Nog meer jonge mamma's hier of uitgerekend maart 2009?!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik ben Mitsj, ik ben 21 jaar en ik weet sinds vrijdag 18 juli dat ik zwanger ben!
Waren al een maandje of 7 bezig, dus superfijn! Ik wist deze maand absoluut zeker dat ik niet zwanger was, omdat ik echt nergens last van had, maar ik was 1 dag overtijd en had al een paar dagen krampjes (dacht dat mn ongi er aan kwam) en heb getest en toen bleek dus dat ik wel zwanger ben!
We zitten net midden in een verhuizing, dus kunnen meteen de babykamer meepakken :p Ik heb het wel direct aan mn ouders verteld, omdat ik nu dus niet meer kon helpen met sjouwen en verven enzo.. Die vonden het supergaaf!
Ik vraag me af, zijn er nog meer mensen uitgerekend in maart of jonge mama's hier?
Lijkt me gezellig om daar over te kletsen!

Groetjes,
Mitsj

Hallo Mitsj,

Van Harte gefeliciteerd!!
Ik ben er gister achter gekomen dan ik zwanger ben van mijn 2e kindje na ronde 3 was het raak!!
Ik ben nu 26 en mijn 1e kindje( Leiv)  is nu 15 maand. Ik heb gelukkig geen last van zwangerschaps kwaaltjes, had ik bij Levi ook geen last van. Ik teken ervoor om deze zangerschap net zo goed door te komen als bij Levi.

Groetjes Anne

Hoi mitsj1987,

een dikke proficiat!! Geniet ervan meid!!
Ik ben 24 en zwanger van mijn tweede.
Mijn dochtertje Free is 7 maand, dus het is heel snel op elkaar, zoals we hadden gehoopt. Het is ons gelukt!!

Leuk e, kinderkamertje enzo in orde brengen.
Wij zijn er ook al mee bezig, supersnel, maar alles op z'n gemak.
Zodat het helemaal in orde is tegen maart 2009.
Er is momenteel één kamer definitief klaar in ons huis en dat is de kamer van ons dochtertje.
Alles is hier klaar, maar ik bedoel dan geverfd. Want we hebben gebouwen en heel ons huis moet eigelijk nog geverfd worden, maar de kinderkamers moeten klaar zijn!!! Daar sta ik op! Dat vind ik het belangrijkste. Hehe... de rest maakt me niets uit... hihi... Zo zal het wel op meerdere plaatsen zijn.

Geniet ervan meid!!! Het is zoooo mooi!
En nogmaals een DIKKE proficiat

Liefs,
van ons...

Hallo meiden,

Ik was 21 jaar toen ik zwanger werd van onze zoon. Hij is inmiddels bijna 1 jaar oud ( 6 augustus).

Ook nu mag ik mijzelf gelukkig prijzen ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger! We zijn uitgerekend 27 maart! Mijn NOD was ook vorige week vrijdag 18 juli!

Tussen onze kindertjes scheelt het straks 20 maanden!
Het was weer zoals de eerste keer bij de tweede ronde raak en weer wist ik het zeker dat ik zwanger was voordat ik een test had gedaan.

Heb al een zwangerschapsdagboek in huis gehaald. Verder wil ik gaan kijken na een leuk boekje over "mama krijgt een baby" om voor te lezen aan onze zoon.

Wij zullen straks eerst onze zoon zijn kamer onder handen nemen. We willen hem alvast een stoere kamer geven. Daarna is de baby kamer aan de beurt. Onze zoon houd eerst wel zijn kast en bedje. De baby zal eerst in de wieg komen te slapen!

O'ja ik ben trouwens 23 jaar oud.

Groetjes

Diarich

Hoooooooooooooooooooi! Ik ben 24 jaar en wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Gelijk na het stoppen met de pil was het al raak. Als het goed is ben ik op 24 maart uitgerekend. 16 juli hadden we een positieve test!!

Superspannend hoor!!! Half augustus gaan we al voor de eerste echo. Hopelijk is alles en zien we een hartje kloppen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super! Heb je al kwaaltjes?

Ik ben 25 en zwanger van mn tweede. Mijn zoon is woensdag 9 maanden. Weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar denk begin maart uitgerekend. Ik was heel snel zwanger deze keer. Mn zoon duurde 7 maanden en nu waren we eigenlijk nog niet eens bezig en ik was al zwanger...dat had ik niet verwacht, maar heel erg leuk.
Ik vind het erg leuk om jong moeder te zijn, zie veel voordelen (al zullen er aan later moeder worden vast ook voordelen zitten)

Groetjes

Inderdaad super!!! We zijn dolgelukkig!!! Hopelijk gaat het allemaal goed!!!

Heb al wel wat kwaaltjes ja: Gespannen borsten, heeeeeeel veel plassen en soms 's morgens beetje misselijk maar dat valt nu nog mee. (gelukkig!) Soms ook klein beetje krampjes in m'n buik maar dat schijnt normaal te zijn, is je baarmoeder of zijn je banden, er is een hoop aan de gang daar!!!

Jullie ook gefeliciteerd met julie zwangerschap!!!!!!!

hoi jonge mamas

ik ben 25 en ben zwanger van ons derdekindje dus was ook erg vroeg met de eerste dani is 3,5 en jordy is alweer 1 jaar oud.
weet sinds 18 juni dat ik weer in blijde verwachting ben van ons derde kindje.
hou echt van een groot gezin maar mijn vriend zegt dat dit de laaste is helaas!!
dus meiden geniet lekker van je zwangerschap want dat zal ik zeker doen sterkte gr corin

Terug
Bovenaan