Nog steeds.....

Hee meid,
het klinkt wel hoopvol vind ik maar wil je niet onnodig hoop geven....duim voor je lieve schat

Ik hoop op goed nieuws voor je, maar idd vervelend die al die positieve ovu testen...
Erg verwarrend..
Als k deze keer niet aantel wil ik ook beginnen met ovutesten.. Ben benieuwd!
Nu ik duim voor je meid!

Toi toi toi

Liefs!

Hey hoi,

wat gek zeg!!! Ben je niet zwanger???
Jeej klussen jullie echt al 14 maanden om de dag?? Knap...

Succes met al die testen, hopelijk snel een + zwangerschapstest...

@Charlotje...Tja....we klussen elke maand in de vruchtbare periode om de dag maar wel vaker hoor, je moet er wat voor over hebben hé? Soms voelt het wel als een verplichting maar meestal voelt het gewoon goed en het zal wel moeten. Voor zover ik weet ben ik niet zwanger, heb gewoon een 'normale' menstruatie gehad dus....We wachten af! Nog ietsje meer dan een week...

@Neomi: Ik weet het meid, ik wil mezelf ook niet onnodig hoop geven maar ik blijf het maar zo raar vinden....Heb nu ook sinds vandaag steken in m'n borsten, vooral m'n linkerborst, doet echt zeer!

Ik hou jullie op de hoogte hoor, eerst aankomende week zien door te komen! Pffff......

ovu testen zijn positief als je zwanger bent.
Ik heb 1 maand ovu testen gebruikt en die bleef ook positief, ik bleek zwanger te zijn
Hoop voor je dat je dat ook bent

ovu testen zijn positief als je zwanger bent.
Ik heb 1 maand ovu testen gebruikt en die bleef ook positief, ik bleek zwanger te zijn
Hoop voor je dat je dat ook bent

Hoi Lynn,

Dacht dat ik erges gelezen had dat als je zwanger bent de testen ook positief bleven..... zou dat kunnen???? EVen google misschien??

Hoop dat de laatste dagen wachten nog gaan lukke en dat het nu eindelijk raak is het is je gegund!!!

Groetjes

Ja dat klopt Beauty! Dat heb ik ook wel eens gelezen maar ik ben van 06-10 tot 10-10 vrij zwaar ongi geweest en omdat ik dat ook dacht heb ik een dag ofzo na m'n ongi een test gedaan en die was negatief! Ik moet gewoon nog ff een (ruim) week geduld hebben.

Bedankt dat je zo mee denkt! Lief!!

liefs Lynn.

Terug
Bovenaan