Noortje

Goedenavond!
Als iemand aan mij vraagt hoe een hsg voelt, zal ik echt niet zeggen dat het een eitje is. Ik vond het drie keer niks. Het deed pijn!!! Ik voelde me echt een tutje om dat de verpleegkundig van tevoren had gezegd dat er ook vrouwen zijn die niks voelen, nou, daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Het voelde echt superk.... Maar laat ik het nou niet helemaal erger maken dan het is, ik was het ook zo weer vergeten en het was mooi om te zien hoe de vloeistof door de eileiders liep, dus dat zit wel goed en dat is natuurlijk heel fijn! En nu dus op een positieve ovulatietest wachten en de dag erna insemineren. Het is nog helemaal niet 100% zeker omdat ze het ten eerste niet in het weekend doen (en die kans is aanwezig) en ten tweede doen ze er maar drie op een dag dus als er die dag al drie dames op staan heb je gewoon dikke pech. Ik vind het een beetje belachelijk op een gemeente van weet ik veel hoeveel mensen maar ja, er is gewoon niks aan te veranderen. In dat geval moeten we weer zelf aan de klus. Dus please, duim met mij mee dat ik woensdag of in ieder geval donderdag twee dikke strepen heb want dan zou het dus vrijdag worden. Sorry dat ik alleen maar over mezelf klets maar dit was toch wel een redelijke goed nieuws-vooruitgang dag voor mij. Heb jij nog nieuws of iets meegemaakt? groetjes

HI Noortje,

Fijn dat het nu voorbij is! Zie je wel dat het erg vervelend is maar het  duurt toch kort..of niet? Ook blij om te horen dat alles goed doorgankelijk is! En nu maar hopen dat de test snel positief is en dan heb je over 3 weken een positieve zwangerschaptest!!!! Heb je gister, na het onderzoek,  nog last gehad?

Ik had vanmorgen een positieve ovtest(dag 11)! Dus vanavond gaan we aan de klus. Ik hoop dat hij deze keer  rechts komt want  links doet zooo pijn en dat is niet bevorderlijk tijdens het klussen. Ik ben alleen pas vanavond laat thuis...Maar ik denk dat mijn ei morgenochtend komt gezien de dikte vd streep om mijn test!
En nu maar hopen dat jouw eitje woensdag komt

Over 2 weken moet mijn man zijn potje weer inleveren..

Alvast een fijn een zonnig weekend!

quote: Marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2005 07:57:57'));

Fijn dat het nu voorbij is! Zie je wel dat het erg vervelend is maar het  duurt toch kort..of niet? Ook blij om te horen dat alles goed doorgankelijk is! En nu maar hopen dat de test snel positief is en dan heb je over 3 weken een positieve zwangerschaptest!!!! Heb je gister, na het onderzoek,  nog last gehad?
Ik had vanmorgen een positieve ovtest(dag 11)! Dus vanavond gaan we aan de klus. Ik hoop dat hij deze keer  rechts komt want  links doet zooo pijn en dat is niet bevorderlijk tijdens het klussen. Ik ben alleen pas vanavond laat thuis...Maar ik denk dat mijn ei morgenochtend komt gezien de dikte vd streep op mijn test!
En nu maar hopen dat jouw eitje woensdag komt
Over 2 weken moet mijn man zijn potje weer inleveren.

Hoi!
Ik heb nog een klein beetje last, niet echt pijnlijk maar je voelt dat er aan gerommeld is. En nu inderdaad maar duimen, bidden en kaarsjes branden dat dat ei zich een beetje op tijd aankondigt. Fijn dat jullie klustijd weer is aangebroken, kan je er tenminste weer wat aan doen. Doen jullie het morgen ook nog? Met de iui doen ze de inseminatie de dag na de positieve test dus, en dan 's middags dus alle reden om er morgen ook nog voor te gaan (als jullie zin hebben tenminste.....)
Wanneer hebben jullie de afspraak precies. Dus in ieder geval weer iets om naar uit te kijken!
Nog een paar uurtjes werken...... jij ook fijn weekend en pers wat sinasappels uit............ groetjes!

Ik las in jouw ander berichtje dat je niet geinsemineerd kan worden in het weekend. Welk ziekenhuis lopen jullie? Ik dacht het vu ofzo? Het AMC moet ook een heel goed ziekenhuis zijn. Ik vind het echt belachelijk dat ze niet insemineren in het weekend. Stel je voor dat je cyclus altijd 28 dagen is en de test op vrijdag positief is, dan kan je nooit geinsemineerd worden!!! Je moet anders eens gaan bellen met andere ziekenhuizen in de buurt zoals Inge voorstellen(LUMC is naast het umc de beste!)

Verder hebben we jouw advies overgenomen, ipv gisteravond hebben we het vanochtend gedaan. Ik vind het wel vreemd dat ze pas een dag later insemineren. Dan kan je toch al te laat zijn!!!! Ik weet wel dat een ochtendkwakje vd man beter is dan een avondkwakje(heb ik ergens gelezen..) Het is nu voor ons weer 2 weken wachten en elke dag mijn vitamine E druppels nemen ter bevordering vd innesteling!!
Ik hoop voor jullie dat de test donderdag positief is, een week later dan bij mij!

toei!

Hai!
Zo, vandaag mijzelf lekker uitgeleeft en heerlijk met mijn zusje geshopt.
Ik moest een klein beetje lachen toen ik jouw reactie las, dat je mijn advies hebt opgevolgt en jullie het vanmorgen hebben gedaan.... Hihi, dit is de eerste keer in mijn leven dat iemand "het" op "mijn advies" heeft gedaan. Hopelijk heeft het geholpen!!!!Weet je, in mijn info over de iui staat dat na een positieve lh-test, de eisprong RUIM 24 uur later zal optreden. En dat de inseminatie dus plaatsvind de dag na de positieve test. Dus misschien waren wij altijd  te vroeg, dat we het meteen dezelfde avond deden??? Ook heb ik ergens op internet gelezen dat ie tussen de 30 en 38 uur komt. En nu las ik ook weer ergens anders dat je beter niet meteen 's morgens je eerste  urine kan testen omdat er nog restanten van de vorige dag inzitten, maar om een uur of 10 's morgens. En ik maar denken dat ik alles wel wist en altijd goed zat. Dus ik ben vanaf dinsdag van plan en 's morgens te testen en 's middags want ik wil hem niet missen... Dit wordt een gefrustreerd weekje.....
Wij gaan naar de Heel in Zaandam omdat ze daar dus zelf iui kunnen doen. Voor  icsi/ivf zouden we naar de  Vu gaan.  Ik ben het helemaal met je eens, belachelijk, want als het even tegen zit dan heb ik de komende maanden steeds rond/in het weekend mijn eisprong en dan schiet het nog voor geen meter op. Maar goed, ik wil het eerst afwachten hoe of wat, ik heb woensdag een belafspraak met onze gyn, en dan kan ik het altijd nog vragen. Ik wil haar ook niet meteen passeren omdat ze tot nu toe echt super voor ons is geweest. Ik ga zaterdagavond vieren, fijn weekend verder! doei

Hai!
Zo, vandaag mijzelf lekker uitgeleeft en heerlijk met mijn zusje geshopt.
Ik moest een klein beetje lachen toen ik jouw reactie las, dat je mijn advies hebt opgevolgt en jullie het vanmorgen hebben gedaan.... Hihi, dit is de eerste keer in mijn leven dat iemand "het" op "mijn advies" heeft gedaan. Hopelijk heeft het geholpen!!!!Weet je, in mijn info over de iui staat dat na een positieve lh-test, de eisprong RUIM 24 uur later zal optreden. En dat de inseminatie dus plaatsvind de dag na de positieve test. Dus misschien waren wij altijd  te vroeg, dat we het meteen dezelfde avond deden??? Ook heb ik ergens op internet gelezen dat ie tussen de 30 en 38 uur komt. En nu las ik ook weer ergens anders dat je beter niet meteen 's morgens je eerste  urine kan testen omdat er nog restanten van de vorige dag inzitten, maar om een uur of 10 's morgens. En ik maar denken dat ik alles wel wist en altijd goed zat. Dus ik ben vanaf dinsdag van plan en 's morgens te testen en 's middags want ik wil hem niet missen... Dit wordt een gefrustreerd weekje.....
Wij gaan naar de Heel in Zaandam omdat ze daar dus zelf iui kunnen doen. Voor  icsi/ivf zouden we naar de  Vu gaan.  Ik ben het helemaal met je eens, belachelijk, want als het even tegen zit dan heb ik de komende maanden steeds rond/in het weekend mijn eisprong en dan schiet het nog voor geen meter op. Maar goed, ik wil het eerst afwachten hoe of wat, ik heb woensdag een belafspraak met onze gyn, en dan kan ik het altijd nog vragen. Ik wil haar ook niet meteen passeren omdat ze tot nu toe echt super voor ons is geweest. Ik ga zaterdagavond vieren, fijn weekend verder! doei

Wat een lekker weer vandaag he! Niet heel erg warm maar wel een lekker zonntje. Weer voor het eerst dit jaar geskeelerd! Pijn in mijn kuiten!! En lekker gewandeld met mijn mannetje, is goed voor zijn zaad hihi. Heb jij nog iets leuks gedaan?
Volgens de clearblue ovtest komt je sprong BINNEN 36 uur maar dat wil toch niet zeggen tussen 24 en 36 uur? Gebruik jij ook de testen van clearblue aankomende week en moet je die zelf betalen?
En te vroeg kunnen we nooit geweest zijn want zaadcellen kunnen toch 48 leven? Als ik sóchtend om 6:30 test dan komt hij dus de volgende dag om 9 uur ofzo. En als wij het die avond doen om 10:00 dan is dat toch 12 uur vantevoren! Dat is een hele mooie timing dus ik denk niet we het te vroeg hebben gedaan maar gewoon goed. We hebben nog geen geluk gehad...
Maar bij jou gaat  het aankomende maand lukken!!!! Ik duim voor je, wat zal de week langzaam gaan..pfff
Misschien moet je een paar dagen de pil slikken als de test vrijdag positief  is zodat je cyclus iets opschuift?

werkse deze week en
gr
Marielle  

Heerlijk he! Vanmorgen eerst rustig aan gedaan, gefietst en toevallig waren de winkels open vandaag dus ook nog een klein beetje geshopt. Vanavond nog even naar ons huis in aanbouw gelopen, kijken hoe het er voor staat en straks Boer zoekt vrouw. Vindt ik gewoon echt heerlijk zondagavondvermaak. Skeeleren jullie samen? Mijn buurvrouw doet het ook, ze heeft me ooit een keer meegevraagd  maar ik beschik alleen maar over van die blauw/gele rollerskates (ken je ze nog).  Volgens mij is het super om te doen als je het  kan. Maar goed, je hebt wel gelijk dat het op tijd zou moeten zijn en dat ze 48 uur kunnen leven maar aangezien de kwaliteit van onze beide mannen niet helemaal jofel is, ga ik er vanuit dat die de 48 uur niet halen. En als het ziekenhuis een dag later pas insemineert, dat is toch ook niet voor niks??? Dat hebben ze toch allemaal uitgebreid onderzocht neem ik aan. Ik gebruik ook Clearblue, die zijn me tot nu toe prima bevallen, eerlijk gezegd durf ik die eigen merk-dingen niet aan, dan betaal ik liever wat meer. Moet ze gewoon zelf betalen. Dat wandelen, was dat een grapje.... Anders moet mijn vriend dit jaar verplicht meedoen met de Nijmeegse vierdaagse!!   Misschien als ik het woensdag heel zielig ga doen, ze voorstelt om een echo te maken om te zien hoe het ei er voor staat. Dat zei ze namelijk toen ik die samenlevingstest had. Als ik toen geen duidelijk slijm had gehad, had ze een echo  gemaakt om te kijken hoe het met ei zat, vandaar.  Maar goed, het beste is nog om rustig door te blijven ademen en het laten lopen zoals het loopt.... maar ja....
Zelf denk ik dat ie vrijdag positief is, voorgevoel. Oja, had ik al verteld dat wij zondag op vakantie gaan? Een weekje skieen in Oostenrijk, heerlijk! Zou toch een heel goed begin van een zwangerschap zijn, vind je niet?

Terug
Bovenaan