nog meer nutricia....olvarit en nutrilon!!!

hallo..weet dat er al iest over nutrica bezig is...vraag me zo af of er meer ouders zijn die de afgelopen weken moeite hebben gehad om voeding te krijgen...Ik heb dus een dochter die totaal geen stukjes blieft en dus nu ze net een jaar is nog steeds potjes moet eten van 6 maanden....zelf krijg je het niet zo vloeibaar...ze heeft hier trouwens logopedie voor....maar goed,nutyricia....ik heb stad en land af moeten lopen om nog potjes voor mijn meisje te krijgen..wat niet helemaal is gelukt...ze eet erg vaak hetzelfde nu...ik had nutricia gebeld voor een verklaring hiervoor...jaja de nieuwe verpakking...en het ergste wat ik te horen kreeg was nog...een kindje van 6 maanden heeft nog niet persee bijvoeding nodig in de vorm van groente dus het is niet erg dit af en toe over te slaan....BEPAALT NUTRICIA DIT???...ik heb ze dus es verteld dat er buiten dat ook kinderen zijn(zoals miijn dochter bijv.)   die door omstandigheden deze potjes nodig hebben en dat buiten dat natuurlijk hun niet bepalen wanneer een kind dit nodig heeft!!!....we hebben het uiteindelijk redelijk gered...maar wat schetst mijn verbazing....ik kon ineens geen voeding meer krijgen(nutrilon ar)...ja werd gezegd je kan dit bij de apotheek evt. bestellen....kosten voor een pak 19.99!!!!!!!!!!!..een keer zo duur dus...vandaag zag ik de nieuwe verpakking liggen...dus eindelijk weer normaal dacht ik nog.....tot ik de prijs zag....13,99 i.p.v 10,83!!!!!!!...60 cent had ik begrepen..maar 3,16??????
 
Ik denk dat ik maar eens naar "Kassa" ga bellen, of naar de consumentenbond.... Misschien is dat wel een idee... Kan dit zomaar, producten met 50% duurder maken, tijdelijk nauwelijks assortiment... Lullige antwoorden van Nutricia...

Ik ga ze nomineren voor de "koude douche"... en nog maar wat inslaan voor zover het nog kan....

franka
 
Hoi Franka,

Groot gelijk! Schakel "Kassa" maar in!!

Het is inderdaad véél duurder geworden en voor sommige kinderen zoals Toos beschrijft zijn er sommige kinderen die dit gewoon nodig hebben omdat zelfgemaakte voeding soms door logopedische problemen niet mogelijk is.
Vandaag waren we bij de supermarkt en dacht ook maar even een paar potjes (voor "back-up") in te slaan, maar het hele schap was leeg. Alleen de bordjes-menu verpakkingen lagen nog in het schap, maar die vind ik veel te duur (€1,69).
Stan is nu 13 maanden en kan in principe met "de pot mee-eten", maar een potje is af en toe best handig voor als je weggaat o.i.d. Ook melk drinkt hij nu gewoon.
Tip voor de melk: massaal overgaan op Friso , tenzij je kind natuurlijk een bepaalde dieet-voeding van Nutricia nodig heeft.

Groetjes,
Marieke
 
Ik denk dat het meer impact heeft om de consumentenbond in te schakelen dan alle losse mailtjes naar Nutricia. Ga naar http://www.consumentenbond.nl/forum/index.php? en laat het weten bij "signaal", je hoeft geen lid te zijn van de consumentenbond, als zij veel signalen krijgen gaan ze actie ondernemen. Er is al een topic over, dus dames: massaal naar de Consumentenbond!

Groet Debbs
 
Had hetzelfde idee en heb Nutricia inderdaad genomineerd voor de koude doche bij Kassa.  Maar de consumentenbond, dat is ook nog een goed idee. Ga ik meteen even naartoe. Hopelijk heeft het allemaal enig effect...  

Barbara & Kasper(13wkn)
 
Ook wij hebben problemen ondervonden met nutricia grrrrrrrrrrrr.....  Ik heb een dochtertje van 10 weken oud ,emma- louise, wij zijn dus zo',n 7 1/2 week bezig geweest om normale ontlasting te krijgen in eerste instantie kreeg ze nutrilon 1 maar daar kreeg ze enorme obsitpatie van na een hoop gezeul met middeltjes en dankzij omnio 1 van nutricia en nog wat anders middeltjes is dit gelukt. Dus eindelijk kon ze zonder pijn en huilen poepen ( soms poepte ze 4 dagen niet!!!). Vorige week gingen we boodschappen doen bij onze lokale super en wat schets mijn verbasing geen omnio 1 net als die week er voor ( toen dachten we dat ze gewoon geen slechte bevoorrading hadden).   Mijn vriend boos en iemand van de deen aangesproken en kreeg als antwoord "sorry menneer het ligt aan nutricia die krijgen een nieuwe verpakking en wij kunnen omnio 1 niet meer bestellen. Dus wij overal gezocht nergens meer omnio 1 te krijgen niet bij de drogist, bij verschillende supermarkten nergens!!!!

Mijn vriend begon langzaam te koken en heeft dus nutricia gebeld. De volgende dag werden we terug gebeld door de zogenamde voedings deskundige van nutricia.  Mijn vriend heeft het hele verhaal aan die dame uitgelegd over het feit dat we eigelijk niet zonder deze voeding kunnen en wat zijn nu voorsteld.  Ja meneer door de nieuwe verpakking kunnen we het tijdelijk niet leveren, we hebben te weinig ingekocht, maar u kunt waarschijnlijk wel bij de apotheek terecht die hebben we nog wat gestuurd!   Dus mijn vriend zegt boos   das mooi al met al zadelt u een hele hoop mensen en kleine babies met een probleem op u   heeft een slecht inkoop beleid. Zegt die vrouw doodleuk u heeft makkelijk praten zittend vanaf u bank!!! Nou toen schoot hij echt uit zijn vel.   Ze zou vast anders praten als ze een kleine hulpeloos babietje heeft wat paars aanloopt van het huilen tijdens het poepen. Hij zei ook tegen haar het enige wat ik u hoor doen is u bedrijf verdedigen maar u zou eigelijk eens eerste u excuus moeten aanbieden en zeggen ja u heeft gelijk het is niet zo verstandige en we weten dat er nu een hoop mensen de dupe zijn en dat spijt ons oprecht maar nee hoor u gaat gewoon een discussie met ons aan. al met al heeft het ons nog weinig opgelevert en hebben we een lacht ingedient bij nutricia. Het kan ze gewooon niets schele dat er kinderen zijn die echt afhankelijk zijn van bepaalde voeding. OOk wij gaan een klacht indienen bij de consumenten bond.

EN DAN DURVEN ZE OOK NOG EENS DE PRIJZEN ZO OMHOOG TE GOOIEN!
 
Terug
Bovenaan