nog steeds niet zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo, allemaal....

ik en mijn man zijn al meer als een jaar bezig om zwanger te worden, het wil alleen niet lukken, en eerlijk gezegd word ik er steeds ongelukkiger van.
vooral omdat  ik niet snap dat het niet lukt, sem is namelijk ook gekomen, weliswaar was hij niet gepland maar ik was wel zwanger.
Nou na een jaar proberen, vind ik het steeds moeilijker dat de mensen om mij heen wel zwanger worden. Mijn zus, vriendin, de nicht van mijn man, en mijn nichtje.
ik ben vamorgen gewoon in tranen uitgebroken toen ik het bericht van mijn nichtje kreeg. is dat heel erg.

liefs Lonne

Hoi Vlindertje,

Wat ontzettend klote is dat zeg.
Natuurlijk mag je laten merken aan anderen dat het je pijn doet!

Zelf heb ik 2 kinderen en in augustus wordt het voor ons ook al een jaar dat we weer aan het proberen zijn. Ik weet ook niet waarom het de ene keer wel snel lukt en de andere keer niet.

Misschien kan je jouw verhaal bij de huisarts neerleggen en vragen wat hij/zij ervan vind.
Die stap is misschien groot, maar dan kunnen ze voor de zekerheid even kijken of alles nog steeds goed zit bij jou en jouw man/vriend.

Groeten mamaSaskia

Hoi Lonne,

Voor hun is het natuurlijk geweldig nieuws!
Maar ik snap best hoe je je voelt.
Bij ons in de vriendenkring is ook echt ''iedereen'' zwanger lijkt het wel!
Wij zijn ook al een tijdje bezig ( sinds dit jaar) en er is nog niks....
Ik moet a.s maandag ong. worden dus ben benieuwd!
Wanneer jij dan?
Nou rustig aan en ik hoor het wel....

Liefs Roos...

Hoi meiden,

Ik herken het gevoel. Zit nu in ronde 7 en duurt mij eigenlijk al veel te lang. Op het moment dat je de keuze hebt gemaakt om ervoor te gaan, dan wil je het liefst dat dat kleine wondertje direct op komst is. En het lijkt alsof iedereen of zwanger is of achter de wandelwagen loopt en bij iedereen ging het vanzelf...... Vrees dat het gewoon te maken heeft dat we er veel mee bezig zijn en dat het dan extra opvalt. Ook zijn we natuurlijk in die leeftijdsfase dat anderen om je heen ook kindjes krijgen.
Maar het is niet eerlijk.

Gelukkig hebben we nog dit forum om onze frustraties achter te laten en kunnen we ons hart luchten bij elkaar.

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden.

XXX Gizmo.

hallo vlindertje en andere dames,

het is vreselijk dat lange wachten, ook wij moeten eraan geloven pfffff, bijna een jaar verder! gelukkig mochten wij eerder naar het ziekenhuis ivm rare cyclussen! aantal onderzoeken gehad, niets bijzonders kunnen vinden en nu tot het einde van het jaar weer zelf proberen...pffff...

@vlindertje, heb je wel normale cyclussen?? misschien is het verstandig toch is naar de dokter te gaan, wie weet mag je naar het ziekenhuis, alhoewel ze niet zo snel doorsturen, beetje jammer soms..

wij gaan vrolijk verder met klussen, nou ja vrolijk...heb het er soms wel mee gehad hahaha, toch maar beginnen met ovulatietesten...voor het eerst, ben daar niet zo van haha..

iedereen veel geluk

xx

hoi allemaal,

ik vind het fijn dat ik niet de enige ben die me zo voelt, maar ik voel me soms echt schulig dat ik me zo voel.
wij zijn nou percies 1 jaar en 5 dagen bezig, ik ben vorgeweek ongi geweest, dus ben weer aan het uittellen wanneer ik mijn ei heb.
eerst wist ik niet eens wanneer ik die had, het is bij mij ook nog altijd verschillend ook.dan heb ik hem heel vroeg nadat de ongi voorbij is of pas heel laat.
ik hoop dat het deze maand gaat lukken.
anders moet ik er toch maar aangeloven om naar een gynacoloog te gaan.
het lijkt me zo'n vreselijke gedachten dat er iets mis zou zijn met mij of mijn man.
dat is meschien ook wel de reden waarom ik nog niet eerder naar een huisarts ben gegaan.
bedankt iedereen voor jullie reactie....

liefs Lonne

Ha Vlinder,

Wat moeilijk voor jullie zeg! Maar ik heb een positief verhaal om je op te beuren. vrienden van ons waren bij de eerste gelijk in   ronde 1 zwanger en dachten dat het bij de tweede ook wel snel zou gaan, maar bij de tweede heeft het 14 maanden geduurd. Ze begonnen ook aan zichzelf te twijfelen! Maar het lukte toch op een gegeven moment.
Een tip waar je misschien wat aan hebt of misschien al lang toepast: ga na je ongie gelijk om de 2 dagen vrijen, totdat je zeker weet dat je je ei hebt gehad. Dan vrij je altijd in de goede periode.

Ik hoop dat het snel lukt, laat je het dan weten???

liefs bloempje

Hallo,
Ook wij zijn al dik een jaar bezig, zit inmiddels in ronde 11 !!
Heb hele onregelmatige cyclus gehad, maar vanaf januari  (2009) zijn ze eigenlijk redelijk hetzelfde. Nog steeds niet helemaal en omdat ik gewoon niet merk waneer m'n ei is zijn wij ook met ovulatie testen bezig.
Hoop dat het deze ronde mag gaan  lukken, maar als dat niet het geval is gaan we weer  naar de huisarts !!

Succes allemaal en blijf positief denken ook al is dat vaak erg moeilijk

Liefs Ready  

Terug
Bovenaan