konden veranderen.In de buurt van de vorige afgesproken lokatie hebben mijn ouders een zomerhuisje met een fijne tuin.Leek me een leuk alternatief, zodat als het lekker weer zou zijn we ook voor en na de wandeling ergens kunnen zitten, wat drinken, eten, luiers verschonen etc.
Kortom, men stemde hiermee in en volgens mij is zaterdag 9 mei de uitverkoren datum geworden.
Ik heb net nog even met m'n moeder overlegd en 9 mei kunnen wij met z'n allen terecht in het zomerhuisje, nu alleen nog hopen dat het super lekker weer gaat worden!!!
Groetjes Roos.

Hallo allemaal!
Is iedereen welkom of hebben jullie een vast groepje?
Als iedereen welkom is lijkt het mij ook super leuk!
Maar ik zit met een  probleem, ik durf (nog) niet op de snelweg te rijden  
Kan je er komen met het  openbaar vervoer??
Ik hoor het wel!
Liefs Kim

hoi hoi meiden

ik wil wel heel graag mee
maar ik zit wel met een probleem
ik woon zelf in wezep bij zwolle

maar hoe kan ik daar dan komen?

of woont er iemand dichtbij met wie ik eventueel mee kan rijden??

liefs manuela
mama van tessa 01-03-2008

Hoi meiden,

Het komt steeds dichterbij... vind het zo leuk dat we elkaar na 1,5 jaar kletsen nu eindelijk in het echt gaan zien!

@Kim: iedereen is van harte welkom, we heben absoluut geen vast clubje, hoe meer zielen hoe meer vreugd

Gelukkig is het al maart, nog 2 maanden en dan is het eindelijk zover.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan