Hier nog een mama met irritaties.
Ik ben van het weekend stad en land af geweest om potjes fruit & groenten en Nutrilon 2 te voor mijn 6 maanden oude dochter te kopen. Ik door een kleine renovatie al 2 weken zonder keuken, dus kan op dit moment niet vers klaar maken voor onze kleine meid.De Nutrilon 2 zit nu in een prachtige box, maar is wel 2 euro duurder geworden!!! Maar goed na 3 winkels te zijn af geweest heb ik wel 2 potjes groenten kunnen vinden en 4 potjes fruit. Ik heb ook een klacht gestuurd naar Nutricia. Dit was hun antwoord:
Beste mevrouw Zeeman-Visser,
Hartelijk dank voor je reactie via onze website.
Vanaf deze week komen we met een geheel vernieuwd en verbeterd assortiment
van Olvarit. In het assortiment van Olvarit hebben we nieuwe recepten
geïntroduceerd en daarbij de ingrediënten en smaak sterk verbeterd ten
opzichte van de huidige Olvarit reeks.
Door een hogere verkoop de afgelopen periode, is de voorraad van het huidige
assortiment in sommige winkels eerder op dan verwacht.
Op dit moment hebben we in diverse winkels nog een ruim assortiment
beschikbaar. Het loont dus wellicht de moeite om nog in andere
filialen/winkels te kijken.
Onze excuses voor het ongemak.
Voor alle vragen over voeding staan onze voedingskundigen je ook graag te
woord. Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereiken op het gratis
telefoonnummer 0800 0222626 en natuurlijk via onze website
www.nutriciakindervoeding.nl
Wat heb je daar nou aan! Niets toch, ik denk ook maar eens aan een nominatie voor de koude douche.....
Groetjes,
Petra