November 2010 mama's

@ hanneke

ja het is echt een kloote ziekte, maar omdat het bij mijn al 5 jaar rustig kunnen we het misschien brobeeren zonder medicijne toe doen. Ik heb al zelf afgebouwt en het gaat goed. Moest eerst een dag 1 en andere dag 2 pilletjes en nu slik ik maar een 1 per en soms sla ik eentje over( als ik het vergeet inneemen) eerst overlegen met de gynekoloog en darmendokter.

Is je man kestopt met medicijnen omdat jullie zwanger probeerde te worden? Ik mocht met mijn medicijnen doorgaan, ze zij dat de medicijnen minder erg zijn als een opvlaming ie ik zou kunnen krijgen. Ik heb ook zo krampen in de buik en weet niet of het mijn darmen zijn of het met de kleine te maken heb. Spanned zo eerste echo vind je niet?
Ben nu veel bezig met van alles en wat, dan duurt het wachten niet zo lang.
Onze dochter is 4 en zoon 2jaar
wat is een BMI?
en hoe lang heeft je man al zikte van kroon?
en wat krij je man voor medicijne remikade of niet?
ik sliknu puri-nethol een onsteking remend medicijn.

@Mirtle
jij ook gefeliciteerd
we zijn dan even ver denk ik.Kan je je afsprak niet al vast maken? of doet het bij jullie de erloskundige naar de eerste gesprek?
 
hallo meiden,

ik weet sinds kort dat ik zwanger ben en zit nu volgens mij op 5 weken. volgende week de verloskundige bellen voor eerste afspraak. ik heb weinig klachten, heel af en toe beetje misselijk en iets moeier dan normaal. heb 3 testen gedaan omdat ik het niet geloofde... haha
Ik sport tegen de moeheid, zal je denken wat schrijft zij nou weer maar het is echt zo. heb je last van moeheid? ga lekker sporten! daar krijg je energie van!
 
hallo meiden,

ik weet sinds kort dat ik zwanger ben en zit nu volgens mij op 5 weken. volgende week de verloskundige bellen voor eerste afspraak. ik heb weinig klachten, heel af en toe beetje misselijk en iets moeier dan normaal. heb 3 testen gedaan omdat ik het niet geloofde... haha
Ik sport tegen de moeheid, zal je denken wat schrijft zij nou weer maar het is echt zo. heb je last van moeheid? ga lekker sporten! daar krijg je energie van!
 
@Mirtle: Gefeliciteerd! We hebben dus alledie de 22ste een afspraak, erg spannend! Jij al veel kwalen??

@Boontje:We weten sinds afgelopen december dat mijn man Crohn heeft, en hij idd gestopt met de medicijnen omdat we graag een tweede willen, en dat is dus nu gelukt! Zijn al wel een tijdje bezig geweest, maar kwamen er onlangs pas achter dat je van die medicijnen hartstikke onvruchtbaar wordt... Was die internist vergeten te vermelden... De koekerd, die man is nog niet jarig de volgende keer dat ik hem tref!
BMI is je gewicht in verhouding tot je lengte, krom gezegd ben ik te kort voor mijn gewicht ;) Zou 2 meter moeten zijn, hahaha....
Merk jij ook dat je nu minder met je zwangerschap bezig bent dan b ij de eerste? Heb nu de hele dag mijn handen vol aan onze dochtyer, zo gaat de tijd idd sneller...
 
@Mirtle: Gefeliciteerd! We hebben dus alledie de 22ste een afspraak, erg spannend! Jij al veel kwalen??

@Boontje:We weten sinds afgelopen december dat mijn man Crohn heeft, en hij idd gestopt met de medicijnen omdat we graag een tweede willen, en dat is dus nu gelukt! Zijn al wel een tijdje bezig geweest, maar kwamen er onlangs pas achter dat je van die medicijnen hartstikke onvruchtbaar wordt... Was die internist vergeten te vermelden... De koekerd, die man is nog niet jarig de volgende keer dat ik hem tref!
BMI is je gewicht in verhouding tot je lengte, krom gezegd ben ik te kort voor mijn gewicht ;) Zou 2 meter moeten zijn, hahaha....
Merk jij ook dat je nu minder met je zwangerschap bezig bent dan b ij de eerste? Heb nu de hele dag mijn handen vol aan onze dochtyer, zo gaat de tijd idd sneller...
 
@ Hanneke

ja idd, ik heb er 2 rondlopen en bij 2de ging het sneler en was ook erder moe. Probeer niet te vergeten te genieten van je zwangerschap, gebuurde mij wel eens al ik met me dochter bezig was haha. Mijn dochter is bijna 5 als de klene gebooren word, ze is heel zorgzaam, nu al met haar broertje van 2, boterhamen smeeren, aankleden op de wc zetten en zo. Hoe oud is jullie dochter?

@amanda
jij ook gefelcteerd. Ik doe nog 2x per week sporten, maar gsteren was ik zo moe dat ik om 19 uur op de bank ben slaapgevallen.Ik ben echt extrem moe, zou left hele dag slapen maar lukt niet met 2 knderen die hier rondlopen haha. Wat voor sport doe je? Ik doe steps en BBB. Alleen weet niet hoe het zit met de buispieren trenen en kan nog niet vragen daar. Weet jij het misschien?
 
Terug
Bovenaan