nog steeds niet zwanger

Ik sta al her en der op lijstjes, maar wil natuurlijk mee doen! Mijn gegevens:

Naam:
leeftijd:
ronde:
kindje:
NOD:  

Ready
24
11
1
 ????

Wenser
30
18
2
21 juni?
volgende ronde HSG

Lonne

Polleke 1979

Wachtbankje

Naam:    
Leeftijd:
Ronde:                    
kindje:          
Nod  

Nu nog een dag of 12 wachten (hopelijk niet weer te vroeg ongi net als afgelopen maanden), dan bellen voor een afspraak en begin juli ongeveer een HSG.

groet
Wenser

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam:
leeftijd:
ronde:
kindje:
NOD:  

Ready
24
11
1
 ????

Wenser
30
18
2
21 juni?
volgende ronde HSG

Lonne

Polleke 1979
29        
10
1
8 juli

Hi wenser, treffen we elkaar hier ook gezelli hoor! moet af en toe goed kijken waar ik meeschrijf haha. probeer het allemaal bij te houden hoor..

weet niet zeker of ik het goed heb bijgewerkt..

bijna weer aan de klus. jahoeee manlief weer blijf maken hahaha

xx

Hallo,

Leuk dat we nu kunnen lezen van elkaar wanneer onze NOD is.
Behalve dan eigenlijk van mij haha, ik weet het niet precies omdat ik een onregelmatige cylcus heb.
Mijn laatste was 38 dagen en vanaf januari was het van 28 dagen tot 34, dus ja ik weet het niet precies. ( 2008 waren ze helemaal onregelmatig van 44 tot 86 dagen)
Heb deze ronde ook ovulatie testen gebruikt, maar ja ik heb niet echt een duidelijke donkere streep gezien (of smiley)  dus moet alles maar even afwachten !!
Wel hebben we geklust, maarja was dit ook oke ???? Pff ook weer afwachten !!!
Nou ja dames we kletsen lekker verder en laten we duimen voor elkaar dat het ons gaat lukken, succes met klussen en wachten.........................

Liefs Ready

Zaterdag zit ik trouwens op 28 dagen met mjn cyclus (tot nu toe 1x gehad)

he ready,

spannend hoor nu richting je nod! begrijp precies wat je bedoelt over onregelmatig, ook ik heb sinds augustus geen normale cyclus gehad elke keer dacht ja nu is het raak, kwam m'n ongie gewoon later, erg frusterend!! moet zeggen heb nu twee keer een cylcus van 35 dagen gehad, dus er is hoop haha! uit het bloedonderzoek in het ziekenhuis bleek dat ik vorige maand een eisprong heb gehad! dus nu gaan we onze klusdagen weer in..jahoe sta te trappelen...not...haha. nou ja kunnen de lol er nog wel van inzien hoor...

kan een paar dagen niet op het forum, dus volgende week weer nieuws van mij, laat ff weten of je wel of niet ongie bent geworden...hopelijk niet...

xx

Hallo,

Zo wat is het hier rustig zeg !! Bij mij nog steeds geen nieuws, zit nu op dag 36 en mijn vorige was 38 dagen.
Heb wel het gevoel dat het misschien weer een langere cyclus is, maarja ik kan alleen maar afwachten. Heb ook nergens last van (borsten en rug) iets wat ik normaal heb voor dat ik ongi ga worden ?? Vandaar dat ik denk dat het langer gaat duren !!!
Nou afwachten maar weer.....

@wenser: Hoe is het met jou, jij heb vandaag je NOD toch, erg spannend hoop dat het gelukt is ?!?!

Succes allemaal met wachten en klussen verder.
Groetjes Ready

hoi meiden, ik herken me heel erg in jullie verhaal. Wij zijn nu in ronde 10 beland en ik snap ook niet waarom het maar niet wil lukken. Inmiddels zijn er 2 van mijn vriendinnen ook zwanger en soms doet het best pijn als ze er over praten. Ik ben wel heel blij voor ze hoor! Maar je wilt het zelf ook zo graag he. Ik blij hier mijn verhaal kwijt te kunnen en hoop dat we maar gauw ook zo'n wonder mogen mee maken! groetjes maaike

Hallo allemaal, ik zit nog maar net bij dit forum maar wat rot om te horen dat jullie allemaal al zo lang bezig zijn. Ik ben zelf afgelopen maart gestopt met de pil dus nog maar 5 maanden bezig en ik vind het nu al zo lang duren. Ik heb zelfs al ovulatietesten gebruikt, kreeg op 2 dagen een dikke streep te zien dus netjes op die dagen geklust maar helaas ben net weer ongesteld geworden.
Ik hoop voor iedereen op een positieve zwangerschapstest...

Terug
Bovenaan