Lekker met z'n tweeen skieen ! Gezellig hoor, even bijkomen van al de drukte en gestress!
Namibie is niet onze grote vakantie. We gaan in het najaar altijd wat langer weg(we hebben beide 9 weken vakantie per jaar). Dit jaar is het helemaal afhankelijk of ik wel of niet zwanger ga worden. Als ik wel zwanger wordt dan willen we naar Ijsland en als ik niet zwanger wordt naar Australie. Allebei leuk!! Dus wat er ook gebeurd, we iets om naar uit te kijken. Wanneer is jullie grote vakantie gepland?
Ik voel deze maand wel van alles, vorige maand helemaal noppo. WEl weer benieuwd, zal wel niks zijn maar je weet maar nooit. We hebben maar 1 gek nodig die een beetje kan zwemmen!
Ik hoop dat je eitje bijna komt. Voel jij je eisprong?
Goedemiddag!
IJsland lijkt mij heel mooi. Zelf zou ik graag een keer naar Lapland gaan, in plaats van gewone wintersport. Lijkt mij heel gaaf. We hebben nog geen grote vakantie gepland omdat we waarschijnlijk 1 oktober de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. We willen dan gewoon een paar weken vrij nemen en dan alles in een keer doen zodat we niet weken lopen te klussen. Dus ik moet eens even gaan rekenen met vrije dagen. En anders gaan we waarschijnlijk zeilen in Griekenland of mountainbiken in Oostenrijk. Het liefst ga ik fietsen omdat je dat niet meer zo gauw doet als er een kleintje is maar mijn vriend wil heel erg graag zeilen. Dat dat wordt nog even discussieren. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit, wel heb ik heel duidelijk last van slijm, dus dat is wel weer makkelijk. Ik heb gisteravond al zitten wroeten, maar er was nog niks te bekennen. Vies verhaal he... Vanmorgen en vanmiddag negatieve ovulatietest maar dat had ik wel verwacht. Hoe zou jij het doen als je het op je werk ging doen? Ik heb maar een plastic bakje van huis meegenomen en het teststaafje in mijn jaszak gedaan. Toen ik naar de wc ging ben ik er met jas en al naar toe gelopen. Mijn jas hangt normaal op de gang en daar liep niemand dus viel niet op. Om nou met een plastic bakje naar de wc te gaan..... Ik moest wel een beetje lachen om mezelf en vond mezelf ook wel een beetje triestig worden.... Als je nog goede tips hebt! Voelt het voor jou deze keer anders als andere keren? En wat voel je dan? Mijn collega komt dichterbij, hellup, doei