Nou ja zeg!!!

@Moekje, hoezo "helaas ben ik wel zo"? Soms wou ik dat ik niet op mijn mondje gevallen was, omdat je dan overkomt als iemand die zich nix laat zeggen. En dat is in deze maatschappij wel errug belangrijk! Maar nu is het weer een voordeel dat ik wat verlegen ben, omdat ik mezelf niet wil verlagen tot zo iemand. Maar toch.. Voor jezelf opkomen is heel belangrijk! Chapo (weet niet hoe ik het schrijf haha)

Maris, das ook erg lullig zeg!! Jeetje, vind zulke mensen zo erg hé? Ach, die mensen hebben gwn helemaal geen opvoeding gehad! En daar moeten wij boven zien te staan toch?

Maikje, tis idd heel erg tegenwoordig! Waar gaat dat heen met de wereld, vraag je jezelf dan af.

Liefs Deb.

Wat een dom mens zeg! Gelukkig sta jij er boven. Ik vind het ook een hele slechte manier als je zo je kids opvoed. Ze moeten respect hebben voor iedereen, hoe ze er ook uitzien...
Bah, wat een stom mens.

Groetjes Babybelle

OOOOOOOHHHH, ik zou ook echt meteen lik op stuk geven!!
Haar echt even staande houden en zeggen;'' Goh, ik verstond echt even dat u zei ''Dikke mama''..maar dat zou wel heel zielig, en laag zijn..zo bent u vast niet??'' '' En zo'n voorbeeld geef je je kinderen ook niet mag ik hopen??

Of ;''Als ik U tegenkom zeg ik toch ook niet wat ik van U vind...en na vandaag heb ik daar absoluut een mening over..al hou ik die liever voor mezelf in het bijzijn van mijn en Uw kinderen..zoals het hoort!!''

Ik vind het gewoon komisch dingen te bedenken..haha

Wat dacht je van;'' Jongens zou Sneeuwwitje ook zo komen..ik zie al een dwerg nl!!

Nee sorry..ik ben heeeeeel erg!
Maar val vaak best mee hoor..hahaha

Laat ze ,en het is ook knap om idd gewoon zo'n mens te negeren..Zegt meer over haar, dan over jou..Toch!
Gr Rina

WHAT?! Wat denkt die TROL wel!!! Tsssss ik zou de kaboutergrap lekker wel maken denk ik al is het alleen maar om haar te laten voelen hoe het is om zo behandeld te worden!
gr.Ing

Nou JA ZEG!! Wat is dat voor iets belachelijks....we hebben toch dikke en dunne mensen, we hebben grote en kleine mensen, we hebben mensen met een verbrande huid, of die het syndrome van Down hebben, blank of donker.............wat maakt het in godsnaam uit wie je bent en waar je loopt. En zeker in en in triest dat zo'n moeder haar kinderen waarschuwt voor een dik persoon......wat voor meer gevaar is een dik persoon van een dun persoon........is het uberhaupt wel een gevaar.........ik sta even perplex hoor.

Had het op mijn werk van de week ook even...een hele discussie met een klant omdat de trein niet reed, maar z'n mobieltje zei van wel (?!?!)....dus op een gegeven moment waren we klaar met hem en zeiden we heel beleefd, meneer als u het er niet mee eens bent, koopt u dan maar een auto (en dan was hij al te ver gegaan, anders zeggen we dit niet) Vond hij belachelijk, maakte hij de vergelijking met dat ik wel even Aids kon krijgen....vond hij het raar dat ik uit m'n slof schoot!!!

Meis...........neus de lucht in en op z'n hollands schijt hebben aan dit soort volk!!!

gr. Angel

Ik denk dat ik net als Rina zou hebben gereageerd, en ja de beste opmerkingen komen 2 minuten later das altijd!
Als ze het nog een keer zegt zou ik idd een hele beleefd opgevoede opmerking maken, zeg maar de 1ste en 2de van Rina, die vind ik netjes maar doeltreffend!
Dylano hoeft toch ook niet te horen dat een andere mama zijn mama te dik vind?

@Angel; je hebt nu eenmaal mensen die hun mobieltje eerder geloven dan de werkelijkheid!
Zo heb ik al eens naast iemand gestaan in de druppende regen die er niets van snapte dat het regende; buienradar op zijn mobiel gaf namelijk aan dat het droog zou blijven..............
Typisch gevalletje spoort niet (in jouw geval letterlijk ;-))

Groetjes Sas

Sommige mensen zijn echt dom. Belachelijk dat je je kinderen zo opvoed en daarbij andere mensen schoffeert. Nou, ik had het zeker niet over mijn kant laten gaan.

Ik krijg dan altijd de neiging om te zeggen 'hou jij 's even lekker je bek'. Maar ja, dan ben ik ook onbeschoft en dat is niet het voorbeeld wat ik moet stellen voor Lotte. Maar ik zeg er zeker wat van. Ik heb al eens eerder in een supermarkt 'Heb je het over mij?' geroepen als iemand me passeerde. En dat ging dan inderdaad net NIET over mij. Maar giftig word ik dan.

Ik ben vroeger op school veel gepest en kon daar op dat moment eigenlijk niks aan doen. Ik heb alles moeten slikken en daarom pik ik nu eigenlijk helemaal niks meer. Ik schiet dan gelijk uit m'n slof. Van mezelf geloof ik ook dat iedereen gelijk is en je vooral aardig en beleefd tegen iedereen hoort te doen. Maar je moet me niet provoceren, want dan heb je het gedaan!

Groetjes

Terug
Bovenaan