Nou dames, ik zit in de bus hoor... maar welke is het geworden...??

A

Anoniem

Guest

Sjit sjit sjit... toch weer in die verdraaide Klusbus...

Het zag er in 1e instantie allemaal zo goed uit... tot gisteravond... rood...
Vannacht werd ik wakker en voelde al ongigevoel... ik dacht het zal wel bijna ochtend zijn dus kan alvast tempen... was het pas 3 uur!!! Toch maar getempt en was  idd  laag... om 6 uur nog eens... yep ook laag!  

Borsten deden vannacht nog wel pijn, maar is nu bijna weg...

Ik snappurnixvan...
Eisprong gevoeld, dag ervoor en erna flink geklust, gevoelige borsten, heeeeel minimaal bruinverlies en toch ongi.... pfffff.....

Cyclus is nu ineens 27 dagen?! Dat komt wrs van die tarwekiemolie... op zich wel goed, want laatste tijd was het een rommeltje...

De meiden die al in die Klusbus zaten zullen nu voor zichzelf stiekem wel een beetje blij zijn dat ik hen vergezel... het is er toch wel gezellig hè?

Ik ben bang dat ik komende tijd toch echt wat afstand ga nemen, want ik ben er echt constant mee bezig. Ik zal nog wel regelmatig meelezen, want wil natuurlijk wel bijhouden hoe het jullie vergaat (en wanneer ik weer moet gaan vangen naar die glitters ). Maar reageren zal ik een stuk minder doen....

Veel liefs van een teleurgestelde Tammy (ronde 9 alweer!)

P.S. Ga nu toch maar eens laten pendelen...

Hoi Tammy,

Vervelend dat de duivels er weer zijn. Je kunt er geen pijl op trekken he.   Toen het bij ons wel raak was hebben we niet anders dan anders geklust wel langer en in de vruchtbare dagen 1 keer twee dagen achter elkaar en toen weer om en om. Ik verwacht niet dat dat het concept zal zijn. Het gebeurt soms wel en soms niet om voor mij onverklaarbare redenen!

De vraag blijft waar komen babies toch vandaan? zeker niet van veel klussen! lijkt het wel
1 + 1 = zou toch 3 moeten zijn. De logica is helemaal verdwenen. Leuk trouwens je klusbus site. Ik heb gisteren niet kunnen kijken omdat we aan het verven waren! Wat hadden we hard gewerkt en het resultaat is mooi. We hebben gewaagd 2 wanden grijs gemaakt in de woonkamer, de rest een lichte warme kleur, nou het is super.

zaterdagavond toch niet meer geklust (in onze zin dan) mijn mannetje was zo moe! Maar gisteren wel en dat was dag 9, omstreeks mijn vruchtbare dagen. Vandaag gaan we ook weer aan de slag hoor en dan weer om en om zullen we maar zeggen. Je moet toch wat he.

Ik hoop dat je je teleurstelling kunt verwerken, voor jou komt ook die verrekte dag, waar je al zolang op wacht! misschien als ik de pufbus bestuur?

Hele dikke kus (die kun je wel gebruiken)

Talke

Hoi Tammy,

Was zo benieuwd, dus ff tussen het ontbijt en tasjes klaarmaken in ff gauw kijken!
Wat vervelend nou zeg! Had het zo gehoopt voor je!
't Zal best gezellig zijn in jullie klusbus, maar hoop toch dat ik jullie niet ga vergezellen!
Vandaag zit ik op dag 28 en nog niets te bekennen. Nu heb ik mijn ei natuurlijk laterr gehad, maar sprak gisteren mijn buurvrouw, die zelf lang gedokterd heeft om zwanger te raken en die zei dat dan niet automatisch je cyclus ook langer is. Ze had zelf haar ei op dag 20 en heeft getset op dag 28 en was toen zwanger.
Toch wacht ik met testen tot volgende week maandag. Als het dan nog nodig is tenminste.
Spannend allemaal...pfffffffffff!

Kan me voorstellen dat je er wat afstand van probeert te nemen. Hoe moeilijk dat soms ook is. Misschien is bij jou ronde 9 je geluksronde? Negen maanden proberen, negen maanden zwanger, zoiets?

Anders zou je misschien toch eens naar de gyn. kunnen gaan, soms is een goed gesprek erover al een hele opluchting en is loslaten ook wat makkelijker. Moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel zo werkt. Ben er wel mee bezig, maar ben er veel rustiger onder en heb nu zoiets van "ik zie wel deze week" .

Ik denk aan je en als je je hart wilt luchten: I'll be there!

Liefs mama van 5

Hoi Tammy,
Die stomme rot rode duivels, ze zouden verboden moeten worden.
Ik weet hoe het is om iedere maand weer teleurgesteld te zijn ook al zeggen alle artsen en sites dat het gemiddelde 1 jaar is voordat je zwanger raakt. We willen na een paar maanden niet weer die duivels zien.
Heeeeeel veel sterkte, jou tijd komt nog beslist. Ik had gehoopt voor je dat het zover was nu. Veel klusplezier en houd moed.
liefs Ilona

Hoi lieve Tammy!!!!

Wat een teleurstelling zeg!!!
Ik kan me voorstellen dat je je weer even kl*te voelt...maar kop op Tammy!!

Inderdaad afstand nemen van het forum is misschien wel even goed om jezelf even rust te geven..ik heb er ook al over gedacht.
Maar vind dit heel moeilijk...het is vaak zo gezellig!
Misschien inderdaad gewoon lezen en heel af en toe reageren.
Maar dan vind ik dat weer rot voor de andere meiden..wil ook met iedereen meeleven..maar helaas dat kan niet.
Hoop voor je Tammy dat je weer gauw over je dip heen bent en dat inderdaad ronde 9 jouw ronde wordt!!!
We zullen die verrekte rot duivels wel eens te pakken nemen!!!!!

Lieve Tammy,ik hoop je wel nog te zien op de geweldige klusbus-site...ja toch???
Enne....een heeeele dikke knufffffffellllll !!!

Liefs,Swinnie

Die rotduivels ook weer... Het is gewoon niet eerlijk! Je denkt dat echt dat het raak zal zijn, grr!!! Om gek van te worden. Hoe is je man eronder? Ook erg teleurgesteld? Ik denk dat het voor ons altijd net ietsje erger is omdat het in onze buik gebeurt, wij voelen ons misselijk, onze borsten doen zeer...
Maar misschien heeft Talke gelijk hoor, 9 maanden proberen, 9 maanden zwanger! Ik hoop het voor je!

sterkte meid!

Marian

Lieve allemaal!!!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Leuke theorie m v 5! Hoop dat het uitkomt...

Krijg zojuist weer valse hoop... heb net laten pendelen met het oog op hoe lang gaat het nog duren krijg ik het volgende antwoord:

volgens de pendel ben je zwanger,heb je 15 sept een posi test,en krijg je een dochter

Whaaaaaaaaa !!! Had het zo graag gewild, maar toch echt alle symptomen van de RD (weliswaar komt het erg nog niet uit, behalve met afvegen ). Vanochtend om 6.00 uur lage temp (normaal meet ik om 7.30, maar moest manlief naar werk brengen). Borsten zijn eigenlijk ook niet meer echt gevoelig, beetje nog,  dus da's allemaal eigenlijk wel duidelijk. Maar ik moet eerlijk toegeven, de tranen sprongen met net wel in de ogen toen ik de uitslag las...pffff.... Maar aan de andere kant, binnen drie minuten had ik antwoord... vind ik wel erg snel hoor...

Nou ja, ik heb alweer een nieuw flesje (of 2 eigenlijk) tarwekiemolie besteld en vruchtbaarheidskruiden voor de man. Ga strax ook nog vitamientjes halen voor mannetje... tja, ik aan de zooi, hij ook!!

Mama van 5, ik hoop echt voor je dat jij met de andere bus mee mag. heb je al klachtjes??

Swin, tuurlijk blijf ik ook bij de Klusbus site!! Heb hem potdorie zelf opgezet ! Ga gelijk even mijn nod aanpassen...

Meiden, jullie allemaal heeeeeel veel succes en hopelijk is het allemaal gauw raak voor ons.

Liefs,

Tammy

Wat K voor je zeg! Moet zeggen, vind het knap hoe je jezelf alweer zo snel bij elkaar pakt. Ik moest er echt even een paar dagen van bijkomen dat de rd zich toch weer hadden aangemeld. En jij bent nu alweer positief, knap hoor.
Liefs Rannie

Terug
Bovenaan