Nog twee weken voor afspraak

Hallo allemaal,

ik ben nu 6 weken zwanger en heb op 15 juni mijn eerste afspraak bij verloskundige, ik had echt zo iets van kan het niet eerder....maar misschien is dit gewoon omdat ik nog een bevestiging van hun wil dat ik zwanger ben....want behalve dat ik gigantisch moe ben heb ik verder ( gelukkig ) nergens last van.

groetjes van diana

Wij hebben morgenmiddag onze 1e afspraak bij de VK, en ben dan 8wk en 2dgn zwanger. Waarschijnlijk (zoals k t begrepen heb) is t gewoon een intake gesprek en krijg ik pas rond de 10-12wk een echo en kunnen ze t hartje horen. Maar jullie begrijpen wel dat ik echt niet kan wachten om iets te horen of te zien, hihihi, al is t maar om de onzekerheid weg te nemen, en we zijn super nieuwsgierig! Maar we wachten geduldig af en zien t morgen wel....

Liefs, Sandra

Pfff ik ben het wachten nu ook beu. Ik weet nog maar 6 daagjes (met vandaag meegerekend) maar wat duurt dat lang. Van een vriendin mag ik haar angel sound lenen (huis/tuin/keukendoppler) maar ook pas als ik twaalf weken ben. En ik wil nu graag weten of het hartje klopt en alles goed gaat. Tja het is toch spannend. Kan niet wachten tot het weer maandag is.

knuff

Hier nog 1!

Ik mag 7 juni voor het eerst naar de vk.
Dan ben ik precies 9 weken, tenminste dat is berekend kan ook makkelijk langer of korter zijn natuurlijk.

Ben ook echt heel nieuwsgierig nu....

Haai meiden!
De 1e afspraak gehad vanmiddag bij de VK, veel vragen over je medische voorgeschiedenis en leefstijl... En een afspraak op 16-6 voor de 1e echo! Ben echt heel erg benieuwd, maar zal nog 2 weekjes geduld moeten hebben... in de tussentijd hebben we maar een city-tripje naar Berlijn geboekt, even lekker weg samen en heerlijk genieten van elkaar! En de tijd gaat lekker snel, hihihi!
Liefs, Sandra

Terug
Bovenaan