Nog steeds.....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik moet even kwijt dat ik nog steeds knal positieve ovu-testen heb (sinds woensdag de 12de)..... Ik wou ze eigenlijk het raam uit gooien omdat ik ze verwarrend vind maar ik dacht vanochtend: ach....ik heb er nog 3 dus ik maak ze maar op! Weer een knal, knal positief streepje! Naar berekeningen zouden mijn vruchtbare dagen nu wel voorbij zijn. Mijn man is ziek maar ondanks dat zijn we nu al bijna 2 weken om de dag aan het klussen, dus dat gaat goed! Haha!! We gaan voor de zekerheid nog maar even door.....

Heb ook nog steeds rommeltjes in m'n buik en af en toe een steek in m'n onderrug en sinds vanochtend hoofdpijn. Ben overigens niet ziek en voel me gewoon goed!

Wat duurt dat wachten toch lang! Zitten er meer dames op het wachtbankje? Succes allemaal en een hele fijne zondag!!

Liefs Lynn.

hey meid!

Wat raar dat ze zolang positief blijven.. Hoelaat test je? Ik zit ook te twijfelen om ze deze ronde weer te gaan gebruiken... Maar ik hoop dat ik ook mijn slijm weer krijg net als vorige maand..

Wachten duur heeel lang.. Wel fijn dat jullie goed kunnen klussen ondanks dat je man ziek is!

Good luck

Inderdaad fijn dat jou man gewoon wilt doorklussen! Mijn man wilt dat dus niet.. Sexen op commando.. Ik moet ook altijd verbloemen dat het tijd is omdat hij er anders al geen zin meer in heeft omdat het moet. Daarnaast heeft mijn hele lange werkdagen en ik werk onregelmatig dus bij ons moet het echt toevallig raak zijn!

Je zou haast denken dat het niet missen kan toch? Als je al 2 weken om de dag klust?

Ik zit nu ook op het wachtbankje.. komende zondag mijn NOD!

Welke ovu testen gebruiken jullie?
wij zijn in ons eerste ronde voor ons eerste kindje, dus nog niet zo bekend met vanalles ;)

Ik heb dus ook geen test gebruikt, en ben ook pas sinds 4 weken van de pil af..

Volgende week zondag kan ik testen, maar verwacht er niet veel van! :) (al hoooooooop ik natuurlijk ENORM dat het raak is!)
Dus misschien is een ovu test wel handig!

@Renate: ik test altijd 's ochtends, niet met ochtend urine maar daarna, als ik voor de 2de keer moet plassen, zeg maar..... Dat deed ik een aantal maanden geleden ook en dan had ik gewoon keurig 2 dagen positief!

@Betty: wat lastig dan om op de juiste dagen te klussen. Tja....mijn man wil ook heel graag pappa worden en weet dus ook dat juist die dagen belangrijk zijn en anders missen we een maand... Maar ja, om de dag klussen dat doen we al 14 maanden dus je zou denken dat het indd nu wel eens raak zou zijn! Haha!! Ik hoop het!!
Spannend hoor je NOD.... Ik duim voor je!! ********

@Jeltje: ik gebruik de ovu-testen van Sensitest! Ik snap dat je er nog niet zo in thuis bent maar wie weet heb je die ovu-testen niet nodig en ben je in ronde 1 zwanger, ook dat kan. Je kan er ook van alles over googelen hoor als je meer wilt weten.

@ Jeltje

ik bestel de testen op sensitest.nl en dan heb ik de dipsticks..

Ik hoop het echt echt echt voor je!!! wordt wel tijd voor jullie he!!!

Ik hou je in de gaten ;)

Liefs Kim

Terug
Bovenaan