Nog steeds moe en futloos, herkent iemand dit?

Hey hallo allemaal,

Ik ben nu 19,1 week zwanger en nog steeds zo ontzettend moe en futloos. Heb veel last van bandenpijn en mag daarom ook nog maar halve dagen werken. Alle bloedonderzoeken waren goed, ook me bloeddruk en ijzergehalte.

Begrijp me niet verkeerd, want ik ben zo vreselijk dolgelukkig met de komst van ons eerste kindje, alleen kan ik vaak alles alleen zwart/wit zien en ben gewoon niet meer de vrolijke, spontane ik die ik was.
Herkent iemand dit of heeft iemand tips? Graag!

Liefs Bernice
 
nou ik ben 19 weken en 2 dagen ben ook mega moe het zwart wit zien heb ik geen last van gelukkig maar ben het ook erg moe kan soms ook gigantisch uit m,n slof schieten dat ik begin ontzettend begin te mopperen en gauw shagerynig en ken dit ook helemaal niet van m,n eigen ik ben ook erg bly met m,n zwangerschap heb ook een zoontje van byna 3 dus vinden het super dat hy als alles goed mag blyven gaan een broertje of zusje krygt vind deze by verschynselen ook niet leuk want zo ken ik m,n eigen niet maar laat het maar gewoon gebeuren
 
Ik ben ook erg moe en ook 19 weken. Ik merk wel als ik goed doseer het wel beter gaat. Maar ja doseren als juf in groep 5/6 is niet echt makkelijk. Gisteren wat teveel gedaan en nu dus bek en bek af weer.

Dus over het algemeen moe maar af en toe extreem moe. Ik leg me er maar bij neer, meer kan ik niet doen. Ik denk dat ik misschien teveel wil, we zijn tenslotte zwanger en ook hier de eerste. En dat laatste is het misschien ook wel, je verwacht misschien echt weer op je 'oude' niveau te zitten en misschien kan dat gewoon echt niet en moeten we blij zijn met de energie die we krijgen
 
Tips helaas niet; herkenning des te meer; zit as weekend op 20 weken en eigenlijk; als k echt naar mn lichaam zou luisteren; zou ik de avond niet halen zonder middag slaapje; wat dat betreft moet ik mn lichaam alleen negeren aangezien het de 4e is; maar rond het avond eten moet ik echt flink zeilen bij zetten om dat wakker mee te maken zeg maar met de 3 kids; hier dus ook bek en bek en bek af....
 
Lees al even met jullie mee, maar ook ik herken me hierin hoor.

Ben zondag 20 weken zwanger en als ik wel eens lees dat je in het tweede gedeelte van je zwangerschap de hele wereld aan kan, denk ik bij mezelf "wanneer komt dat dan?"

Ik heb meerdere vriendinnen en die zeggen precies hetzelfde, veel moe en echt geen bergen kunnen verzetten. Dus denk dat we er maar mee moeten dealen. Op de vrije momenten niet teveel afspraken inplannen en eens lekker een dutje tussendoor doen. Als dit je eerste is kan het nog ;-)

 
hey

ik be vandaag 19 weken en ben dinsdag naar de vk geweest heb verteld dat ik dus ook zo moe en futloos ben.

ze heeft m,n buik gevoelt en zei ook dat de baby best groot was.

niet boven gemiddelede maar wel groot. ik zei ookm dat ik nog niets vben aangekomen kwa gewicht. ze zei daaar heb hje het dus al hij/zij slokt al het eten op wat jij eet en houd niets over voor jou. daarom ben dus zo moe en utloos ikmoet het dsan ook rustiger aan gaan doen.

mss is dit bij jullie ook wel ee n beetje dat de kleine alles opslokt??

 
Jeetje meiden, het is net of jullie mijn verhaal verder afschrijven! Herken echt bijna alles!

Wat je zegt Susan, is bij mij ook zo. Vorige week zei de verloskundige tegen mij ook dat het vrij groot is en ik reageerde ook daarop dat ik nog maar 0,5 ben aangekomen. Ze vertelde niet dat de kleine mij misschien opslokt, maar het klinkt heel logisch eigenlijk!

Me schoonzus zei vandaag dat ik ook me schildklier moest laten nakijken. Dus dat ga ik ook maar doen, dan heb ik in iedergeval alles getest en gedaan.

Nou meiden, iedereen dan maar het beste en (wat ik elke week denk) hopelijk is het volgende week beter!
 
hier 19 weken en ook nog steeds moe. de ene dag voel ik me heel erg goed en denk ik dat de energie eindelijk is toegeslagen, maar dan kan het zo de volgende dag helemaal mis zijn!
ik vind het maar raar, dat ik zo niet op mijn lichaam aan kan.
ik leer ondertussen wel meer balans te vinden tussen een drukke dag en ff een dagje rust.
gewoon lekker aan toegeven!
 
Terug
Bovenaan