Nog meer jonge mamma's hier of uitgerekend maart 2009?!

Mamar10e.. Jeetje mina 5,5kilo afgevallen !!     Kun je nagaan wat een zwangerschap met je lichaam kan doen !
Hoop voor je dat de medicijnen snel aanslaan en je je snel beter gaat voelen en kunt genieten van je zwangerschap !

Vandaag een paar periodes gehad dat ik misselijk werd, Waren op visite en werdineens beroerd dus maar net gedaan dat ik moest plassen ihi.. Gelukkig hoef ik niet over te geven en was het zo weer  over..
Ik kijk zo uit  naar de echo !!! Maar duurt nog 4 weken...  

Hallo Mama's
Ik ben Gina 26 jaar zwanger nu van ons tweede kindje 6 w en 3 dagen en uitgerekend 28 maart 2009 maar heb ook zo veel last van misselijk duizeligheid als ik dus te weinig eet en drink en vooral rust.
Maar aangezien ons kleine jongen 19 maanden is en alleen een slaapie kan doen als hij slaapie doet dat ik ook effe rust neem.
Verder mijn borsten lijken wel meloenen groeien zo hard en zijn ook erg hard en mijn tepels staan de hele dag vol uit, sorry dat ik zo schrijf.
verder hoop ik dat het snel morgen is heb een echo om te kijken of alles goed is ivm eerdere miskramen.
Dus hopen dat het snel twaalf uur is en dan weten we meer.
gr Gina

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben ook uitgerekend in maart 2009,maar helaas heb ik de laatste dagen nogal twijfels en ben ik ineens minder enthousiast.
ik merk ook dat ik minder lief ben tegenover mijn vriend,die iverigens wel heel blij is met de zwangerschap..ik neem onbewust toch afstand van hem en kan het soms gewoon niet opbrengen om hem te knuffelen of wat dan ook..

Hey girls!

Maandag heb ik een test gedaan en ik ben zwanger! Yes , we zijn zooo blij :D
Dit is mn 2e zwangerschap, de 1e was ik 19 jaar en liep uit op een miskraam. Dus we hopen dat deze keer wel alles goed gaat. Nu ben ik 22 jaar en we zijn nu al super gelukkig met onze baby! Ik ben uitgerekend in april!

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Groetjes van ons!

Terug
Bovenaan