nog steeds geen naam

Cem schrijf je gewoon als Cem en je spreekt het uit als Djem. zeker een leuke naam

wij zijn er helemaal uit. ons 1e dochtertje heet ilayda, ons 2e dochtertje gaat aleyna heten. ik hoorde het toevallig op de radio!

groet hilal
30.3

quote: Dollygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 09:08:09'));

Hihi Daniela; dat is dezelfde site! Maar mooi dat jij het ook een leuke site vindt!
Groetjes!

Hahaha moet ik toch even beter lezen de volgende keer.

Cem is ook een erg leuke naam. Ook makkelijk voor nederlanders om uit te spreken. Ook niet onbelangrijk

Wij hebben eindelijk een naam!!!!!!! DE wonderen zijn hier de wereld nog uit aangezien we de namen van elkaar echt niet mooi vonden maar gelukkig toch een mooie naam gevonden...bij de derde wordt het echt moeilijk helemaal als het zoals in mijn geval allemaal jochies zijn!

Groetjes Brechtje

Yes wij zijn er ook uit. Zowel voor een jongen (nog even twijfels over 2e naam, maar dat is niet zo belangrijk) en een meisje
Na de verjaardag van Vera (14-06) gaan we beginnen met kaartjes, de kamer leeg maken (Dan verhuisd Vera) enzovoort.

groetjes daan

Terug
Bovenaan