Nou ja zeg!!!

Ik vind dit dus echt walgelijk. Het zegt meer over die muts als over jou meis.
Ik ben wel iemand die gelijk reageert en iemand de mond snoert (wel netjes natuurlijk). Tword steeds gekker hier in de wereld af en toe......

X Saskia

nou niet te geloven zeg! Ik vind dat dus echt niet kunnen. Niet om zomaar een oordeel over iemand uit te spreken en al helemaal niet tegen haar kinderen.
Ik weet niet hoe ik gereageerd had, maar vrees dat ik niet zo netjes was gebleven. Maar hoe leuk de opmerkingen die je kunt maken ook zijn (en hoe verleidelijk om tegen haar te zeggen) toch denk ik dat het beter is om de eer aan jezelf te houden en helemaal niets tegen haar te zeggen. Natuurlijk wel als ze weer eens wat zegt!!!

Maar meid je moet maar denken dat zij gewoon niet beter weet. Laat je vooral niet gek maken door dit soort stomme mensen hoor.

groetjes Tamar

echt belachelijk! sommige mensen denken volgens mij echt niet na...
Ik ben ook zo iemand die dan niks weet te verzinnen en later inenen allemaal briljante opmerkingen verzin.... zonde is dat dan!
maar goed, laat je idd niet gek maken door zulke lui!

Groetjes Alberdien

Hoi Meiden,

Thnx voor de reacties! En er zitten een aantal goede tegenacties bij hoor ;-)
Maar ik houd de eer wel aan mezelf, ben toch al zo iemand, die eerst perplex staat, dan boos word in mezelf, en dan de dingen pas gaat relativeren.
Ach.. Weet je?? Het kan me nix interesseren wat zij van me denkt.. Naast haar lig ik niet in bed, en hoef ik mn leven niet mee te delen. Zolang dat mijn dierbaren me maar nemen hoe ik ben, dan ben ik gelukkig!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan