Noortje

Mijn man las gisteravond mee op het forum en moest zo lachen om jouw antwoord. Niet helemaal jofel? hahaha En van de nijmeegse vierdaagse is ook een goeie!! Wandelen is echt heel goed omdat beweging gezond is en het kan dan lekker bungelen, fietsen is dan weer minder omdat ze dan erop zitten.

We skeeleren niet samen, hij heeft het 1x geprobeerd vorig jaar en dat was erggg lachwekkend!! Ik skeeler alleen maar kom vaak bekenden tegen in het park. Ik ga ook niet zolang hoor, hooguit een halfuurtje. Het gaat om het idde buiten zijn en bewegen(-:
Boer zoekt vrouw heb ik nog nooit gezien, ik kijk meestal naar yorin travel.

Lekker zeg om as zondag op vakantie te gaan!! Gaan jullie met vrienden?
Wij gaan over 6 weken naar Namibie voor 16 dagen! Duurt alleen nog zooo lang.
Het zou mooi zijn als je geinsemineerd kan worden voordat jullie op vakantie gaan!! Dan duurt het wachten niet zo lang!

Werkse!

Hai,
Zo, we waren een beetje gezakt dus voor de makkelijkheid zal ik ons weer even laten stijgen. Dat jou man heeft meegelezen.... Ik kan me best voorstellen dat hij zoiets heeft van"dat je zoiets met een vreemde bespreekt". Ik hoop dat hij nu begrijpt dat hier hele normale meiden komen die absoluut niet doorgeslagen of gek zijn....
Van mijn kant nog niks te melden, geen slijm te bekennen. Morgen begin ik met ovulatietesten. Oja, en woensdag een belafspraak met onze gyn. Voor jullie is het ook weer afwachten geblazen, ik hoop dat die ochtendactie heeft geholpen! Wanneer hebben jullie de afspraak precies voor de spermatest?
Wij gaan met z'n 2jen op vakantie. We vertrekken zondagnacht (erg fijn dat de klok een uur vooruit gaat, ahum) en dan rijden we in 9/10 uurtjes naar Fiss. Een erg leuk dorpje in Oostenrijk met een mooi skigebied. En dan volgende week zondag weer terug. Namibie is natuurijk heel wat anders.... is dat jullie "grote" vakantie? Of gaan jullie in de zomer weer? Zou er maar van genieten want volgend jaar wordt het vast heeeel erg lastig met zo'n kleine erbij................... duim duim!! Fijne avond, groetjes!

Lekker met z'n tweeen skieen ! Gezellig hoor, even bijkomen van al de drukte en gestress!
Namibie is niet onze grote vakantie. We gaan in het najaar altijd wat langer weg(we hebben beide 9 weken vakantie per jaar). Dit jaar is het helemaal afhankelijk of ik wel of niet zwanger ga worden. Als ik wel zwanger wordt dan willen we naar Ijsland en als ik niet zwanger wordt naar Australie. Allebei leuk!! Dus wat er ook gebeurd, we iets om naar uit te kijken. Wanneer is jullie grote vakantie gepland?
Ik voel deze maand wel van alles, vorige maand helemaal noppo. WEl weer benieuwd, zal wel niks zijn maar je weet maar nooit. We hebben maar 1 gek nodig die een beetje kan zwemmen!
Ik hoop dat je eitje bijna komt. Voel jij je eisprong?

doei

Lekker met z'n tweeen skieen ! Gezellig hoor, even bijkomen van al de drukte en gestress!
Namibie is niet onze grote vakantie. We gaan in het najaar altijd wat langer weg(we hebben beide 9 weken vakantie per jaar). Dit jaar is het helemaal afhankelijk of ik wel of niet zwanger ga worden. Als ik wel zwanger wordt dan willen we naar Ijsland en als ik niet zwanger wordt naar Australie. Allebei leuk!! Dus wat er ook gebeurd, we iets om naar uit te kijken. Wanneer is jullie grote vakantie gepland?
Ik voel deze maand wel van alles, vorige maand helemaal noppo. WEl weer benieuwd, zal wel niks zijn maar je weet maar nooit. We hebben maar 1 gek nodig die een beetje kan zwemmen!
Ik hoop dat je eitje bijna komt. Voel jij je eisprong?

Goedemiddag!
IJsland lijkt mij heel mooi. Zelf zou ik graag een keer naar Lapland gaan, in plaats van gewone wintersport. Lijkt mij heel gaaf. We hebben nog geen grote vakantie gepland omdat we waarschijnlijk 1 oktober de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. We willen dan gewoon een paar weken vrij nemen en dan alles in een keer doen zodat we niet weken lopen te klussen. Dus ik moet eens even gaan rekenen met vrije dagen. En anders gaan we waarschijnlijk zeilen in Griekenland of mountainbiken in Oostenrijk. Het liefst ga ik fietsen omdat je dat niet meer zo gauw doet als er een kleintje is maar mijn vriend wil heel erg graag zeilen. Dat dat wordt nog even discussieren. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit, wel heb ik heel duidelijk last van slijm, dus dat is wel weer makkelijk. Ik heb gisteravond al zitten wroeten, maar er was nog niks te bekennen. Vies verhaal he... Vanmorgen en vanmiddag negatieve ovulatietest maar dat had ik wel verwacht. Hoe zou jij het doen als je het op je werk ging doen? Ik heb maar een plastic bakje van huis meegenomen en het teststaafje in mijn jaszak gedaan. Toen ik naar de wc ging ben ik er met jas en al naar toe gelopen. Mijn jas hangt normaal op de gang en daar liep niemand dus viel niet op. Om nou met een plastic bakje naar de wc te gaan..... Ik moest wel een beetje lachen om mezelf en vond mezelf ook wel een beetje triestig worden.... Als je nog goede tips hebt! Voelt het voor jou deze keer anders als andere keren? En wat voel je dan? Mijn collega komt dichterbij, hellup, doei

Goedemiddag!
IJsland lijkt mij heel mooi. Zelf zou ik graag een keer naar Lapland gaan, in plaats van gewone wintersport. Lijkt mij heel gaaf. We hebben nog geen grote vakantie gepland omdat we waarschijnlijk 1 oktober de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. We willen dan gewoon een paar weken vrij nemen en dan alles in een keer doen zodat we niet weken lopen te klussen. Dus ik moet eens even gaan rekenen met vrije dagen. En anders gaan we waarschijnlijk zeilen in Griekenland of mountainbiken in Oostenrijk. Het liefst ga ik fietsen omdat je dat niet meer zo gauw doet als er een kleintje is maar mijn vriend wil heel erg graag zeilen. Dat dat wordt nog even discussieren. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit, wel heb ik heel duidelijk last van slijm, dus dat is wel weer makkelijk. Ik heb gisteravond al zitten wroeten, maar er was nog niks te bekennen. Vies verhaal he... Vanmorgen en vanmiddag negatieve ovulatietest maar dat had ik wel verwacht. Hoe zou jij het doen als je het op je werk ging doen? Ik heb maar een plastic bakje van huis meegenomen en het teststaafje in mijn jaszak gedaan. Toen ik naar de wc ging ben ik er met jas en al naar toe gelopen. Mijn jas hangt normaal op de gang en daar liep niemand dus viel niet op. Om nou met een plastic bakje naar de wc te gaan..... Ik moest wel een beetje lachen om mezelf en vond mezelf ook wel een beetje triestig worden.... Als je nog goede tips hebt! Voelt het voor jou deze keer anders als andere keren? En wat voel je dan? Mijn collega komt dichterbij, hellup, doei

Ik ga altijd naar buiten in mijn pauze dus dan heb ik mijn jas aan en dan zou ik daarna of ervoor met m'n bakje gaan. Zonder bakje vind ik niets! En het bakje hoef niet groot te zijn. Ik hoop dat hij morgen komt.
Ik heb nu eigenlijk nog steeds een soort lichte ongesteldheid gevoel. Ik heb geen idee of dat een goed teken is. De mogelijke innesteling zal pas donderdag/vrijdag plaats vinden. Ik heb al zoveeel soorten gevoelens/krampjes gehad dat mijn vriend gek van mijn wordt! Daarnaast ben ik ook nog nooit overtijd geweest dus ik zal er niet teveel waarde aan hechten!
Misschien is die monnikspeper iets voor jou om je cyclus wat sneller te verlopen. Deze had ik afgelopen maand gebruikt en plots op dag 11 een ei, vorige maand op dag 13. Scheelt weer 2 dagen.
'Pfff, ik ga slapen, nog 2 dagen werken en dan een lang weekend vrij! En jij gaat op vakantie!!!
toei

Goedemorgen!
Net op mijn werk aangeland. Even vertellen dat ie negatief was vanmorgen, tjongejongejonge wat een verassing..... Misschien vanmiddag na de truc met het bakje, hihi. Vanmiddag gyn. Ik hou je op de hoogte. Werk ze vandaag (en het is zo lekker buiten.......) doei

Terug
Bovenaan