nog steeds geen naam

Mijn neefje heeft een Turkse papa en hij heet Ediz
Vind ik zelf wel een leuke naam en makkelijk uit te spreken. Ik heb ook al eens een turkse deniz in de groep gehad.

Wij hebben 2 jongensnamen Tamo en Jasper. Zelf vind ik Tamo wat leuker, ook omdat die bij ons op school niet voorkomt en Jasper al wel.

Voor een meisje hebben we gene idee, alleen de 2e naam staat vast en dat wordt Jonne.

Succes allemaal

Hai gabrielle,

Aiden vind ik een hele mooie naam en die kwam ook in me op in
het turks is het AYDIN maar zelfde uitspraak.
die hebben we al in de familie, dat is weer het nadeel met een grote familie.

groetjes sabina

@ mama van vera

Ik vind dat wel leuk klinken zal is  tegen me man zeggen kijken wat hij er van vind.

Als ik in jouw situatie zat vind ik tamo wel leuk, past ook leuk bij vera vind ik.

groetjes sabina

moeilijk hoor! WIj zijn er ook nog steeds niet over uit. We willen een naam die niet te veel voor komt maar ook niet te ver gezocht is..
Een leuke site om te kijken of je naam erg populair is vind ik babynamen.nl
Groetjes, Dolly

Wij zijn er gelukkig nu ook uit! Ik dacht echt dat ons kindje geboren sou worden en dat wij dan nog geen naam zouden hebben.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik op dit forum bij zwanger zijn, ook advies had gevraagd om de naam aiden en ik kreeg helaas alleen maar negatief advies, maar ik vind het echt een hele mooie naam, misschien toch iets voor jullie??
Leuk dat er mensen hier toch leuk op reageren..

Groetjes

quote: Dollygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2009 11:30:47'));

moeilijk hoor! WIj zijn er ook nog steeds niet over uit. We willen een naam die niet te veel voor komt maar ook niet te ver gezocht is..
Een leuke site om te kijken of je naam erg populair is vind ik babynamen.nl
Groetjes, Dolly

Ook een leuke is:
http://www.babynamen.nl/index.php

Kun je ook je naam ingeven en kijken hoevaak die de laatste 12 maanden voor is gekomen. Vooral handig als je toch een (redelijk) unieke naam wilt hebben.
Heeft natuurlijk geen garanties. Buurjongen van mijn schoonouders heet Boet. Had ik nog nooit van gehoord en nu........ Hier in de omgeving is er al een boet geboren, op weg naar mijn werk en laatst bij het zwemmen ook al.

Succes allemaal ermee
groetjes Daniela

Terug
Bovenaan