Nog steeds moe en futloos, herkent iemand dit?

Hallo dames,
Ik ben 19 weken zwanger en erg moe, lig savonds vaak al om 20:00 uur in bed, en krijg niet veel gedaan  op een dag 
Tot nu toe 2 1/2 kilo bekomen.
Morgen de 20 weken echo ben eens benieuwd.
 
 
Ik ben nu 18 weken zwanger van de tweede en ook nog steeds erg moe. Mijn vriend neemt 's ochtends onze eerste zoon vaak voor zijn rekening Ik sta dan rond 7 uur op Om 11 uur is mijn energie potje dan al helemaal leeg. Het is dan doorbikkelen tot 1 uur zodat ik samen met m'n zoon kan gaan slapen (1,5-2 uur). Net na het avondeten kijk ik dan alweer uit naar 8 uur zodat ik weer naar bed kan. De bloedtest en bloeddruk waren goed.
Denk dat het logisch is dat je daar verdrietig, boos, gefrustreerd van wordt. Het is niet leuk om de dagen door te moeten bikkelen en alleen maar te kunnen denken aan wanneer je weer mag gaan slapen. Terwijl je eigenlijk gewoon wil genieten van je kind, je zwangerschap, je werk en je leven. 
Ik ga ervan uit dat het energie peil na de bevalling beter zal zijn. Dat was bij onze eerste iig wel zo. Gewoon volhouden, vertrouwen houden dat het goed komt en toch zoveel mogelijk ervan proberen te genieten. Je bent een kind aan het maken. Dat kost nou eenmaal energie.
Sterkte aan jullie allemaal. Straks kunnen we genieten  ?
 
Terug
Bovenaan