Hier ook een geweldig lief zoontje wat ook geen perfecte baby is haha! Hij is 9,5 maand en slaapt ook nog niet elke nacht door. Met de 2,5 maand dachten we gezegend te zijn met een vroege doorslaper. Echter met de 3/3,5 maand toen sprong 4 kwam was het gedaan met de pret. Elke nacht n paar keer eruit voor n speentje. Varierend van 1-3 x, tot 8-10 x tijdens sprongetjes, verkoudheden, griepjes ed. Dit duurde tot 8 maanden. Ineens sliep hij door! Dachten we.... helaas, genoten van 2 nachten doorslapen en de slaapregressie klopte op de deur en mijn lieve zoontje liet m binnen....Na de slaapregressie dachten we in rustig vaarwater te komen en leek het erop dat hij het doorslapen uitgevonden had. Leek erop ja.... 3 nachten heerlijk geslapen en daar kwam de verlatingsangst fase om de hoek kijken! En die vond het zo gezellig bij mn zoontje dat die besloot te blijven. Sprong 7 is er ook gezellig bijgekomen en dan dacht meneer de griep er ook maar even bij te komen..... dusssss hier met 9,5 maand nog steeds geen doorslaper!!
En dan die leuke sprongetjes, dan is mijn mannetje echt niet te genieten! Maar ja, ook dat lijkt soms of mijn kind daar alleen last van heeft. In mijn omgeving zijn alle baby’s zoooooo makkelijk! Nergens last van! Sprongetjes? Wat n kul, blablablabla!
Man wat ben ik soms blij met dit forum! Hier kom ik wel moesers tegen, die ook kindjes hebben die niet te genieten zijn tijdens sprongetjes en die nog niet doorslapen en die...enz enz enz.
Maar wat we allemaal gemeen hebben:
we hebben allemaal de liefste, leukste, knapste baby van de hele wereld!!!!!