NOVEMBER 2007 MOEDERS AANWEZIG YESSSS!!!

Hoi

Hier nog een november mama. Ben uitgeteld op 13 november.
Is onze eerste. Vindt het super spannend

Groetjes Anja

Hallo,

Ik ben 3 november uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb 22 maart de eerste termijn echo dus de datum kan nog wat veranderen!!

Hebben jullie al klachten??
Ik ben wat vermoeid, misselijjk en heb enorme gespannen borsten!! Maar goed dat heb ik er allemaal graag voor over!

Groetjes Rosie

Ben zwanger van mijn 2e kindje volgens eigen berekening uitgerekend 8november.
15 maart termijn echo dus ben benieuwd

Hallo meiden

Ik heb 16 april mijn eerste vk bezoek met echo. Vind het best spannend!! Hoe is het met jullie???

Hallo allemaal,
Hier nog een kersverse zwangere!
12 november ben ik uitgerekend.
26/3 naar de gyn en 10/4 naar de VK.

Succes allemaal de aankomende tijd!

jaaa!! ik hoor ook bij de november moeders!!
volgens internet varieerd de uitgetelde datum tussen 12 en 15 november!

volgende week termijn echo, bood de gyn aan! hihi maar de échte echo zal pas in april zijn!!

xxx Snoopy!

Hallo!

Mag ik vragen wanneer jullie uitgerekend zijn en welke dag de laatste dag was van jullie eerste menstruatie?

Want wij willen nu wachten met beginnen omdat ik dan uitgerekend zou zijn in december en dat is voor ons dan best wel druk, gezien het feit met sinterklaas, kerst, oud&nieuw, mijn man jarig op 2 januari, mijn zoontje wordt 4 op 5 januari en gaat dan voor het eerst naar school.
We zien het niet zitten om met die drukte nog eens een babietje te krijgen ook.

Dus vandaar dat we willen wachten. Maar nu zie ik allerlei moeders die pas hebben getest en dan toch nog in november uitgerekend zijn. Dus nu is mijn vraag of ik het dan wel goed uitgerekend heb.
Want als ik in weken tel ben ik 29 november uitgerekend en met babybrabbel kwam ik op 6 december.

Dus wie kan me helpen aan de juiste berekening?
Groetjes Gerrie.

Hoi meiden,

Hier nog een november mama. Ik denk of de 16e november of de 18e november uitgerekend te zijn. Heb namelijk een cyclus gehad van 26dgn  maar normaal heb ik een cyclus van 28dgn. Maar dat zal dan wel bij de VK uitwijzen welke datum we kunnen aanhouden. We hebben hier ook een dreumes rond lopen van 2 jaar dus alles wel een keertje meegemaakt maar het het toch allemaal weer spannend!!
Mams79

Terug
Bovenaan