nog meer nutricia....olvarit en nutrilon!!!

OOK ik heb ze genomineerd voor de koude douche en een klacht ingediend bij kassa en de conumentenbond!!!!

Ik sta zeer versteld dat er niets van de problemen gemeld wordt op de site van nutricia!
 
de voeding kost toch 9,65? In sommige winkels is ie 10 of 20 cent duurder. Maar ik heb nog nooit zoveel er voor betaald. (ik vind het al genoeg zo...)
Maar goed, mijn kleintje is bijna een jaar, dus ik geef nu gewone melk, scheelt weer!
 
Hier nog een mama met irritaties.
Ik ben van het weekend stad en land af geweest om potjes  fruit & groenten  en Nutrilon 2 te voor mijn 6 maanden oude dochter te kopen. Ik door een kleine renovatie al 2 weken zonder keuken, dus kan op dit moment niet vers klaar maken voor onze kleine meid.De Nutrilon 2 zit nu in een prachtige box, maar is wel 2 euro duurder geworden!!! Maar goed na 3 winkels te zijn af geweest heb ik wel 2 potjes groenten kunnen vinden en 4 potjes fruit. Ik heb ook een klacht gestuurd naar Nutricia. Dit was hun antwoord:

Beste mevrouw Zeeman-Visser,


Hartelijk dank voor je reactie via onze website.

Vanaf deze week komen we met een geheel vernieuwd en verbeterd assortiment
van Olvarit. In het assortiment van Olvarit hebben we nieuwe recepten
geïntroduceerd en daarbij de ingrediënten en smaak sterk verbeterd ten
opzichte van de huidige Olvarit reeks.

Door een hogere verkoop de afgelopen periode, is de voorraad van het huidige
assortiment in sommige winkels eerder op dan verwacht.
Op dit moment hebben we in diverse winkels nog een ruim assortiment
beschikbaar. Het loont dus wellicht de moeite om nog in andere
filialen/winkels te kijken.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor alle vragen over voeding staan onze voedingskundigen je ook graag te
woord. Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereiken op het gratis
telefoonnummer 0800 0222626 en natuurlijk via onze website
www.nutriciakindervoeding.nl

Wat heb je daar nou aan! Niets toch, ik denk ook maar eens aan een nominatie voor de koude douche.....

Groetjes,

Petra
 
Dit antwoord van nutricia zuigt!

Ik zit zelf in de reclame en ben nu ook bezig met een nieuwe verpakkings lijn maar daardoor gaan onze prijzen niet omhoog. Ik vind het belachelijk dat het op het nieuwe ontwerp wordt gegooid door nutricia. Stelletje oplichters dat het zijn.

Ik gebruik nu nestle producten!

Groetjes
Davina
 
Ik was net ff op de site van nutricia......en ik ben verbaasd!!!...wat zie ik staan.....              

De Nutrilon verpakking mag dan wel behoorlijk veranderd zijn, maar de inhoud is precies van dezelfde vertrouwde kwaliteit.  Er  zit  dus nog steeds de beste voeding in voor jouw baby indien je geen borstvoeding (meer) geeft. Nutrilon bevat alle voedingsstoffen die je baby nodig heeft voor een gezonde groei en ontwikkeling
   
 was het niet zo dat er nieuwe dingen waren toegevoegd..waardoor de prijs omhoog ging????????
 
           

De Nutrilon verpakking mag dan wel behoorlijk veranderd zijn, maar de inhoud is precies van dezelfde vertrouwde kwaliteit****hier zeggen ze toch alleen dat de kwaliteit hetzelfde is, niet dat er niets veranderd is aan de inhoud?***.   Wel belachelijk trouwens om de prijs zo drastisch omhoog te gooien, ik geef nu nog volledige bv, ben ik blij....
 
Terug
Bovenaan