Nou dames, ik zit in de bus hoor... maar welke is het geworden...??

Hé Tammy,

He bah, wat is dat nou weer kl**te zeg. Die rot duivels .

Ik hoop dat je in ronde 9 wel succes heb (mijn zoontje was ook pas in ronde 9).

Veel plezier in de klusbus, ik hoop niet dat ik je kom vergezellen,
maar heb geen goede hoop. Ga waarschijnlijk naar ronde 4 op 16
september .

Sterkte en klus er lekker op los deze ronde.

Groetjes Marije

Hoi Tammy,

Kop op en hopelijk voel je je snel weer wat beter!

lfs Joet

Hoi Tammy,

Onwijs K zeg voor je, ik snap wat je doormaakt ik zit zelf ook in ronde 9 en ik ben bang dat ik straks naar ronde 10 ga (NOD is donderdag, maar ik heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes)...

Super hoor dat je alweer zo positief bent!!

Sterkte!

Groetjes jelka

Bedankt voor de lieve woorden en het medeleven! Baal er nog behoorlijk van, maar heb toch een soort rust over me heen... Vorige ronde heb ik effies gehuild toen ik mijn lage temp zag, maar nu voelde ik het al aankomen en was die lage temp een soort verlossing... Nog steeds even goed kl*te...

Manlief was ook erg teleurgesteld en snapt er ook geen sikkepit van. Heb gisteren vitaminepilletjes voor hem gehaald, wie weet helpt het een beetje, maar het kan ook nooit kwaad de algehele weerstand te versterken.

Tamara8... oei ik schrok wel van je berichtje, is dat echt zo?? Ik heb de olie van Jac Zitman die het als vruchtbaarheidsolie voorschrijft. Kijk anders es op www.jaczitman.nl... ben benieuwd wat jij ervan vindt...
Miena... zitten wij even gezellig in hetzelfde schuitje zielig te wezen...

Hey Alphie, jij hebt je nod morgen hè? Hopelijk is 13 je geluksgetal!
Jelka en Marije jullie hebben ook binnenkort je nod... spannend allemaal!
Ik duim voor jullie allemaal hoor!

Mama van 5?? Hoe gaat ie bij jou?? Geen duivels hopelijk?! Lastig he zo'n onhandige cyclus... jij hebt haast een NOW (niet ongie week) !

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan