November 2010 mama's

Hallo Dames,

Zijn er al meer nov 2010 mama's??
Zal me even voorstellen.
Ben Hanneke, 29 en nu 5 wk en 5 dg zwanger van ons 2de wonder! Net als bij de eerste, die over een maand 2 gaat worden, heb ik weinig klachten, wat me soms onzeker maakt. Maar de testen zijn overduidelijk positief!

Jullie veel of weinig kwalen??

Kus Hanneke
 
gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben ook een novemebr mama, ben u 6w en 2d. We hebben nu ook mamaclub voor novemmebmama's, er zijn nog meer mama's uitgerekend in november.
Ik heb ook geen kwaaltjes, behalve gevoelige tepels en dat ik heel erg moe ben.
Nog maar 11 dagen tot onze eerste echo, kan niet meer wachte.
Wanneer heb je je eerste afspraak?
 
Heej Boontje,

Jij ook feli!
Is het voor jou de eerste keer?
Wij hebben 22 maart een afspraak bij de gyn voor eerste echo... erg spannend idd en kan bijna niet wachten... Was bij onze dochter ook zo spannend.
Heb je een afspraak in het Zh of bij VK?

x Hanneke
 
Heej Boontje,

Jij ook feli!
Is het voor jou de eerste keer?
Wij hebben 22 maart een afspraak bij de gyn voor eerste echo... erg spannend idd en kan bijna niet wachten... Was bij onze dochter ook zo spannend.
Heb je een afspraak in het Zh of bij VK?

x Hanneke
 
Hoi Hanneke

ik ook de 22ste in de zkh.Het is in ZKH maar het is een aparte afdeling. Complete zorg voor mama en kindje. Verloskundige, gynekoloog, een pretecho kan je daar ook maken, ook verloskamers en als je moet blijven zijn heel mooi, ligt alleen op je kamer of met je parter als je wil.Alles net nieuw. Zit in Nieuwegein.
Het is onze 3de zwangerschap. Met onze eerste 2 liep ik bij de gynekoloog omdat ik medicijnen slikt voor mijn darmen. Ik heb colitus ulceroza ( lijk op zikte van kroon, een chroniche darm onsteking). Het is al weer 5 jaar geleden dat ik een opvlaming had en heel erg ziek was. Ik was net zwanger van onze eerste en lag van 8 tot 12 w in ziekenhuis. Sins die tijd nergen last meer van.
Ik weet niet of ik deze keer ook onder control van gynekoloog moet, dat krijg ik te horen naar mijn eerste afspraak met de verloskundige in ZKH. Dat is op 1 april. Ik zou ook graag met de medicijnen stoppen om borstvoeding te kunnen geven. Heb ik nog nooit gedaan, en omdat het warchijnelijk onze laatste zwangerschap is wil ik het toch een keer kunnen meemaken.

Zo wat een verhaal.........hehe

En jij? Waarom heb je afspraak bij de gynekoloog?
 
Heej Boontje,

Daar mijn BMI aan de hoge kant is moet ik naar het ZH, maar vind het wel prima, alles bij de hand.
Die medicijnen komen me bekend voor.Mijn man heeft de ziekte van Crohn en slikt daarom vrij zware medicatie, nu is het 2 maanden gestopt maar word alweer erg ziek, dus als alles goed is met de echo dan begint hij weer met zijn medicijnen. Hij kan eigenlijk niet stoppen, daarvoor vlamt de ontsteking te snel weer op.
Word alleen wel beetje onzeker van het feit dat ik dan wel; krampen voel in mijn buik en dan weer niet.... Maak mezelf helemaal gek zo :S....

Hoe oud zijn jou andere kinderen??
 
Heej Boontje,

Daar mijn BMI aan de hoge kant is moet ik naar het ZH, maar vind het wel prima, alles bij de hand.
Die medicijnen komen me bekend voor.Mijn man heeft de ziekte van Crohn en slikt daarom vrij zware medicatie, nu is het 2 maanden gestopt maar word alweer erg ziek, dus als alles goed is met de echo dan begint hij weer met zijn medicijnen. Hij kan eigenlijk niet stoppen, daarvoor vlamt de ontsteking te snel weer op.
Word alleen wel beetje onzeker van het feit dat ik dan wel; krampen voel in mijn buik en dan weer niet.... Maak mezelf helemaal gek zo :S....

Hoe oud zijn jou andere kinderen??
 
Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
Ik weet zelf sinds 2 weken dat ik zwanger ben en zal rond eind oktober/begin november uitgerekend zijn.
Ik ben 28 en dit is mijn eerst zwangerschap, erg spannend dus nog allemaal.
De 22e heb ik mijn eerste afspraak staan bij vk en ik probeer voor diezelfde week ook een afsrpaak te maken voor een termijn echo zodat ik iets preciezer weet hoelang ik zwanger ben maar ik verwacht nu rond de 6 weken te zitten.

Succes met alles!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan