Nog meer jonge mamma's hier of uitgerekend maart 2009?!

Hallo Meiden,

wat leuk zo veel jonge mama's. Grappig dat er veel zijn die al een kindje hebben.
Het zal bij mij deze zwangerschap wel anders verlopen, met een kleine erbij kan je niet zomaar even gaan liggen als je moe bent. Mijn zoontje slaapt nog maar 1 keer per dag dus dan ga ik ook maar even liggen.  Ik vind het wel weer heel bijzonder om weer zo'n kleine in je buik te hebben ( het lijkt al weer zolang geleden)

Wij gaan ook druk bezig om een stoere kamer voor Levi te maken, dan kan zijn broertje of zusje in zijn oude kamer! Daar hoeft verder niks aan te gebeuren.

Groetjes Anne
Trotse mama van Levi en ??????

't Ziet ernaar uit dat ik ook met jullie mee kan doen....als  hekkensluiter. Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 30 maart 2009. Gisterochtend (elf dagen na ovulatie) voor het eerst zwak positief getest. Vandaag (dag 12) een stukje sterker. Maar het blijft onwerkelijk, ookal is dit mijn derde zwangerschap. Ik ben 32 en heb een dochter van 2 en een zoon van 1. 't Lijkt wel alsof ik met de keer onzekerder wordt en zou blij zijn als het vrijdag was, mijn officiele NOD. Voorzichtig blij en optimistisch  dus. Al voelt het de goden verzoeken het hier in te typen. Voorlopig wil ik gezellig mee doen maar blijft wel even anoniem, ok?

Tot schrijfs....

"voor de derde en laatste keer"

Hallo!
Ik ben Bijntje en een moeder van 26 jaar.Ik weet sinds 15 juli dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!
Bij de eerste had ik nergens last van, maar bij deze zwangerschap ben ik behoorlijk misselijk en moe.Het moe zijn kan ook komen omdat mijn dochtertje pas 11 maanden oud is!

Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama's.

Ik weet sinds 30 juni 2008 dat ik zwanger ben van ons 2de kindje.
Ik ben inmiddels 31 jaar en mijn dochter is inmiddels ook alweer bijna 6 en een half jaar.
Op 10 maart 2009 ben ik uitgerekend.
Ik heb gisteren echter van mijn dokter te horen gekregen dat ze mijn kindje 4 weken   eerder gaan halen.
Ik heb diabetes type 2 en ben toch gewoon weer zwanger geworden.
In maart van dit jaar heb ik een miskraam gehad en nu ben ik inmiddels alweer 8.5 weken zwanger.

Geniet van jullie zwangerschap

Groetjes van Christel
Mama van Dariéna en ???

Hey meiden!
Hier nog zo'n jonge moeder.
Ik ben nu 24 en zwanger van de 2e spruit :D
Onze dochter is nu 2 en half.. dus als de 2e geboren word is ze alweer 3..
Ikzelf vind het heerlijk om jong moeder te zijn, ik zou niet anders willen!

Morgen heb ik de eerste echo trouwens.. en ik ben best zenuwachtig hihi.
Dus een spannende dag morgen voor ons.

xx Bren

Hallo allemaal !!

Hier nog een "jonge"   moeder in spe !
Ik ben 24 jaar en in de 3e ronde zwanger geraakt.
Op woensdag 30 juli teste ik positief (licht streepje) en ben uitgerekend op donderdag 2 april 2009   van ons eerste kindje
Erg spannend allemaal!

Heb eigenlijk niet veel kwaaltjes (nog).. Slaap alleen slechter , lig 's nachts te denken en dromen over ons kindje..dom he?
En vaak plassen en heeeel af en toe een wat zwaar gevoel in mn buik,
Hoop dat de zwangerschap zo doorgaat zonder al te veel kwaaltjes !

Leuk dat we allemaal zo dicht op elkaar zitten met de zwangerschap !!!

Enne Mitsj.. we zijn nog steeds samen op het lijstje in andere topic, maar word wel spannend !!

Hebben jullie al aan familie/vrienden etc verteld over jullie zwangerschap??
ZO ja, HOE ???

Hallo,

Profiat iedereen met de zwangerschap!!!!!

Ik ben 26 jaar en ben in verwachting van ons eerste kindje...
We zijn erg blij en vinden het allemaal reuze spannend!
Ik zit nu in mijn 9de week en 19 augustus krijgen we onze eerste echo!

Ik ben erg misselijk en moe, veel overgegeven en veel slapen!
Tot schrik van de dokter ben ik ook al 5,5 kilo afgevallen en heb meteen pilletjes gekregen waardoor ik minder hoef over te geven. Deze helpen gelukkig wel maar blijf wat misselijk en kokhalzen.Het is gelukkig wel aanzienlijk minder!!!

Mijn lichaam is flink aan het veranderen maar ik geniet er met volle teugen van!

Groetjes

Terug
Bovenaan