Nou ja zeg!!!

Hey Meiden,

Wat ik toch meemaakte daarstrax??

Ik ging met de kids naar de winkel.. Nu wonen we hier voor een school, dus is het altijd druk rond de schooltijden ;-)

Nu kwam er een moeder met haar zoontjes.. Zegt ze tegen haar mannen: Pas op, dikke mama! En herhaalt ze het gwn nog een xtje. Nou, mijn mond viel open van verbazing hoor! Sorry hoor, maar zo ga ik mijn kind dus echt niet opvoeden. Ik weet zelf ook wel dat ik niet de dunste ben, maar om daar dan zo op te hameren bij haar eigen kids? Hoezo gaan ze later dan onderscheid maken tussen dik en dun??? Ik begrijp het echt niet hoor!!
Ik had alweer een vergeldingsactie verzonnen (ja, zo ben ik dan weer wel). om te zeggen als ik haar weer tegen zou komen: Kijk uit Dylano, daar loopt een kabouter!! Die mevr was nl heel erg klein.
Maar na een beetje nuchter te hebben nagedacht, bedacht ik mezelf, dat ik dan net zo ben als haar, en dus nix ga zeggen, maar met opgeheven hoofd verder lopen. Want ik weet dat ik zoiets nooit zal zeggen tegen mijn kids.

Zo, moest het ff kwijt hoor!

Liefs Deb .

Ja, ze had het over mij.. erg hé.

Nou kan ik er niet zo mee zitten dat ze dat over mij zegt hoor, maar de manier om dat haar kinderen duidelijk te maken, dat mensen die dik zijn, meer aandacht behoeven dan iemand anders. En dan heb ik het over negatieve aandacht.

Pff wat een verstand!!!
Hoe halen mensen dat in hun hoofd om ziets te zeggen tegenhun kinderen!
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ze dat tegen mij zouden zeggen, ben ook niet de dunste maar wat jij schrijft over je reactie is ook zo dan verlaag je je tot haar en dan kun je inderdaad beter door lopen maar wel belachelijk hoor!

Gr mascha

GRRRR daar kan ik zoooo pissig van worden he
en helaas ben ik er dus wel een die gelijk antwoord terug heeft.

zo ging ik Ryan vandaag ophalen op de psz
en lopen we samen een smalle trap naar beneden
Ryan helemaal trots want die kan het zelf met in de ene hand de leuning en de andere hand de hand van mama
staan we op de laatste 2 trede komt er een mama aan (die weer eens te laat is) tilt Ryan op en zet hem zo aan de kant omdat ze er langs wilde
tja en dan zeg ik gelijk :"je kan ook gewoon even wachten hoor".
ja ik kan daar ook erg slecht tegen

groetjes moekje

ps. ook ik heb ff gal gespuugt hahahaha

Wat een mensen zeg!!! Verstand van een bak spijkers en een fatsoen van nul!!!

Ik kan ook absoluut niet tegen zulke mensen en zou ook meteen mn mond open trekken!!!

Groetjes

Ik heb t ook meegemaakt. Dennis is ook te zwaar en we stonden bij de opticien voor mij.
Feline en Gijs waren er ook bij en Gijs huilde erg. Dus Dennis zei: zal ik anders vast naar huis gaan met Gijs. Dus ik zei: Ja doe maar.
Zit er daar een man: Ja kan je zeker nog langs de MacDonalds.

Nou we hebben niks gezegd, want je staat perplex, maar oh wat zou ik graag die man finaal in de grond trappen, naderhand dan....
En natuurlijk het verhaal dat Feline niet is opgevoed, echt te gek voor woorden.

Enne probeer t je niet aan te trekken Deb, alhoewel dat natuurlijk lastig is, want tis gewoon rottig.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Gelukkig heb ik zulke belachelijke dingen nog niet meegemaakt maar ik had er toch wat van gezegd.
Zo van: "Pardon maar daar ben ik niet van gediend" en dan gewoon weglopen.
Het is toch te gek voor woorden? Zo ga je toch niet met elkaar om? En dan proberen wij onze kinderen netjes en beleefd op te voeden....

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan