nog meer nutricia....olvarit en nutrilon!!!

Hier ook een boze moeder.
Mijn jongeste dochter van 9 maanden heeft de Omneo 2. Zij drink nog maar 1 tot 2 flessen melk per dag. Nu hebben ze de pakken zo gemaakt dat je de gehele inhoud ( 900 gram) in 4 weken op moet maken.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit wil voor mij zeggen dat ik dus regelmatig voeding weg moet gooien. ( is toch veel geld niet dan)
Nu wasik gisteren op de jongegezinnenbeurs ( erg leuk trouwens) met mijn vriendin die in een kruitvat winkel werkt. Wij komen bij de nutricia stand aan en beginnen dus over de voeding. Zegt die man ( die vandaag bijn mijn vriendin in de winkel uitleg moet geven) dat ze er van uit gaan dat een "normaal"kind   4 weken met een pak voeding doet. Ook hadden we het over de prijs verhoging. Hierop antwoorde hij dat dat was dordat de samenstelling van de voedingstoffen is veranderd en dat de flesvoeding nu het meest lijkt op de borstvoeding ??????????????????????????????????????????.
Ik moet vandaag met mijn dochter naar het CB en ga daar vragen of het een grote overgang voor haar zal zijn als ik naar de Friso overga. ( deze kost 8,99 en de omneo bij de Jumbo 12,59 ????)

Ga zo ook even kijken bij RADAR.

groetjes Danielle
 
Hoi boze mama's



Ik hoor jullie mopperen over de potjes etc. gelukkig gebruik ik voor de
fles al friso dus heb daar geen geklier mee, maar op de potjes greep ik
ook mis. Ik ben nu verder gegaan met de potjes van bledina(zijn nog
goedkoper ook) en de potjes van bebirix. Er zitten hele andere smaken
bij en mijn dochter vind ze net zo lekker als de potjes van olvarit.
Misschien ook iets voor jullie....



groetjes Alinda mv Danielle

 
ter informatie voor geintreseerde uit noord-holland
Nutricia mama,s keuze is deze week in de reklame bij alle Vomar filialen,
2 potjes van 200gr voor 1,29
3 smaken voor 6 mnd en 3 smaken voor 8 mnd
ik heb dus gehamsterd, de meeste potjes zijn de nieuwe verpakingen.
mochten de potjes op zijn dan kan je t/m zaterdag ook een
reklamebon bij klantenservice halen om het waneer het weer leverbaar
 is voor die zelfde goedkoope prijs te kopen.
handig?
virginia,mama van koray
 
Terug
Bovenaan