Heerlijk he! Vanmorgen eerst rustig aan gedaan, gefietst en toevallig waren de winkels open vandaag dus ook nog een klein beetje geshopt. Vanavond nog even naar ons huis in aanbouw gelopen, kijken hoe het er voor staat en straks Boer zoekt vrouw. Vindt ik gewoon echt heerlijk zondagavondvermaak. Skeeleren jullie samen? Mijn buurvrouw doet het ook, ze heeft me ooit een keer meegevraagd maar ik beschik alleen maar over van die blauw/gele rollerskates (ken je ze nog). Volgens mij is het super om te doen als je het kan. Maar goed, je hebt wel gelijk dat het op tijd zou moeten zijn en dat ze 48 uur kunnen leven maar aangezien de kwaliteit van onze beide mannen niet helemaal jofel is, ga ik er vanuit dat die de 48 uur niet halen. En als het ziekenhuis een dag later pas insemineert, dat is toch ook niet voor niks??? Dat hebben ze toch allemaal uitgebreid onderzocht neem ik aan. Ik gebruik ook Clearblue, die zijn me tot nu toe prima bevallen, eerlijk gezegd durf ik die eigen merk-dingen niet aan, dan betaal ik liever wat meer. Moet ze gewoon zelf betalen. Dat wandelen, was dat een grapje.... Anders moet mijn vriend dit jaar verplicht meedoen met de Nijmeegse vierdaagse!! Misschien als ik het woensdag heel zielig ga doen, ze voorstelt om een echo te maken om te zien hoe het ei er voor staat. Dat zei ze namelijk toen ik die samenlevingstest had. Als ik toen geen duidelijk slijm had gehad, had ze een echo gemaakt om te kijken hoe het met ei zat, vandaar. Maar goed, het beste is nog om rustig door te blijven ademen en het laten lopen zoals het loopt.... maar ja....
Zelf denk ik dat ie vrijdag positief is, voorgevoel. Oja, had ik al verteld dat wij zondag op vakantie gaan? Een weekje skieen in Oostenrijk, heerlijk! Zou toch een heel goed begin van een zwangerschap zijn, vind je niet?