Nog twee weken voor afspraak

Hoi mama's

ik lees dat de meesten van jullie al een afspraak hebben gehad bij de VK. Ik heb pas op 6 juni mijn eerste afspraak. Is dat nu zo laat? Kunnen de moeders die al één of meerdere hebben mij vertellen of dat echt zo laat is? Ik ben onderhand natuurlijk ook heel nieuwsgierig en zou graag mijn kindje willen zien/horen.

knuff Inneke

Hoi Inneke,
De eerste controle bij de vk is tussen 8 en 10 wkn.
Echter als er een medische indicatie is en je loopt bij de gynaecoloog is dit meestal eerder.
Ook bij een onregelmatige cyclus krijg je meestal eerder een echo om de termijn te stellen hoe ver je bent.
Dus ws klopt het bij jou prima en is het niet laat, maar snap dat wachten lang duurt!!!

Ik heb vanavond mijn eerste afspraak en echo (inwendig)..
Ben vandaag 8weken zwanger!
Nou heeft t bij mij wel een medische reden, aangezien ik pds heb, vond ik het wel fijn als ik goed in de gaten werd gehouden aangezien je met pds erge buikkrampen heb en vind dat toch een beetje eng!

Liefs Jessica

Het valt dus allemaal heel erg mee. Bedankt allemaal voor jullie reacties
Het lijkt waarschijnlijk gewoon heel erg lang. Geduld is een schone zaak zeggen ze. En ik ben gewoon heel erg ongeduldig. Dus ik zal nog braaf anderhalve week wachten

@Jessica: veel succes vanavond. Laat morgen even horen hoe het gegaan is.

Knuff aan iedereen

Hoi,

Ik mag pas met 10 weken komen, net zoals de andere keren het geval was....
ik was verbaasd dat andere ook al vroeger mochten komen, al is het voor sommige met een medische reden

maar wachten duurt heel lang omdat ik zo benieuwd ben...

succes nog even met wachten.

gr. Blije mama van 3

Terug
Bovenaan