November 2010 mama's

@ Boontje: Onze dochter wordt over een maand 2, en ze heeft het nu de hele dag over de baby in mijn buik, aangezien we het de rest van de familie nog ff niet willen vertellen moeten we uitleggen dat dat een geheimpje is, maar dat valt niet mee.

@ Peetje, Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!
 
@ Boontje: Onze dochter wordt over een maand 2, en ze heeft het nu de hele dag over de baby in mijn buik, aangezien we het de rest van de familie nog ff niet willen vertellen moeten we uitleggen dat dat een geheimpje is, maar dat valt niet mee.

@ Peetje, Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!
 
Hebben de as moekes hier ook Hyves? Ik heb een aparte Hyves pagina waarop ik contact heb met 10 moeders (waarvan ik het merendeel nog nooit heb gezien) van moeders met een kind geboren in december 2007 en januari 2008. Is errug leuk. Misschien ook een ideetje om dat ook te doen voor de dames die in november moeten bevallen?
 
Hallo allemaal,

Nou het gaat niet helemaal goed met mijn scherm geloof ik.. ik probeer het op deze manier nog eens!
Ik ben dus 30 en heb gisteren een test (2 eigenlijk!) gedaan en die waren allebei positief.
Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan.
Het is namelijk zo.. het zou helemaal niet kunnen.. wij op een natuurlijke manier zwanger worden.
We wilden al zo'n 16 maanden niets liever.. maar het lukte niet. Nu zijn we net 3 weken met allerlei onderzoeken
in het ziekenhuis en ze gaven ons aan dat wij zeer waarschijnlijk hulp nodig hebben bij het zwanger worden.
Maar als ik mijn lichaam en de tests moet geloven.. ben ik dus wel zwanger??
Ik kan me er echt helemaal nog niets bij voorstellen en durf ook nog helemaal niet blij te zijn.
Ik ga morgen meteen bellen met de gynaecoloog en ik hoop dat hij me gerust kan stellen.. liefst met een echo natuurlijk!
Op zich heb ik niet echt last.. wat bruine afscheiding (oud bloed?) en emotioneel en zere borsten, als ik terugdenk
heb ik dat ook al de hele week.. maar weet nu pas te reden.
Heel af en toe voel ik een soort van hele lichte buikkramp (bijna niet noemenswaardig), toch maak ik me dan meteen enorm
ongerust dat het mis zal gaan..

Als ik terugtel ben ik al ongeveer 5,5 week zwanger.. heel maf!

Maar goed, ik hoop dat het goed blijft gaan en het lijkt me leuk af en toe ervaringen met jullie uit te wisselen
en te lezen hoe het met jullie gaat!

Sterkte allemaal!
Groeten Johanna
 
Hallo allemaal,

Nou het gaat niet helemaal goed met mijn scherm geloof ik.. ik probeer het op deze manier nog eens!
Ik ben dus 30 en heb gisteren een test (2 eigenlijk!) gedaan en die waren allebei positief.
Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan.
Het is namelijk zo.. het zou helemaal niet kunnen.. wij op een natuurlijke manier zwanger worden.
We wilden al zo'n 16 maanden niets liever.. maar het lukte niet. Nu zijn we net 3 weken met allerlei onderzoeken
in het ziekenhuis en ze gaven ons aan dat wij zeer waarschijnlijk hulp nodig hebben bij het zwanger worden.
Maar als ik mijn lichaam en de tests moet geloven.. ben ik dus wel zwanger??
Ik kan me er echt helemaal nog niets bij voorstellen en durf ook nog helemaal niet blij te zijn.
Ik ga morgen meteen bellen met de gynaecoloog en ik hoop dat hij me gerust kan stellen.. liefst met een echo natuurlijk!
Op zich heb ik niet echt last.. wat bruine afscheiding (oud bloed?) en emotioneel en zere borsten, als ik terugdenk
heb ik dat ook al de hele week.. maar weet nu pas te reden.
Heel af en toe voel ik een soort van hele lichte buikkramp (bijna niet noemenswaardig), toch maak ik me dan meteen enorm
ongerust dat het mis zal gaan..

Als ik terugtel ben ik al ongeveer 5,5 week zwanger.. heel maf!

Maar goed, ik hoop dat het goed blijft gaan en het lijkt me leuk af en toe ervaringen met jullie uit te wisselen
en te lezen hoe het met jullie gaat!

Sterkte allemaal!
Groeten Johanna
 
Heej Johanna,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Misschien is het zo dat je nu jullie in de medische molen zitten er wat rust is gekomen en je daardoor zwanger raakte. Denk dat dat bij ons wel het geval is iig...
Het klinkt wellicht erg lomp ( zo is het niet bedoeld) maar bang zijn dat het mis gaat moet je niet zijn. Geniet lekker van je zwangerschap en mocht het mis gaan dan kan je je daar dan nog zorgen over maken, moet je nu niet doen, dat is zonde, tis zo'n mooie tijd, zeker als straks je buik gaat groeien...

Kus Hanneke
 
Terug
Bovenaan