NOVEMBER 2007 MOEDERS AANWEZIG YESSSS!!!

hoi anne,

ik ben ook op 7 november uitgerekend! spannend he, deze eerste weken.
ik weet het nu een week en durf toch nog niet echt te geloven dat we straks een kindje krijgen...we hebben er meer dan een jaar over gedaan voor ik zwanger was (liepen al in het ziekenhuis voor tests) en nu  durf ik  er na alle teleurstellingen  het hele jaar elke  maand nog steeds niet helemaal aan te denken dat we echt een baby krijgen...
gelukkig krijg ik al snel een echo (precies na 8 weken, op 30 maart), dus hopelijk word ik dan wat rustiger en zekerder.
veel plezier en succes verder met je zwangerschap!  

Hihi hier ook een a.s. november mama!!!
Ik ben als het goed is 15 november uitgerekend.
De 1e dag van mijn menstruatie was 7 februari.

Er is nog steeds aparte november mama's topic!!! Wordt hoog tijd volgens mij.

Liefs ingeborg
trotse mama van Melle & Wisse* &

O,ja ik heb op 10 april mijn 1e echo bij de gyn. Vind het erg spannend.
Tot nu toe wel last van misselijkheid en ben soms wat sjaggerijnig......

Hallo, hier nog een novermber mama!
Ben op 2 november uitgerekend en is ons eerst kindje! Mag over 2 weken naar de vk en een week later de eerste echo. Spannend!!!!
Ik voel me op zich prima, sinds een paar dagen ben de hele dag misselijk (als ik eet niet, dus dan maar de hele dag door eten, hihi), s'avonds erg moe, maar verder prima. Begin nu pas eigenlijk aan het idee te wennen dat we echt een kindje krijgen!

Gr. Ajg

Hey Meiden

Hier nog een novembermama!!! Vanmorgen getest met cb-digitaal en jawel  ZWANGER!    
Ik ben uitgerekend op 19 november van ons 3e kindje.

Dikke       Daantje

Hoi hoi
ik ben ook uitgerekend in november van ons tweede kindje...helaas is onze eerste zwangerschap niet goed gegaan en heb met 12  wkn een miskraam gehad.
Nu voelt het gelukkig allemaal anders en hebben we weer volle moed voor deze zwangerschap.
Ik ben uitgerekend op deze site 19 november 2007, maar zelf had ik uitgerekend 14 november haha dus we zullen maar zeggen ergens ertussen
Omdat het de eerste keer mis is gegaan, mag ik nu aanstaande dinsdag naar de verloskundige. Ik hoop dat ik nu ook eerder dan 12 wkn een echo krijg.
Bij ons is het standaard om bij 12 wkn en 20 wkn een echo te krijgen.

groetjes Ilse
5wkn (precies vandaag)

Hey,

Ik ben ook op 19 november uitgerekend...........maar bij mijn eerste kind was ik 9 dagen later pas bevallen, daar ga ik nu ook vannuit..........

ik heb vandaag getest,   mijn man op zijn werk gebeld en verteld, mijn moeder was ook langs gekomen terwijl ik net getest had, ik kon het niet voor me houden, heb het meteen verteld ......
verder ga ik het niemand vertellen, pas na mijn eerste echo......

Meiden geniet van jullie zwangerschap............

Nora

Terug
Bovenaan