November 2020

<p>Hallo allemaal, misschien heel vroeg maar o zo leuk! Ik testte vandaag positief! Dusss tijd voor een forum met als uitegrekende maand november 2020 ❤️ zijn er al meer mama’s-to be die vroeg zwanger zijn en zich hier willen aansluiten? <br />mijn datum is 7-11-2020<br />liefs en heel veel succes :) </p>

Oeefff suuuuper vroeg dit haha. Gefeliciteerd!! Ik heb gisteren positief getest. Maar morgen pas mn NOD. Dus ben heel erg nieuwsgierig. Ik heb al een zoontje van 2 en heb een paar maanden geleden een miskraam gehad  dus ik hoop echt dat ik dit keer zwanger mag blijven. Morgen zal ik in de ochtend testen. Die test van gisteren was in de avond. 
Ben jij al moeder? En hoe voel je je? 

Gefeliciteerd!! Wanneer was jullie eisprong als ik vragen mag?
Ik zit in afwachting. Vandaag negatieve test. Ik weet niet wanneer mijn nod is, ik denk vandaag of morgen. Heb 8 jaar niet gemenstureerd namelijk ivm spiraal.
Ik had op 10 positieve ovulatietest, dus denk dat op 12 mijn eisprong was. Nog geen tekenen dat ik mogelijk ga menstrureren, maar test bevestigd ook geen zwangerschap.
Ik vrees er een beetje voor!

Gefeliciteerd dames! Ik hoop hier uiteindelijk ook aan te mogen sluiten maar ik had vandaag pas een positieve ovulatietest in handen... Nog even geduld dus haha.

Ohh zo spannend dit he!
Mijn eisprong was op 15 feb (ivm testen weet ik dit precies, verassend wel want het was vier dagen eerder dan mijn Flo app voorspelde) en ik heb zo vroeg voor het eerst getest omdat ik zo nieuwsgierig was. (vanaf het moment dat wij besloten een kindje te willen was mijn geduld meteen heel ver te zoeken!). Ik verwacht mijn NOD pas ergens begin maart. ik heb vaak maar cycli van 25 dagen dus miss dat het daarom allemaal wat vroeger is..?
Ik heb nog geen kindjes, en dit is de tweede maand dat we proberen. ik voel me prima, op wat gevoelige borsten en zweterige okseltjes na...
@Lynn Leeuw: ik duim voor je dat je alsnog snel dat tweede streepje erbij krijgt!

Mijn ovulatie was 14 februari (,Hoe romantisch ?) morgen mn NOD en dus testen. Zenuwachtiggggg.  Hoop zo dat we een gezellig cluppie kunnen worden met zn allen! 

Jaaa hier ook een positieve test! 4 dagen voor NOD, dus blijft nog wel even spannend. Was de 2e ronde na de miskraam en we hebben een zoontje van bijna 1.
Voorlopige uitgerekende datum zou 9 november zijn ?

Terug
Bovenaan